Gå til innhold

Hvilken vogn skal dere kjøpe???


OssTre<3

Anbefalte innlegg

Vi skal ha en Emmaljunga vogn. Har enda ikke bestemt oss for hvilken, men har alltid hatt lyst på en slik.

 

Mange venner av meg som har Edge Duo med sportsunderstellet og som er kjempefornøyd - kanskje man skal satse på den (?) :)

 

Emmaljunga er den beste vogna som fins.. den er megt gjennomført.. =) Vi hadde emmaljunga først og solgte den mens det enda var verdi i den, og kjøpte simo mer eller mindre som et impuls kjøp, angrer som en hund.. så nå skal vi mest sannsynlig selge simon og kjøpe emmaljunga igjen =) Jeg har lyst på vanlig NAVY for den er nøytral og fin med lyseblåe striper i kalesja =)

 

 

Sambo har veldig sansen for Nautic Navy siden han er en ordentlig båt-fyr :) Så hvis spiren sitter for oss i år blir det nok en vogn med den fargen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bestemt oss for emmaljunga edge eller mondial nå, kjøpe neste uke!!! :):) :):) hvilken vogn skal dere kjøpe??

Stokke Xplory her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt Emmaljunga City Cross. Bagdelen i hvit leatherette (LEKKERT til sommeren!!!!), og sportsdelen i svart. Gleder oss såååå til å ta den i bruk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi bestemt oss for fargen og! Emmaljunga edge, charleston!!:):):):) Gledet meg som en unge til å få den i hus:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha en Emmaljunga vogn. Har enda ikke bestemt oss for hvilken, men har alltid hatt lyst på en slik.

 

Mange venner av meg som har Edge Duo med sportsunderstellet og som er kjempefornøyd - kanskje man skal satse på den (?) :)

 

Emmaljunga er den beste vogna som fins.. den er megt gjennomført.. =) Vi hadde emmaljunga først og solgte den mens det enda var verdi i den, og kjøpte simo mer eller mindre som et impuls kjøp, angrer som en hund.. så nå skal vi mest sannsynlig selge simon og kjøpe emmaljunga igjen =) Jeg har lyst på vanlig NAVY for den er nøytral og fin med lyseblåe striper i kalesja =)

 

 

Sambo har veldig sansen for Nautic Navy siden han er en ordentlig båt-fyr :) Så hvis spiren sitter for oss i år blir det nok en vogn med den fargen :)

 

 

Ja du har nautic navy og vanlig navy.. Jeg syns no vanlig navy var finest.. men det er jo min smak da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi venter på vår Easywalker Sky som vi bestilte fra Nederland i helgen fra siden babyjungle.nl! Fant en anbefaling på den siden her inne så vi håper det funker bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre Lykkelig78, gleder meg jeg også, har testet den i barnehagen og hos ei venninne og føler at den er litt underdog i vogn-verden! Men alle som har den er superfornøyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Moden mamma til 3 :)' timestamp='1330199908' post='144030242]

Her blir det mest sannsynlig Brio Sing. Den er liten og lett, samt har svivelhjul foran, noe som er svært viktig for meg som sliter med vonde skuldre!

 

Tips: De har brio sing til 2999 kr på Barnas hus 1 mars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips, bambins! Hadde planer om å bestille fra Sverige, men med den prisen er det jo billigere her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Vi har kjøpt emmaljunga city cross med city bag. Fargen er brown flower.. Er så fornøyd.. Den står nå i stua klar til bruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte vogn i Sverige i går!!! Emmaljunga edge duo, farge forest. med krom understell! gleder meg til å få den i hus!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det er veldig mange som er fornøyd med sine Emmaljunga Duo Edge her, men det var IKKE jeg! Vi hadde i tillegg en Brio Sing og endte opp med å bruke bare den. Emmaljungaen ble etterhvert plassert hos besteforeldrene som reservevogn. En utrolig TUNG vogn som var et marakkel å trille på; da hjelper det lite at den har all verdens fancy utstyr. Jeg hadde ikke billappen da jeg fikk datteren min og trillet derfor over alt jeg skulle. Skal man trille litt i bakker skjønner man fort at en vogn på nesten 20kg er helt ubrukelig. :P

 

Denne gangen er jeg veldig delt mellom Brio Go og TFK joggster twist som bagvogn (og senere reservevogn). Vi skal i alle fall ha Bugaboo Bee som sportsvogn. Bee-en er helt fantastisk comfy og lett! :)

 

Fordelen med TFK-en slik jeg ser det er at den er skikkelig lun og har full liggestilling. Negativt er at den er litt tyngere og ser helt jævelig ut. Fordelen med Brio Go er at den er lett og nett. Det er også en fordel at sportsdelen kan snus begge veier. Negativt at den ikke kan legges helt ned. Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Mountain Buggy Urban Jungle :)

 

samme her...

samt en Brio kombi

 

jeg har også kjøpt mountain buggy urban jungle ..

flint farge ;) med bag har vi betalt 5500 kr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil Hæ en liten vogn og har kjøpt maxi cosi mura 4 og syntes den var god å trille. Har en brio vogn fra forrige barn som kan brukes i snøven om denne ikke er god på snøv. Tfk er ei god og stor vogn. Så anb den om du vil Hæ en solid en. :) lykke til alle sammen i vogn jungelen. :) husk. Mye fint brukt oxo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Emmaljunga Edge Duo 2003 modell, den er veldig fin ennå:)

Tung og stor vogn, men kjøper ikke ny vogn nå til sistemann nei, får greie meg med denne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det Mountain Buggy.

Er veldig spent da vi med de 3 forrige har hatt "stor" Simo vogn og vært veldig fornøyd med den.. Men nå skal det bli greit med en litt lettere vogn som ikke tar så stor plass i bilen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...