:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 jeg skal vokse for første gang i morgen, men det står at man ikke skal ha intimkontakt før etter 12 timer.... det passer meg veeeeldig dårlig. dere som har vokset før, er det noe fysisk problem med å ha sex før disse 12 timene?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Hehe... jeg svarte deg på kranglesiden. Jeg som sier det ikke er så vondt! Verre med tynne hår på feks leggen.. Du kan godt ha sex rett etterpå om du vil. Men noen timer etter voksingen begynner du å bli rød og nuppete (forsvinner igjen dagen etterpå) og hvis du har sex, blir det varmt, klamt, og svett. Det kan sikekrt gjøre at du kan bli nuppete og "kvisete". Men tror de sier det fordi den salte svetten kan svi i "sårene" hehe..... ikke at du får åpne sår eller noe.. Men det svir litt om du svetter:-/
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2012 Hehe... jeg svarte deg på kranglesiden. Jeg som sier det ikke er så vondt! Verre med tynne hår på feks leggen.. Du kan godt ha sex rett etterpå om du vil. Men noen timer etter voksingen begynner du å bli rød og nuppete (forsvinner igjen dagen etterpå) og hvis du har sex, blir det varmt, klamt, og svett. Det kan sikekrt gjøre at du kan bli nuppete og "kvisete". Men tror de sier det fordi den salte svetten kan svi i "sårene" hehe..... ikke at du får åpne sår eller noe.. Men det svir litt om du svetter:-/ haha... det kan jeg leve med... haha... jeg vil ha sex lurer på hva han sier når jeg er rød og nuppete... haha.. da skal jeg si "det er din skyld, det er du som vil dette".... haha
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Det svir noe grønnjævlig og du kan få bakterier i de åpne porene.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #5 Skrevet 23. februar 2012 [quote name=:: Frøken Velferdsrett' timestamp='1330027977' post='144025722] Hehe... jeg svarte deg på kranglesiden. Jeg som sier det ikke er så vondt! Verre med tynne hår på feks leggen.. Du kan godt ha sex rett etterpå om du vil. Men noen timer etter voksingen begynner du å bli rød og nuppete (forsvinner igjen dagen etterpå) og hvis du har sex, blir det varmt, klamt, og svett. Det kan sikekrt gjøre at du kan bli nuppete og "kvisete". Men tror de sier det fordi den salte svetten kan svi i "sårene" hehe..... ikke at du får åpne sår eller noe.. Men det svir litt om du svetter:-/ haha... det kan jeg leve med... haha... jeg vil ha sex lurer på hva han sier når jeg er rød og nuppete... haha.. da skal jeg si "det er din skyld, det er du som vil dette".... haha Uansett hvor rødt det er, så er det silkeglatt!! Forresten, kan kanskje advare deg om det verste.. Hvis det er greit? Hvis ikke, slutt å les nå. Når du trr de er ferdig, og du ikke ser et eneste hår på Laura lenger, tar de fram forstørrelsesglasset og leter etter små hår som står igjen. Og napper de med pinsett.. Det gjør gruuuuusomt vondt! DA hender det at jeg piper litt...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2012 [quote name=:: Frøken Velferdsrett' timestamp='1330027977' post='144025722] Hehe... jeg svarte deg på kranglesiden. Jeg som sier det ikke er så vondt! Verre med tynne hår på feks leggen.. Du kan godt ha sex rett etterpå om du vil. Men noen timer etter voksingen begynner du å bli rød og nuppete (forsvinner igjen dagen etterpå) og hvis du har sex, blir det varmt, klamt, og svett. Det kan sikekrt gjøre at du kan bli nuppete og "kvisete". Men tror de sier det fordi den salte svetten kan svi i "sårene" hehe..... ikke at du får åpne sår eller noe.. Men det svir litt om du svetter:-/ haha... det kan jeg leve med... haha... jeg vil ha sex lurer på hva han sier når jeg er rød og nuppete... haha.. da skal jeg si "det er din skyld, det er du som vil dette".... haha Uansett hvor rødt det er, så er det silkeglatt!! Forresten, kan kanskje advare deg om det verste.. Hvis det er greit? Hvis ikke, slutt å les nå. Når du trr de er ferdig, og du ikke ser et eneste hår på Laura lenger, tar de fram forstørrelsesglasset og leter etter små hår som står igjen. Og napper de med pinsett.. Det gjør gruuuuusomt vondt! DA hender det at jeg piper litt... haha.... nei? seriøst? hvorfor gjør de det? det er jo sykt.. haha. silkeglatt rød laura blir så bra
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 ÅÅÅh forresten en ting til! Jeg har et skikkelig godt tips ser du :D (ja det er meg igjen.....) du smører deg med olje mens du er der... MEN Med en gang du kommer hjem, vask og tørk deg, og klapp pÅ litt talkumpudder! Det er det lureste jeg noen gang har kommet pÅ Å gjøre etter voksing. seriøøøst ikke røde prikker i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 [quote name=:: Frøken Velferdsrett' timestamp='1330028389' post='144025750] [quote name=:: Frøken Velferdsrett' timestamp='1330027977' post='144025722] Hehe... jeg svarte deg på kranglesiden. Jeg som sier det ikke er så vondt! Verre med tynne hår på feks leggen.. Du kan godt ha sex rett etterpå om du vil. Men noen timer etter voksingen begynner du å bli rød og nuppete (forsvinner igjen dagen etterpå) og hvis du har sex, blir det varmt, klamt, og svett. Det kan sikekrt gjøre at du kan bli nuppete og "kvisete". Men tror de sier det fordi den salte svetten kan svi i "sårene" hehe..... ikke at du får åpne sår eller noe.. Men det svir litt om du svetter:-/ haha... det kan jeg leve med... haha... jeg vil ha sex lurer på hva han sier når jeg er rød og nuppete... haha.. da skal jeg si "det er din skyld, det er du som vil dette".... haha Uansett hvor rødt det er, så er det silkeglatt!! Forresten, kan kanskje advare deg om det verste.. Hvis det er greit? Hvis ikke, slutt å les nå. Når du trr de er ferdig, og du ikke ser et eneste hår på Laura lenger, tar de fram forstørrelsesglasset og leter etter små hår som står igjen. Og napper de med pinsett.. Det gjør gruuuuusomt vondt! DA hender det at jeg piper litt... haha.... nei? seriøst? hvorfor gjør de det? det er jo sykt.. haha. silkeglatt rød laura blir så bra Fordi hvis de ikke gjør det, er ikke jobben gjort skikkelig og det ryktet vil de vel ikke ha på seg...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 23. februar 2012 ÅÅÅh forresten en ting til! Jeg har et skikkelig godt tips ser du :D (ja det er meg igjen.....) du smører deg med olje mens du er der... MEN Med en gang du kommer hjem, vask og tørk deg, og klapp pÅ litt talkumpudder! Det er det lureste jeg noen gang har kommet pÅ Å gjøre etter voksing. seriøøøst ikke røde prikker i det hele tatt. men jeg kan jo ikke ha sex med talkumpudder det gÅr jo ikke... haha..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #10 Skrevet 23. februar 2012 [quote name=:: Frøken Velferdsrett' timestamp='1330028465' post='144025759] ÅÅÅh forresten en ting til! Jeg har et skikkelig godt tips ser du :D (ja det er meg igjen.....) du smører deg med olje mens du er der... MEN Med en gang du kommer hjem, vask og tørk deg, og klapp pÅ litt talkumpudder! Det er det lureste jeg noen gang har kommet pÅ Å gjøre etter voksing. seriøøøst ikke røde prikker i det hele tatt. men jeg kan jo ikke ha sex med talkumpudder det gÅr jo ikke... haha.. haha men seriøst det er bare litt for Å holde det tørt, det forsvinner jolitt etter litt. Og om du mener det ikke gÅr, eller at han merker det, sÅ tørk det av vel jeg digger talkumpudder i hvert fall. Laura <3
Musemorbr / Skrevet 23. februar 2012 #11 Skrevet 23. februar 2012 Haha tidenes debatt. Jeg vil være med. Fungerer talkum på barberte Lauraer også? For man blir jo rød da og.
SmellyCat Skrevet 23. februar 2012 #12 Skrevet 23. februar 2012 Herlighet, ta en dusj etter sex så kan du kaste litt talkum på Laura da, så blir du sikkert ikke så rød. Haha. Jeg har hatt sex samme dag som voksing, uten problemer, før.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #13 Skrevet 23. februar 2012 Herlighet, ta en dusj etter sex så kan du kaste litt talkum på Laura da, så blir du sikkert ikke så rød. Haha. Jeg har hatt sex samme dag som voksing, uten problemer, før. fint at det ikke medførte noen problemer for deg da er det håp
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #14 Skrevet 23. februar 2012 Haha tidenes debatt. Jeg vil være med. Fungerer talkum på barberte Lauraer også? For man blir jo rød da og. jaaa ingenting er bedre enn talkum på alt som har fått håret fjernet ;D Jeg tar det til og med under armene eter voksing, seriøst! Og deodorant senere.. når d har roet seg;)
LoveDove Skrevet 23. februar 2012 #15 Skrevet 23. februar 2012 [quote name=:: Frøken Velferdsrett' timestamp='1330027977' post='144025722] Hehe... jeg svarte deg på kranglesiden. Jeg som sier det ikke er så vondt! Verre med tynne hår på feks leggen.. Du kan godt ha sex rett etterpå om du vil. Men noen timer etter voksingen begynner du å bli rød og nuppete (forsvinner igjen dagen etterpå) og hvis du har sex, blir det varmt, klamt, og svett. Det kan sikekrt gjøre at du kan bli nuppete og "kvisete". Men tror de sier det fordi den salte svetten kan svi i "sårene" hehe..... ikke at du får åpne sår eller noe.. Men det svir litt om du svetter:-/ haha... det kan jeg leve med... haha... jeg vil ha sex lurer på hva han sier når jeg er rød og nuppete... haha.. da skal jeg si "det er din skyld, det er du som vil dette".... haha Uansett hvor rødt det er, så er det silkeglatt!! Forresten, kan kanskje advare deg om det verste.. Hvis det er greit? Hvis ikke, slutt å les nå. Når du trr de er ferdig, og du ikke ser et eneste hår på Laura lenger, tar de fram forstørrelsesglasset og leter etter små hår som står igjen. Og napper de med pinsett.. Det gjør gruuuuusomt vondt! DA hender det at jeg piper litt... HVOR i alle dager var det du vokset deg?! Altså, jeg skjønner at det er Laura, men hvilket sted? For da jeg gjorde det var det ikke en kjeft som gikk over med forstørrelsesglass!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #16 Skrevet 23. februar 2012 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/public/style_emoticons/default/smile.png[/img] Frøken Velferdsrett' timestamp='1330027977' post='144025722'] Hehe... jeg svarte deg på kranglesiden. Jeg som sier det ikke er så vondt! Verre med tynne hår på feks leggen.. Du kan godt ha sex rett etterpå om du vil. Men noen timer etter voksingen begynner du å bli rød og nuppete (forsvinner igjen dagen etterpå) og hvis du har sex, blir det varmt, klamt, og svett. Det kan sikekrt gjøre at du kan bli nuppete og "kvisete". Men tror de sier det fordi den salte svetten kan svi i "sårene" hehe..... ikke at du får åpne sår eller noe.. Men det svir litt om du svetter:-/ haha... det kan jeg leve med... haha... jeg vil ha sex lurer på hva han sier når jeg er rød og nuppete... haha.. da skal jeg si "det er din skyld, det er du som vil dette".... haha Uansett hvor rødt det er, så er det silkeglatt!! Forresten, kan kanskje advare deg om det verste.. Hvis det er greit? Hvis ikke, slutt å les nå. Når du trr de er ferdig, og du ikke ser et eneste hår på Laura lenger, tar de fram forstørrelsesglasset og leter etter små hår som står igjen. Og napper de med pinsett.. Det gjør gruuuuusomt vondt! DA hender det at jeg piper litt... HVOR i alle dager var det du vokset deg?! Altså, jeg skjønner at det er Laura, men hvilket sted? For da jeg gjorde det var det ikke en kjeft som gikk over med forstørrelsesglass! hun bare troller
Gjest Mentha & Junior Skrevet 23. februar 2012 #17 Skrevet 23. februar 2012 Oioi kan jeg melde meg på oppdatering her?? Har avtale til førstegangsrøsk av veggteppe neste uke, og kjenner allerede nå at hele underlivet knyter seg i angst. Hva har man egentlig begitt seg ut på?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #18 Skrevet 23. februar 2012 Laura? den har jeg ikke hørt før...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #19 Skrevet 23. februar 2012 Oioi kan jeg melde meg på oppdatering her?? Har avtale til førstegangsrøsk av veggteppe neste uke, og kjenner allerede nå at hele underlivet knyter seg i angst. Hva har man egentlig begitt seg ut på? hehe... jeg skal fortelle hvordan det går... gruer meg sååå mye. jeg var på danskebåten for en stund siden og ble "litt" full og havnet i taxfrien der jeg spurte stakkars mannen "jeg trenger en vin som gjør at kjærsten min får super lyst på sex med meg" (jeg savnet han... haha) så den vinen har siden blitt kaldt "voldtekts vinene"... tror den skal drikkes i morgen.... haha
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #20 Skrevet 23. februar 2012 Laura? den har jeg ikke hørt før... haha.. det er krangles kaldenavn på kvinnlige deler... hehe...
