Gå til innhold

Jeg gir opp! Tror jeg er dømt til å være fru venneløs


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

...ble nesten litt lei meg for at jeg ikke bor i Fredrikstad, høres ut som at det er mange kjekke damer å bli kjent med der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Jo men vi fikk aldri høre hvordan det gikk. Det ble laget en ny tråd angående det, men der så det ut til at de kom til å bli bare tre-fire, og jeg er «ille spent» på å høre hvordan det gikk ;-) Kanskje jeg kan være med neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor på Askøy utenfor Bergen, fyller straks 24, og har en jente på 10,5 mnd :)

 

Det var jo en del rundt bergens området her, kanskje vi kunne ordnet noe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

På treffet i Fredrikstad ente vi opp med bare å bli to stk,men hadde det koselig likevel.

 

Det blir treff igjen på Verdensspeilet i Fredrikstad onsdag 14 mars kl tolv,så er bare å komme. Ser ut som vi blir noen jenter der hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver lykken her jeg også... ingen som bor i Buskerud (Modum, Drammen, Hønefoss o.l) her?

 

Har kommet i kontakt med andre, enter herfra eller andre nettsteder, men det blir liksom bare med praten og aldri noe mer :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fra Trondheimsområde her da? :)

jeg er :) jeg trenger flere venner, så bare ta kontakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vel ingen fra Ålesund området?

 

Ikke fra byen, men fra indre sunnmøre. Venter første i mai, og har en bonus fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fra Trondheimsområde her da? :)

jeg er :) jeg trenger flere venner, så bare ta kontakt :)

Sendte deg en PM jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg melder meg inn i klubben her jeg!!

Føler meg helt på samme måten!

Bor også i Oppland. Gausdal nærmere bestemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har startet en tråd for oss i Bergen inne på Dib-treff Bergen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid plass til flere venner :) jeg er 25 år, er gift, har en datter på 14 mnd og er gravid i uke 12. Bor i åsane/bergen. Bare å sende en pm for dem som ønsker så er det ikke noe problem å treffes :) bare koselig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.ser jeg er litt sent ute men jeg prøver meg,har ingen venner og er derfor mye alene med dattra mi på seks år så jeg lurer på om det er noen som vil finne på ting både med og uten barn.vi bor i fredrikstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Heiiii. Vet denne posten er gammel, men vil gjerne bli kjent med deg:) bor du fremdeles i Høyanger?

 

Jeg flytta til ny plass for to og et halvt år siden, men har enda ikke klart å skaffe meg et nettverk. Går gravid for andre gang på disse årene så jeg har vært hjemme for det meste. Var på barselgruppe på helsestasjonen med minsta, spurte de andre om de kunne tenke seg å treffes utenom helsestasjonen, men fikk beskjed om at de hadde stort nok nettverk...?? Lysten til å prøve mer ble laber for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...