Gå til innhold

Jeg gir opp! Tror jeg er dømt til å være fru venneløs


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Egersund her, har venner jeg kan være med av og til, men noen ganger kan det være litt ensomt. Har ihvertfall alltid plass til nye i livet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er mange som har det sånn...jeg har det litt sånn også. Men jeg tenker alltid det verste; at det sikkert ikke er noen som har interesse av å bli kjent med meg, alle har sikkert venner fra før...men kanskje det ikke er sånn?

Bor på Sotra jeg...

Kanskje dere prøver for hardt, blir man veldig pågående er det lett at andre trekker seg unna. De jeg kjenner som kanskje ikke har så stort nettverk opplever jeg som litt brå. Enten veldig til å mase, eller gjerne typen som møter deg på en anklagende "jeg har dårlige erfaringer med venner,og jeg forventer at du også kommer til å skuffe meg" måte.

Utrolig rotete innlegg, men kanskje kan dere kjenne dere igjen i noe? Uansett så unner jeg dere å finne en krets dere trives i!

 

(Forøvrig; å være småbarnsforeldre til flere barn er krevende, kanskje ikke nødvendigvis da man har overskudd til å knytte så mange nye kontakter.)

 

Jeg som skrev litt lenger oppe, jeg prøver ikke for hardt, og vil jo ikke være masete, men når jeg likavel skal til sentrum feks, så sender jeg jo melding til kjente å spør om de vil treffes (er ikke ofte i sentrum, en gang i mnd kanskje), om jeg ser p åface hvor de klager over at de kjeder seg, så innviterer jeg gjerne på besøk enten det er middag eller spillekveld. Vet selv at masete folk blir man lei av, så vil jo ikke være en av dem, vet jo å begrense spørringen ;-) Men er kjipt å være i en slik situasjon hvor en føler at ingen vil være med en eller finne på noe med en.

 

Bergen her.

 

 

hvor i bergen/på sotra bor dere da? og hvor gamle er dere? bor i bergen selv med to små...

 

Bor i åsane, er av den litt yngre garden som fyller 22år, men eldre til sinns :-)

 

Bor helt ute i Sund kommune...men går radig med bil utenom rushtrafikken da. Er 31 år, men yngre til sinns tror jeg da:)

 

Hei.

 

Jeg og bor i Sund. Har du barn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mange som har det sånn...jeg har det litt sånn også. Men jeg tenker alltid det verste; at det sikkert ikke er noen som har interesse av å bli kjent med meg, alle har sikkert venner fra før...men kanskje det ikke er sånn?

Bor på Sotra jeg...

Kanskje dere prøver for hardt, blir man veldig pågående er det lett at andre trekker seg unna. De jeg kjenner som kanskje ikke har så stort nettverk opplever jeg som litt brå. Enten veldig til å mase, eller gjerne typen som møter deg på en anklagende "jeg har dårlige erfaringer med venner,og jeg forventer at du også kommer til å skuffe meg" måte.

Utrolig rotete innlegg, men kanskje kan dere kjenne dere igjen i noe? Uansett så unner jeg dere å finne en krets dere trives i!

 

(Forøvrig; å være småbarnsforeldre til flere barn er krevende, kanskje ikke nødvendigvis da man har overskudd til å knytte så mange nye kontakter.)

 

Jeg som skrev litt lenger oppe, jeg prøver ikke for hardt, og vil jo ikke være masete, men når jeg likavel skal til sentrum feks, så sender jeg jo melding til kjente å spør om de vil treffes (er ikke ofte i sentrum, en gang i mnd kanskje), om jeg ser p åface hvor de klager over at de kjeder seg, så innviterer jeg gjerne på besøk enten det er middag eller spillekveld. Vet selv at masete folk blir man lei av, så vil jo ikke være en av dem, vet jo å begrense spørringen ;-) Men er kjipt å være i en slik situasjon hvor en føler at ingen vil være med en eller finne på noe med en.

 

Bergen her.

 

 

hvor i bergen/på sotra bor dere da? og hvor gamle er dere? bor i bergen selv med to små...