Von Hertelhofen Skrevet 23. februar 2012 #21 Skrevet 23. februar 2012 men hva er kallenavnet på de mannlige deler? Peder?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #22 Skrevet 23. februar 2012 men hva er kallenavnet på de mannlige deler? Peder? de snakker vi ikke om, det er tabu
SmellyCat Skrevet 23. februar 2012 #23 Skrevet 23. februar 2012 [quote name=:: Frøken Velferdsrett' timestamp='1330032482' post='144025978] http://www.klikk.no/forum/barnimagen/public/style_emoticons/default/smile.png[/img] Frøken Velferdsrett' timestamp='1330027977' post='144025722'] Hehe... jeg svarte deg på kranglesiden. Jeg som sier det ikke er så vondt! Verre med tynne hår på feks leggen.. Du kan godt ha sex rett etterpå om du vil. Men noen timer etter voksingen begynner du å bli rød og nuppete (forsvinner igjen dagen etterpå) og hvis du har sex, blir det varmt, klamt, og svett. Det kan sikekrt gjøre at du kan bli nuppete og "kvisete". Men tror de sier det fordi den salte svetten kan svi i "sårene" hehe..... ikke at du får åpne sår eller noe.. Men det svir litt om du svetter:-/ haha... det kan jeg leve med... haha... jeg vil ha sex lurer på hva han sier når jeg er rød og nuppete... haha.. da skal jeg si "det er din skyld, det er du som vil dette".... haha Uansett hvor rødt det er, så er det silkeglatt!! Forresten, kan kanskje advare deg om det verste.. Hvis det er greit? Hvis ikke, slutt å les nå. Når du trr de er ferdig, og du ikke ser et eneste hår på Laura lenger, tar de fram forstørrelsesglasset og leter etter små hår som står igjen. Og napper de med pinsett.. Det gjør gruuuuusomt vondt! DA hender det at jeg piper litt... HVOR i alle dager var det du vokset deg?! Altså, jeg skjønner at det er Laura, men hvilket sted? For da jeg gjorde det var det ikke en kjeft som gikk over med forstørrelsesglass! hun bare troller Hun som vokser meg sjekker alltid etter småhår og tar de med pinsett Men det pleier ikke å være mange, og hele greia er gjort unna på null komma niks. Så er du glatt og fin leeeenge. Litt vondt der og da, men så absolutt verdt det, og ikke noe å grue seg altfor mye til Forresten så har jeg voksa noen år og vært flere steder, og det har MYE å si hvem som gjør det. Hun jeg har nå har jeg brukt i flere år. Hun er rask, effektiv og kjempeflink. Gikk en gang til en som voksa et par cm. om gangen. Da tok det lang tid gitt AU!
Gjest Mentha & Junior Skrevet 23. februar 2012 #24 Skrevet 23. februar 2012 Det var jo egentlig litt koselig da, Peder og Laura Hihi
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #25 Skrevet 23. februar 2012 Jeg skal vokse Lauraen min før 3. gang om en uke! Men en ting skal jeg si til deg, de salongene som har intimvoksing har flere retningslinjer de må følge. Så første gangen er det ikke sikkert de tar alt, det spørs hvor hardt hårene dine sitter. (bare så du ikke blir skuffa, hvis ikke alt er fjerna). De får ikke lov å gjøre deg vondt mer enn så og så lenge Og de har ikke lov å vokse på samme plass mer enn 2 ganger, for da kan de skade deg, derfor kan det være at de må ta en del med pinsett etterpå. å det er vondt!! Ellers kan det være lurt å hive i seg etpar ibux før du drar Men, til spørsmålet. Vi har sex samme dag, ingen hindring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå