Gå til innhold

Overreagerer jeg?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

synes det er så rart at en mann du kjenner dårlig i hele tatt tilbyr seg betale......... må jo være en forhistorie her? har du i hans nærvær ytret ønske om å reise ti din familie men har lite penger? noe må jo ha blitt sagt her, siden han tilbyr deg penger. kanskje han i utg punktet synes du var litt frekk, også kom dette i tilegg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri nevnt at jeg har lite penger, eller ytret ønske om og reise nedover i hans nærvær!

Han hadde vært på tur for litt siden, han hadde visst kjøpt med div ting til folk i familien og ja..

ikke vet jeg hva det var, men han sa ordrett: Du, jeg føler meg litt i det spandable hjørnet. Du har vel lyst til og ta en tur nedover til familien din har du ikke? Jeg betaler for flyreisen om du vil det.

Jeg ble jo kjempeglad og takket, bukket og nikket og neiet omtrent. Ble helt sjokkert.. Han jobber mye, og er lite hos oss. Så det hadde jeg ikke forventet..

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...