 

Bor i åsane, er av den litt yngre garden som fyller 22år, men eldre til sinns :-)

 

Bor helt ute i Sund kommune...men går radig med bil utenom rushtrafikken da. Er 31 år, men yngre til sinns tror jeg da:)

 

Hei.

 

Jeg og bor i Sund. Har du barn? :)

 

Ja, har en på skolen og en på 4 mnd. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det faktisk veldig gost å lese at det er flere som meg.

Jeg har aldri hatt mange venner, har prøvd å få, men opplever at folk trekker seg unna. Jeg opplever ikke meg selv som sær,illeluktende eller vanskelig å ha med å gjøre, men jeg klarer bare ikke å få meg venner.

Jeg har EN venninne, som også er min tremening, og vi har vært venner helt siden bleiealder, men hun har flyttet til andre enden av Norge så vi sees svært sjeldent.

gutten min på 5 år opplever det samme, de andre barna i barnehagen inkluderer han ikke i leken, og han har enda ikke blitt invitert i en eneste bursdag! Enda vi inviterer alltid alle, men sjeldent mer enn tre - fire kommer ( og da alltid uten voksne).

Jeg har begynt å angre på denne "livet på landet er mye bedre enn i byen" filosofien min.

 

Men det var ikke syte innlegg jeg skulle lage nå, bare følte meg så ensom her ett øyeblikk. Men det er faktisk en trøst at det er flere som har det sånn.

 

Men skulle det være noen i nærheten av Aurskog-Høland kommune her, som har lyst på flere i omgangskretsen, er det bare å rope, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egersund her, har venner jeg kan være med av og til, men noen ganger kan det være litt ensomt. Har ihvertfall alltid plass til nye i livet mitt :)

 

Da bor du ikke så langt fra meg. Vi bor i Stokkalandsmarkå, mellom Vigrestad og Brusand :D

Jeg har også alltid plass til nye venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så mange det er.. Ingen som bor i Oppland her da?

 

Bor i Hedmark, så er ikke så langt unna :-) Hvor i Oppland bor du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan alle dager til uka, bortsett fra tirsdag og fredag. Noen som kan onsdag eller torsdag? Vi kan kanskje treffes på en kafeteria eller Leos lekeland :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en på 10 mnd. Jeg er den samme som amathea. Måtte bytte brukernavn. Passer det for deg på onsdag hi? Kan dere begge på dagtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare kommentere denne her!

Jeg gikk inn for å lese og antok at dette skulle være en litt irriterende tråd fra en krampaktig dame som ikke eide selvinnsikt.

Nå har jeg lest igjennom, og merker at jeg faktisk blir litt rørt!

 

Så fantastisk å se at folk prøver å hjelpe hverandre smile.png

 

Jeg vet litt om det å være alene med baby på nytt sted.

For endel år siden ble jeg kjent med noen supre damer på desse sidene, og har fortsatt kontakt med en av dem flere ganger pr dag. Håper dere får samme erfaringen, og at ingen av dere forblir venneløse wink.png

 

Jeg tenkte akkurat det samme som deg. Jeg har ingen barn, bor i Oslo og har hele nettverket mitt her. Selv om flere av mine venner har fått barn, holder vi godt sammen. :) Gikk inn på tråden av ren nysgjerrighet, og jeg blir faktisk blank i øynene. Utrolig flott at folk finner hverandre sånn, og dessuten opplever at det er flere som en selv.

 

Det virker jo som dette ordner seg for deg, HI. Jeg tenker dessuten at alder ikke er noen hindring når man er i omtrent samme livssituasjon. I hvert fall ikke når det ikke er snakk om så mange år.

 

Stå på, alle sammen. Det virker som østfold-gjengen her inne blir stor og god. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en på 10 mnd. Jeg er den samme som amathea. Måtte bytte brukernavn. Passer det for deg på onsdag hi? Kan dere begge på dagtid?

 

Jeg kan på dagtid hvertfall :) og samme for meg hvor vi møtes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...