Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Les de ørten andre trådene om det samme her inne...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Hvem i all verden er det som driver og spammer forumet med dette spørsmålet????? Jeg så det amme spørsmålet ihvertfall 3 ganger på denne siden i går - hvorfor i all verden er dette interressant informasjon man bare Må vite???? La nå for Guds skyld de pårørende være i fred med sin sorg og ha respekt for at de ikke ønsker eller vil dette dette med "hvermansen".. Man har ikke "rett" på å vite noe om dette bare fordi mannen har vært kommentator på tv....
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Det er helt naturlig å lure på hva en offentlig person døde av. Skammer meg ikke et sekund over det.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 Spammer? Bladde ned 3 sider og fant heller ingen tråd med det spørsmålet.
Serepta Skrevet 22. februar 2012 #8 Skrevet 22. februar 2012 Jeg er ikke HI, men når det blir blåst opp i alle landets aviser og er nyhetssak nr 1, og vedkommende kun er i 50 åra - da er det jo faktisk naturlig å undre på det. Jeg tror dere lyver om dere sier at dere ikke har ofret det en tanke,
Gjest amandine Skrevet 22. februar 2012 #9 Skrevet 22. februar 2012 (endret) Han døde vel av hjertestans, som alle andre. La nå folk være i fred. å spekulere i andres lidelse for å stille egen nysgjerrighet er i beste fall smakløst. Endret 22. februar 2012 av amandine
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #10 Skrevet 22. februar 2012 Det er helt naturlig å lure på hva en offentlig person døde av. Skammer meg ikke et sekund over det. Det er faen meg ikke naturlig. Hva er det med at med en gang en kjendis dør, må alle vite hva han/hun døde av? Hvorfor bryr dere dere om det egentlig? Han er verken deres slektning eller nær venn, så slutt å spekulere!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #11 Skrevet 22. februar 2012 Det stod i nettavisen i går at han hadde tatt livet av seg, men det ble fjernet igjen. Sier seg vel selv, hadde mannen vært syk hadde ingen hatt betenkeligheter med å gå ut med det. Håpløst at det skal være så tabu.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #12 Skrevet 22. februar 2012 Jeg er ikke HI, men når det blir blåst opp i alle landets aviser og er nyhetssak nr 1, og vedkommende kun er i 50 åra - da er det jo faktisk naturlig å undre på det. Jeg tror dere lyver om dere sier at dere ikke har ofret det en tanke, Har du aldri hørt om menn i 50-årene som dør av naturlige årsaker som hjerteinfarkt eller hjerneblødning? Da har du ikke lest mye altså... Det er absolutt ingen sensasjon i slikt.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #13 Skrevet 22. februar 2012 Det stod i nettavisen i går at han hadde tatt livet av seg, men det ble fjernet igjen. Sier seg vel selv, hadde mannen vært syk hadde ingen hatt betenkeligheter med å gå ut med det. Håpløst at det skal være så tabu. Og selv om mannen har tatt livet av seg, hvorfor må du vite det?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #14 Skrevet 22. februar 2012 De der som hisser seg veldig opp i slike saker er de mest hyklerske folka jeg vet om. De vet sikkert allerede årsaken, i motsetning til oss andre dødlige som ennå ikke skjønner noe.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #15 Skrevet 22. februar 2012 Jeg vet dødsårsaken da jeg kjenner folk nær familien og vet godt hvem familien er gjennom skole osv. Men det betyr ikke at jeg forteller dødsåraken for det er noe familien har valgt å ikke gå ut offentlig med
magica fra tryll Skrevet 22. februar 2012 #16 Skrevet 22. februar 2012 Tja,- siden de(kjendisene) synes det er helt naturlig at alle vet alt mulig annet om helse og privatliv, er det vel ikke noe mer unaturlig å vite hva de dør av? Det er en offentlig historie at han slet med angst, psykiske problemer og selvmordsforsøk,tom i bokform. Merkelig det der,-alt mulig uinteressant man får vite om mennesker en ikke kjenner, uten å be om det, men lurer man på en så enkel ting som "hva døde han/hun av da?", ja da er man plutselig et umoralsk monster....
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #17 Skrevet 22. februar 2012 Tja,- siden de(kjendisene) synes det er helt naturlig at alle vet alt mulig annet om helse og privatliv, er det vel ikke noe mer unaturlig å vite hva de dør av? Det er en offentlig historie at han slet med angst, psykiske problemer og selvmordsforsøk,tom i bokform. Merkelig det der,-alt mulig uinteressant man får vite om mennesker en ikke kjenner, uten å be om det, men lurer man på en så enkel ting som "hva døde han/hun av da?", ja da er man plutselig et umoralsk monster.... Signerer den!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #18 Skrevet 22. februar 2012 De der som hisser seg veldig opp i slike saker er de mest hyklerske folka jeg vet om. De vet sikkert allerede årsaken, i motsetning til oss andre dødlige som ennå ikke skjønner noe. Nei jeg vet ikke årsaken og ingen hykler. Jeg er bare ikke interessert i å lufte skittentøyet til kjendiser og reagerer negativt på folk som gjør det. Selv om det er helt naturlig - bare se på hvor mange stopper og glaner når det har skjedd bilulykke. Forkastelig.
☆☆☆ Skrevet 22. februar 2012 #19 Skrevet 22. februar 2012 Når man sier at kjendisene er sånn og sånn, innebærer det at alle er like, eller mener dere det er greit å grafse i livet til kjendis A siden kjendis B tar ned se og hør på sydentur? Uansett er det hensynet til familien som bør veie tyngst nå, og de har valgt å ikke dele alt på nåvørende tidspunkt. Når og hvis de gjør det, blir det OK å spekulere. Nå er tiden for å gi dem fred, mannen er ikke i graven ennå...
Serepta Skrevet 22. februar 2012 #20 Skrevet 22. februar 2012 Jeg er ikke HI, men når det blir blåst opp i alle landets aviser og er nyhetssak nr 1, og vedkommende kun er i 50 åra - da er det jo faktisk naturlig å undre på det. Jeg tror dere lyver om dere sier at dere ikke har ofret det en tanke, Har du aldri hørt om menn i 50-årene som dør av naturlige årsaker som hjerteinfarkt eller hjerneblødning? Da har du ikke lest mye altså... Det er absolutt ingen sensasjon i slikt. Klart jeg har det. Men jeg mener fortsatt at alle som leser nyheten når den blåses ut i alle mediekanaler, lar det sveipe gjennom hodet hva an døde av. (som f eks blodpropp, bilulykke etc etc) Selv vet jeg ikke engang hvem han er, har bare hørt navnet. Men når det slås så stort opp, sammen med alderen - da lurer jeg også et sekund på hva årsaken er. Men noe mer graving har jeg da ikke foretatt heller. Det er bare en naturlig reaksjon.
Gjest sug lut Skrevet 22. februar 2012 #21 Skrevet 22. februar 2012 Det skal vel strengt tatt du hoppe og drite i. Men jeg håper forsåvdt du og de andre gribbene dør av det samme, og snart.
magica fra tryll Skrevet 22. februar 2012 #22 Skrevet 22. februar 2012 Neida, de(kjendisene) er ikke like;) Men i akkurat dette tilfellet, har de valgt å gå offentlig ut med helse mm i bokform og ellers....
magica fra tryll Skrevet 22. februar 2012 #23 Skrevet 22. februar 2012 Hvem er "du og de andre gribbene,da" Sug Lut? Merkelig hvor ok mange kjendiser som synes det er greit å gjøre et levebrød av "Gribbene"....... Jaså, så du håper at noen dør av det samme?? Interessant....
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #24 Skrevet 22. februar 2012 Det skal vel strengt tatt du hoppe og drite i. Men jeg håper forsåvdt du og de andre gribbene dør av det samme, og snart. denne synes jeg nesten burde rapporteres. makan
Gjest sug lut Skrevet 22. februar 2012 #25 Skrevet 22. februar 2012 Det skal vel strengt tatt du hoppe og drite i. Men jeg håper forsåvdt du og de andre gribbene dør av det samme, og snart. denne synes jeg nesten burde rapporteres. makan Men ingen av de opprinnelige grafseinnleggene, lizzom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå