Gå til innhold

Jenta på 1år, og vips, GRAVID igjen?!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

So mangen positive og kjekke svar!!:)

Eg og har tenkt ein del på detta med vogn. Skal me ha tvillingvogn el ikkje? Ka er nødvendig.

Eg får dårlig samvittighet når eg tenke på at eldstemann må bli kjapt voksen, og evt stå på søskenbrett etc. Eg elsker å gå tur og vil ikkje vera avhengig av hjelp for å komma meg ut og avgårde.

Deko som har fått to tette, Jar deko klart deko med vanleg vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte bare titte innom fra 2. trimester da jeg så denne :)

Jeg hadde en på 8 mnd da, jeg fant ut (på mistanke) at jeg var gravid igjen. Så det ble 16 mnd mellom de to.

Nå venter vi nummer 3, og det blir 3 år og 5 mnd fra eldst til yngste! Gleder oss. Gøy med tette barn! :)

Har du noen gode råd og gi ang det å ha to barn så tett? Her blir det 7 mnd om alt går fint.

Gode råd... Hmm! Mitt beste råd er å ta ting litt som det kommer. Ikke stress, og la de små tingene fare.

Invester i en god søskenvogn, så du kommer deg ut og rundt.

Jeg fikk nummer to i April, så våren var i anmarsj, så det var veldig greit å trille til en lekeplass så storebror kunne få løpt litt fra seg, mens minsten sov, og jeg kunne lese avisa eller en bok, eller bare nyte tilværelsen rett og slett.

Jeg syntes også det er viktig å huske at den eldste fremdeles er ganske liten, og man kan ikke forvente hele verden av dem, selv om de må bli litt fort "voksne". Så de trenger fremedeles mye oppmerksomhet.

Alt går! Det må jo bare gå :)

Takk for svar! Nå mistet jeg i sist uke, men vi prøver igjen om ikke så lenge....så om alt går etter planen blir det to tette. Gode råd å ta med seg:-)

Skrevet

So mangen positive og kjekke svar!! :)

Eg og har tenkt ein del på detta med vogn. Skal me ha tvillingvogn el ikkje? Ka er nødvendig.

Eg får dårlig samvittighet når eg tenke på at eldstemann må bli kjapt voksen, og evt stå på søskenbrett etc. Eg elsker å gå tur og vil ikkje vera avhengig av hjelp for å komma meg ut og avgårde.

Deko som har fått to tette, Jar deko klart deko med vanleg vogn?

Nei, jeg hadde ikke klart meg med egen vogn. Storebror på 16 mnd var ikke moden nok til å stå på brett eller gå selv på lengre turer, og vi var gjerne ute 2-3 timer på trilletur om dagen.

Han sov fremdeles også på dagen, og ble som regel veldig trøtt på tur og sovnet før vi kom hjem ;)

Skrevet

Måtte bare titte innom fra 2. trimester da jeg så denne :)

Jeg hadde en på 8 mnd da, jeg fant ut (på mistanke) at jeg var gravid igjen. Så det ble 16 mnd mellom de to.

Nå venter vi nummer 3, og det blir 3 år og 5 mnd fra eldst til yngste! Gleder oss. Gøy med tette barn! :)

Har du noen gode råd og gi ang det å ha to barn så tett? Her blir det 7 mnd om alt går fint.

Gode råd... Hmm! Mitt beste råd er å ta ting litt som det kommer. Ikke stress, og la de små tingene fare.

Invester i en god søskenvogn, så du kommer deg ut og rundt.

Jeg fikk nummer to i April, så våren var i anmarsj, så det var veldig greit å trille til en lekeplass så storebror kunne få løpt litt fra seg, mens minsten sov, og jeg kunne lese avisa eller en bok, eller bare nyte tilværelsen rett og slett.

Jeg syntes også det er viktig å huske at den eldste fremdeles er ganske liten, og man kan ikke forvente hele verden av dem, selv om de må bli litt fort "voksne". Så de trenger fremedeles mye oppmerksomhet.

Alt går! Det må jo bare gå :)

Takk for svar! Nå mistet jeg i sist uke, men vi prøver igjen om ikke så lenge....så om alt går etter planen blir det to tette. Gode råd å ta med seg:-)

Så trist å høre.. Håper den sitter neste gang :) Lykke til videre!

Skrevet

jeg har også¨en gutt på 11 mnd og er 23 uker på vei med neste:)

Skrevet

kjekt med to tette, mine er der 1 år og 6 uker mellom,og det kunne jeg med glede gjort igjen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...