Gå til innhold

Jenta på 1år, og vips, GRAVID igjen?!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Plutselig var eg tilbake på barimagen?! Har ei jente som nettopp er blitt 1år, og for to dager siden testet eg POSITIVT etter mistanke..

Sjokk første dagen, men no er gleden komt og me glede oss til å blir 4 :)

Er da fleire her som får tette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er 1;5år , ikke fullt så tett som dine blir men tette nok :)

Gratulerer !!!

Skrevet

Takk, ilgeså;)

Skrevet

mi er 10 mnd og jeg er 9 uker påvei :-)

Skrevet

Min er 8 (snart 9 ) mnd og jeg er straks 6 fullgåtte:)

Så blir tette barn her:)

Skrevet

Miner 13 mnd og jeg er 12 uker i dag :)

Skrevet

og min er 10 måneder og jeg er 6 uker på vei :-) Blir gøy ned to tette!

Skrevet

Jeg har ei datter på 10 mndr :D

og jeg er gravid igjenn, 10 uker+ noen dager på vei :)

Skrevet

min er 1,5år idag, og jeg er hallveis, så ikke Så tette, men tette nok :)

Skrevet

Har ei på 27mnd og er 8 uker på vei! Spent på åssen det blir:-)

Skrevet

jenta mi er 8 mnd å jeg er 22 uker på vei med nr 2 :)

Skrevet

Lillegutt er 7 mnd og jeg er 5 uker på vei.....her blir det tett gitt!!:-) Men vi gleder oss:-)

Skrevet

Har en jente på 14 mnd og er 11 uker på vei :) Blir veldig stas :)

Skrevet

Har ei lita snuppa på 17 mnd og er 36 uker på vei. Blir gøy med to tette. Gleder meg til å bli ferdig med graviditeten, den har vært litt tyngre nå med en liten rampefrøken i hus:)

Skrevet

Måtte bare titte innom fra 2. trimester da jeg så denne :)

Jeg hadde en på 8 mnd da, jeg fant ut (på mistanke) at jeg var gravid igjen. Så det ble 16 mnd mellom de to.

Nå venter vi nummer 3, og det blir 3 år og 5 mnd fra eldst til yngste! Gleder oss. Gøy med tette barn! :)

Skrevet

Jeg hadde en på 8 mnd da, jeg fant ut (på mistanke) at jeg var gravid igjen. Så det ble 16 mnd mellom de to.

Nå venter vi nummer 3, og det blir 3 år og 5 mnd fra eldst til yngste! Gleder oss. Gøy med tette barn! :)

Har du noen gode råd og gi ang det å ha to barn så tett? Her blir det 7 mnd om alt går fint.

Skrevet

her blir det akk 12 mnd mellom mine 2 :)

Skrevet

Blir nok kjekt for dei små med tette søsken ;) eg er litt bekymra for sv.skapet, då eg hadde masse kynnere i begge sv.skapene mine. Trudde eg skulle føde to mnd for tidlig sist gang, men klarte meg til 2 uker før termin. Då kom eg på rutine kontroll og hadde 4-5cm åpning uten å vite det. Tikkende bombe!!!! Blir spennande no

Skrevet

Snuppa mi er 16 måneder - og jeg er snart 9 uker på vei :)

Ikke tett i forhold til mange her inne, men tett nok spør du meg..

Skrevet

Har du noen gode råd og gi ang det å ha to barn så tett? Her blir det 7 mnd om alt går fint.

Gode råd... Hmm! Mitt beste råd er å ta ting litt som det kommer. Ikke stress, og la de små tingene fare.

Invester i en god søskenvogn, så du kommer deg ut og rundt.

Jeg fikk nummer to i April, så våren var i anmarsj, så det var veldig greit å trille til en lekeplass så storebror kunne få løpt litt fra seg, mens minsten sov, og jeg kunne lese avisa eller en bok, eller bare nyte tilværelsen rett og slett.

Jeg syntes også det er viktig å huske at den eldste fremdeles er ganske liten, og man kan ikke forvente hele verden av dem, selv om de må bli litt fort "voksne". Så de trenger fremedeles mye oppmerksomhet.

Alt går! Det må jo bare gå :)

Skrevet

Gutten min ble 1 år på mandag og er 17 uker på vei med lillebror :)

Skrevet

Sønnen vår er 11 mnd og jeg er 6+3 nå:)

Skrevet

Her er minstemor snart 11 måneder, og jeg er 23 uker på vei med nummer 6. Blir 15 mdr mellom dem det:-)

Har også tre tette fra før, som nå er 5,6 og 7 år. Mellom dem var det 13,5 og 15 mdr, så fra eldste til yngste var det da i underkant av 2,5 år. De har mye glede av hverandre, og jeg håper de to yngste også vil få det!

Skrevet

Fant ut at jeg var gravid med nr 2 når min sønn var 10 mnd. Han er idag 12 1/2 mnd og jeg er 11 uker på vei med den lille i magen. Blir 19 mnd mellom barna, trur nok det vil bli travelt, men gleder oss veldig også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...