Gå til innhold

voksing og sex

:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=:::) Frøken Velferdsrett' timestamp='1330032482' post='144025978]

[quote name=:: :) Frøken Velferdsrett' timestamp='1330027977' post='144025722]
Hehe... jeg svarte deg på kranglesiden. Jeg som sier det ikke er så vondt! Verre med tynne hår på feks leggen.. :) Du kan godt ha sex rett etterpå om du vil. Men noen timer etter voksingen begynner du å bli rød og nuppete (forsvinner igjen dagen etterpå) og hvis du har sex, blir det varmt, klamt, og svett. Det kan sikekrt gjøre at du kan bli nuppete og "kvisete". Men tror de sier det fordi den salte svetten kan svi i "sårene" hehe..... ikke at du får åpne sår eller noe.. Men det svir litt om du svetter:-/
haha... det kan jeg leve med... haha... jeg vil ha sex :D lurer på hva han sier når jeg er rød og nuppete... haha.. da skal jeg si "det er din skyld, det er du som vil dette".... haha
Uansett hvor rødt det er, så er det silkeglatt!! Forresten, kan kanskje advare deg om det verste.. Hvis det er greit? Hvis ikke, slutt å les nå. Når du trr de er ferdig, og du ikke ser et eneste hår på Laura lenger, tar de fram forstørrelsesglasset og leter etter små hår som står igjen. Og napper de med pinsett.. Det gjør gruuuuusomt vondt! DA hender det at jeg piper litt...

HVOR i alle dager var det du vokset deg?! Altså, jeg skjønner at det er Laura, men hvilket sted? For da jeg gjorde det var det ikke en kjeft som gikk over med forstørrelsesglass!

hun bare troller wink.png

Jojo, jeg skjønner det, men hos meg var det småhår igjen som hun ikke tok!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mer sikker nå enn før på at jeg ikke tør prøve voksing. Men talkum trikset tar jeg med meg videre. :-)

Skrevet

synes ikke å vokse "Fruen" er noe problem,men leggene synes jeg er mye værre;P men kommer ann på hvem som gjør det:) første gang jeg gjorde det på skolen (er hudpleier) var jeg ikke akkurat den beste selv om jeg kunne voksing fra før..men med litt øving så blir det bra:) å foresten å ha sex samme dag er ikke noe vi anbefaler pga når man vokser tar man jo vekk noe av huden som er helt øverst å man blir veldig sårbar.å får du da svette,spesielt fra en annen person evt sperm kan du reagere på det men ikke er ikke alle som gjør det:)

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Jeg er veldig spent på å høre hvordan det gikk jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...