nasse nøffen Skrevet 27. februar 2012 #26 Skrevet 27. februar 2012 synes det er så rart at en mann du kjenner dårlig i hele tatt tilbyr seg betale......... må jo være en forhistorie her? har du i hans nærvær ytret ønske om å reise ti din familie men har lite penger? noe må jo ha blitt sagt her, siden han tilbyr deg penger. kanskje han i utg punktet synes du var litt frekk, også kom dette i tilegg?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #27 Skrevet 27. februar 2012 Jeg har aldri nevnt at jeg har lite penger, eller ytret ønske om og reise nedover i hans nærvær! Han hadde vært på tur for litt siden, han hadde visst kjøpt med div ting til folk i familien og ja.. ikke vet jeg hva det var, men han sa ordrett: Du, jeg føler meg litt i det spandable hjørnet. Du har vel lyst til og ta en tur nedover til familien din har du ikke? Jeg betaler for flyreisen om du vil det. Jeg ble jo kjempeglad og takket, bukket og nikket og neiet omtrent. Ble helt sjokkert.. Han jobber mye, og er lite hos oss. Så det hadde jeg ikke forventet.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå