Gå til innhold

Hvilken vogn skal dere kjøpe???


OssTre<3

Anbefalte innlegg

Har bestemt oss for emmaljunga edge eller mondial nå, kjøpe neste uke!!! :):):):) hvilken vogn skal dere kjøpe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal kjøpe Simo kombi :) Siden vi skal ta over et hus 30 mars så skal vi drøye med å kjøpe vogna til etter at vi har kommet ordentlig på plass i vårt nye deilig hus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss for emmaljunga nitro city. Har ikke bestilt enda, er 20 uker idag. Venter nok litt. Grå bag og sort sportsdel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her blir det mest sannsynlig Brio Sing. Den er liten og lett, samt har svivelhjul foran, noe som er svært viktig for meg som sliter med vonde skuldre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt sjokoladebrun TFK joggster twist:) gleeeeder meg til lange trilleturer med den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta ibruk min Simo kombi vogn jeg kjøpte meget pent brukt til første mann for tre år siden :) Jeg var veldig fornøyd med den vogna forrige gang. Romslig "bagvogn" og har brukt sportsdelen i barnehagen fram til nå siden poden har sovet i barnehagen fram til nå. Syns den i og for seg er fin å trille på asfaltveier noe det stort sett bare er her i området hvor jeg bor :) Jogget litt med vogna også, der er den kanskje litt tung, men, stort sett jogget jeg uten vogn (hvor far var hjemme). Praktisk sett så syns jeg vogna er suveren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale Emmaljunga Duo Edge, har den til min ti måneder gamle baby. Når nr to kommer til høsten blir det nok TFK søskenvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i huset blir det en Emmaljunga Edge Duo og en TFK Twinner Twist som vi skal ha som ekstra vogn.

Førstegangs og skal kjøpe alt nytt siden vi har mulighet til det. Har veldig sansen for Emmaljunga sine vogner og gleder meg veldig til å ta i bruk vår.

 

Har også kjøpt Quadroliften, Emmaljunga First Class bilstol og adapter slik at jeg kan ha bilsetet på vognen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal dere ha ekstra vogn da? Jeg har skikkelig sansen for emmaljunga edge, men har også veldig lyst så to svingbare forhjul.. Ikke lett dette.. Jo mer jeg leitet jo vanskeligere blir det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vognen i hus allerede, og vi gikk for Brio Happy duovogn. Mye nettere og mindre "lastebil" enn Emmaljunga sine svære dråg. Strålende fornøyd med valget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en bugaboo cameleon, brukt, fra finn. Skal ha den i bilen og til reiser og shopping. Skal ha en emmaljunga duo edge til hovedvogn. Vil ha stor vag som babyen kan ligge i til det blir vår igjen. Er bare usikker på om jeg skal ha sportunderstellet eller alu uniq. Noen som har erfaring med det sistnevnte? Hva har dere kjøpt, dere som har emmaljunga duo edge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en bugaboo cameleon, brukt, fra finn. Skal ha den i bilen og til reiser og shopping. Skal ha en emmaljunga duo edge til hovedvogn. Vil ha stor vag som babyen kan ligge i til det blir vår igjen. Er bare usikker på om jeg skal ha sportunderstellet eller alu uniq. Noen som har erfaring med det sistnevnte? Hva har dere kjøpt, dere som har emmaljunga duo edge?

 

Det samme lurer jeg også på, alu uniqe er jo pungteringsfri og endel lettere, men har hørt at luftfylte hjul er bedre og trille på asfalt?? Noen med erfaring?? Vi skal bestille på onsdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en bugaboo cameleon, brukt, fra finn. Skal ha den i bilen og til reiser og shopping. Skal ha en emmaljunga duo edge til hovedvogn. Vil ha stor vag som babyen kan ligge i til det blir vår igjen. Er bare usikker på om jeg skal ha sportunderstellet eller alu uniq. Noen som har erfaring med det sistnevnte? Hva har dere kjøpt, dere som har emmaljunga duo edge?

 

Det samme lurer jeg også på, alu uniqe er jo pungteringsfri og endel lettere, men har hørt at luftfylte hjul er bedre og trille på asfalt?? Noen med erfaring?? Vi skal bestille på onsdag :D

 

Har ikke greie på denne vogna men vil bare si at hjula ikke har noe å si for selve dempingen. Dempingen ligger i vogna og ikke i hjula sånn som mange tror.. Hjula gir et så lite utslag når det gjelder dempingen at det ikke har noe å si om det er lufthjul eller plasthjul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha en Emmaljunga vogn. Har enda ikke bestemt oss for hvilken, men har alltid hatt lyst på en slik.

 

Mange venner av meg som har Edge Duo med sportsunderstellet og som er kjempefornøyd - kanskje man skal satse på den (?) :)

Endret av *Krysser-alt*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt ei sort Simo kombi:) Tror vi blir fornøyd med den, det har skjedd mye siden sist jeg hadde Simo til de to andre barna mine på 13 og 15 år, og da var jeg kjempefornøyd også. Gleder meg til å ut å trille! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha en Emmaljunga vogn. Har enda ikke bestemt oss for hvilken, men har alltid hatt lyst på en slik.

 

Mange venner av meg som har Edge Duo med sportsunderstellet og som er kjempefornøyd - kanskje man skal satse på den (?) :)

 

Emmaljunga er den beste vogna som fins.. den er megt gjennomført.. =) Vi hadde emmaljunga først og solgte den mens det enda var verdi i den, og kjøpte simo mer eller mindre som et impuls kjøp, angrer som en hund.. så nå skal vi mest sannsynlig selge simon og kjøpe emmaljunga igjen =) Jeg har lyst på vanlig NAVY for den er nøytral og fin med lyseblåe striper i kalesja =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...