Gå til innhold

***IKM UKE 12***


Mamma med spire

Anbefalte innlegg

aaaarrrggghhhh - virker som spottingen/det rosa på papiret i morges har gått over til å bli mensen, i stedet. Laaangt mer en en festeblødning, i alle fall. Blir helt oppgitt over denne kroppen min, gitt. Kjempekort syklus denne gangen, og det er ei uke siden kroppen min formelig skreg "eggløsning" - og så er tanta her i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Najaden- kjedli at tanta kom. I know the feeling:(

 

Renate- jeg har hatt mange symptomer hver mnd og har bestemt meg for å sjekke temp, tappen og noterer alt flittig i mens-app'en min:-) like greit å lære seg å kjenne kroppen når man først holder på. Så har jeg bestemt meg for å teste hver dag fremover. Har jo tross alt kjøpt billig-tester:-)

Forresten så kjentes tappen litt myk som du skrev, og ganske hard inni... også er den veldig langt opp. Hvordan "skal" den være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8dpo i morgen, klør etter å teste! :-) Har det i det heletatt noe for seg å teste 8 dpo? Sist jeg var gravid testa jeg ikke før jeg var 6 uker på vei, etter å ha hatt mensen annenhver uke, og trodde bare syklusen var blitt normal da den ikke kom på dag 14. Og ikke på 28 heller:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste på pernille.info at tappen kunne både være lav og høy, myk utenpå og hard inni og den kunne være bakoverbøyd.

 

Jeg kjøpte meg 2 tester idag... Klarte virkelig ikke å la være. Den ene skal visst være veldig sensetiv og man kan teste den allerede 7 dager etter befruktning (regner med det er EL dagen?) Så om du er 8 dpo KAN det være fint å bruke den. Jeg skal teste meg i morgen, 7 dpo. Egentlig mest fordi jeg er Såååå sikker på at jeg er gravid denne mnd. Ligger mest psykisk, men stikking i puppene og småkvalm og kjempe trøtt - noe som sikkert også pollen gjør meg. Så tar en test, og er den negativ klarer jeg å lande litt, så fallhøyden ikke blir så stor neste uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer :-D

 

Tenkte jeg skulle vente med test til mandag jeg :-) har de samme symptomene som de to siste pp ; superømme pupper og flyr på do i ett sett. Første pp hadde jeg bare ømme brystvorter og omgangssyke. Hadde aldri ømme pupper før jeg fikk fjerna kobberspiral, litt rart siden den skal vere uten hormoner ... Tydelig at man kan ønske på seg mye rart :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende stor.

 

Ullsokken, planen min var å vente til mandagen den å, men det gikk i vasken da jeg fant den testen som man kunne ta hele 7 dager etter EL. og er den negativ blir det en test på mandag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første test på 8dpo er negativ. Kan jo være tidlig enda... har begynt med hetetokter igjen. Er rimelig kald av meg, men nå har jeg begynt å åpne vindu om natta som jeg ligger ved siden av:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bra det da eller, siden smilyen din ikke er noe glad??

 

Tok en test idag jeg også, 7 DPO, negativ! Som forventet... Men nå merker jeg at jeg har landet litt, så blir ikke fallhøyden så stor neste uke. Tester igjen til mandagen tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa :-) jeg fikk positiv test nå.er 9 dpo i dag. var veldig i tvil om jeg skulle teste så tidlig spes når det ikke var morgen urin.men jeg fikk + tegnet. Håper bare det går bra denne gangen. ønske dere lykke. til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Renate- er fint å bli gravid ja, men tull å ha så mange kroppslige endringer dersom man ikke er det. Puppene feks de har blitt ballonger igjen. Etter jeg begynte å prøve har de blitt det. Skjønner ikke noe jeg. Men sant som du sier at man lander litt når man får negative tester, så fortsetter å teste jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer tingeling.

 

Jeg har bestilt billigtester idag, så de kommer vel på tirsdag, da skal jeg teste. Haha. Har en cb digital liggende, tar den på torsdag om de andre testene ikke er kommet. Skal på jobb i helgen, men kan ikke det om jeg er gravid pga omstendighetene der... Håper uka går fort nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer tingeling:-)

 

Dag 9 DPO er også negativ. Ikke overrasket. Hvis den er positiv tror jeg ikke den slår ut før sent neste uke- altså så nære IKM som mulig. Ikke såå mange symtomer enda..

Natten har vært søvnløs, urolig. Vinduet har jeg visst åpnet i varmetoktene mine igjen, og brystene er snart på ballong str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemille84

Gratulerer tingeling! *misunnelig* Jeg testet igår, negativ. Tester igjen på torsdag og håper på to streker da! :-) Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk tingeling.

 

Lillemille, du er sterk om du klarer å vente til torsdag. Jeg sliter med å la være å dra på apoteket å kjøpe enda en test, til tross for at jeg venter på tester i posten. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var den jammen :) Jeg har IKM på lørdag, men kommer nok til å teste før en lørdag. Skal prøve allerede onsdag, men er vel ikke sikkert det slår ut annet enn negativt men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mei87- burde være det ja. Men har faktisk hørt om jenter som har fått melk i puppene av p-piller..

 

men satser på lykke for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test idag også, klarte ikke å la være - negativ. Alle symptomene er borte også, så kanskje kvalmen var noe annet (psykisk) Baaah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og testet nå, og ikke med morgenurin heller. Den ble svaaak positiv. Så blir spennende å se hva de neste testene blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...