Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #26 Skrevet 22. februar 2012 Det skal vel strengt tatt du hoppe og drite i. Men jeg håper forsåvdt du og de andre gribbene dør av det samme, og snart. denne synes jeg nesten burde rapporteres. makan Men ingen av de opprinnelige grafseinnleggene, lizzom? å ønske død over andre er å dra den litt langt, synes du ikke?
Gjest sug lut Skrevet 22. februar 2012 #27 Skrevet 22. februar 2012 Det skal vel strengt tatt du hoppe og drite i. Men jeg håper forsåvdt du og de andre gribbene dør av det samme, og snart. denne synes jeg nesten burde rapporteres. makan Men ingen av de opprinnelige grafseinnleggene, lizzom? å ønske død over andre er å dra den litt langt, synes du ikke? Jeg tror faktisk det er langt mindre skadelig for gribbene å bli ønsket døde enn det er for en familie i sorg å oppleve at deres kjære nå er et åtsel alle kan grave i.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #28 Skrevet 22. februar 2012 Det skal vel strengt tatt du hoppe og drite i. Men jeg håper forsåvdt du og de andre gribbene dør av det samme, og snart. denne synes jeg nesten burde rapporteres. makan Neida. Når man har vært her inne en stund venner man seg fort til Lutens periodiske eder og galle. Noen dager har Sug Lut behov for å ta ekstra hardt i, uvisst hvilken årsak, og da kommer det slike sylskarpe svar. Det kommer sikkert flere nå. Analysering av andres setninger, og kjeft for skrivefeil er også en gjenganger fra den kanten. Men andre dager, dog ikke fullt så ofte, kommer det også overraskende hyggelige svar. (Dette innlegget er en gavepakke til Luten, som sikkert blir kjempeglad og setter i gang øyeblikkelig.)
Cat.68 Skrevet 22. februar 2012 #29 Skrevet 22. februar 2012 Det er en ting at det er naturlig å spekulere, det unaturlige er å spørre på et åpent nettforum , når familjen gått ut å sagt at dem vil holde denne innformasjonen for seg selv. Spekuler gjerne, men gjør det for deg selv. Tidsnok får du vite det om familjen ønsker det, og hvis ikke kan jeg ikke skjønne at det ville spille noen rolle for deg.
Gjest Heartbroken Skrevet 22. februar 2012 #30 Skrevet 22. februar 2012 Grunnen til at innleggene fra i går er borte, er nok fordi jeg, og sikkert flere med meg rapporterte de som upassende til moderator. Det Gjør jeg også med dette innlegget. Noen eier ikke skam og nyter å fråtse i andres elendighet og dere gjør meg kvalm!
Gjest sug lut Skrevet 22. februar 2012 #31 Skrevet 22. februar 2012 Grunnen til at innleggene fra i går er borte, er nok fordi jeg, og sikkert flere med meg rapporterte de som upassende til moderator. Det Gjør jeg også med dette innlegget. Noen eier ikke skam og nyter å fråtse i andres elendighet og dere gjør meg kvalm! Godt. Jeg rapporterte også i går, og gjør det gjerne igjen.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. februar 2012 #32 Skrevet 22. februar 2012 Jeg har også rapportert, med god samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #33 Skrevet 22. februar 2012 ble innlegget her om henne med sjefen slettet? (helt enig i forsåvidt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå