Gå til innhold

Hva døde Eggen av?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal vel strengt tatt du hoppe og drite i. Men jeg håper forsåvdt du og de andre gribbene dør av det samme, og snart.

 

denne synes jeg nesten burde rapporteres. makan

Men ingen av de opprinnelige grafseinnleggene, lizzom?

 

å ønske død over andre er å dra den litt langt, synes du ikke?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Det skal vel strengt tatt du hoppe og drite i. Men jeg håper forsåvdt du og de andre gribbene dør av det samme, og snart.

 

denne synes jeg nesten burde rapporteres. makan

Men ingen av de opprinnelige grafseinnleggene, lizzom?

 

å ønske død over andre er å dra den litt langt, synes du ikke?

Jeg tror faktisk det er langt mindre skadelig for gribbene å bli ønsket døde enn det er for en familie i sorg å oppleve at deres kjære nå er et åtsel alle kan grave i.
Skrevet

Det skal vel strengt tatt du hoppe og drite i. Men jeg håper forsåvdt du og de andre gribbene dør av det samme, og snart.

 

denne synes jeg nesten burde rapporteres. makan

 

Neida. Når man har vært her inne en stund venner man seg fort til Lutens periodiske eder og galle. Noen dager har Sug Lut behov for å ta ekstra hardt i, uvisst hvilken årsak, og da kommer det slike sylskarpe svar. Det kommer sikkert flere nå. Analysering av andres setninger, og kjeft for skrivefeil er også en gjenganger fra den kanten. Men andre dager, dog ikke fullt så ofte, kommer det også overraskende hyggelige svar. (Dette innlegget er en gavepakke til Luten, som sikkert blir kjempeglad og setter i gang øyeblikkelig.) ;)

Skrevet

Det er en ting at det er naturlig å spekulere, det unaturlige er å spørre på et åpent nettforum , når familjen gått ut å sagt at dem vil holde denne innformasjonen for seg selv. Spekuler gjerne, men gjør det for deg selv. Tidsnok får du vite det om familjen ønsker det, og hvis ikke kan jeg ikke skjønne at det ville spille noen rolle for deg.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Grunnen til at innleggene fra i går er borte, er nok fordi jeg, og sikkert flere med meg rapporterte de som upassende til moderator.

 

Det Gjør jeg også med dette innlegget. Noen eier ikke skam og nyter å fråtse i andres elendighet og dere gjør meg kvalm!

 

Gjest sug lut
Skrevet

Grunnen til at innleggene fra i går er borte, er nok fordi jeg, og sikkert flere med meg rapporterte de som upassende til moderator.

 

Det Gjør jeg også med dette innlegget. Noen eier ikke skam og nyter å fråtse i andres elendighet og dere gjør meg kvalm!

Godt. Jeg rapporterte også i går, og gjør det gjerne igjen.
Skrevet

Jeg har også rapportert, med god samvittighet.

Skrevet

ble innlegget her om henne med sjefen slettet? (helt enig i forsåvidt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...