karen83 Skrevet 21. februar 2012 #26 Skrevet 21. februar 2012 Kan vi ikke bare finne en dag da? Jeg kan når som helst
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 21. februar 2012 #30 Skrevet 21. februar 2012 Jeg blir ofte sjokkert over at voksne mennesker behandler andre på denne måten. Bryter avtaler uten å blunke, ekskluderer andre osv. Dette er jo barnehagementalitet så den griner etter. Jeg har mange gode venner og venninner, men har da alltid plass til flere mennesker i livet mitt. Så bare å ta kontakt om dere bor i Buskerud eller Akershus/ Oslo-området
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #31 Skrevet 21. februar 2012 Dette høres virkelig merkelig ut, du har dessverre møtt folk som er SÆRE rett og slett. Håper du ikke gir opp håpet om å treffe noen kjekke venner fordi du har vÆrt max uheldig! Det er de som har et problem, ikke du.
Frk.Karidotter Skrevet 21. februar 2012 #32 Skrevet 21. februar 2012 Hei dere! Vi flytter snart til Moss, og da trenger jeg å få igang et nettverk, siden de fleste av mine venner bor her i Oslo. Jeg kommer nedover i løpet av sommeren, men er ofte en tur i Moss sånn ellers. Jeg vil gjerne involveres i østfoldtreff osv. - dessuten er det jo ikke lang fra Moss til Fredikstad!
<3 skatten min<3 Skrevet 21. februar 2012 #33 Skrevet 21. februar 2012 Jeg bor i Moss. HI Hei, jeg bor også i Moss! 28 år, har ikke baby lenger da... Men blir gjerne kjent?
<3 skatten min<3 Skrevet 21. februar 2012 #34 Skrevet 21. februar 2012 Jeg bor i Moss. HI Hei, jeg bor også i Moss! 28 år, har ikke baby lenger da... Men blir gjerne kjent?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #35 Skrevet 21. februar 2012 Jeg bor i Moss. HI Hei, jeg bor også i Moss! 28 år, har ikke baby lenger da... Men blir gjerne kjent? Koselig Er litt yngre da, er 22
Gjest meg mamma? Skrevet 21. februar 2012 #36 Skrevet 21. februar 2012 Oi, trodde nesten jeg var alene om å ha det sånn jeg, men ser jo at det er jeg ikke. Hvorfor er det så vanskelig å knytte nye vennskap når en er voksen
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #37 Skrevet 21. februar 2012 Tror det er mange som har det sånn...jeg har det litt sånn også. Men jeg tenker alltid det verste; at det sikkert ikke er noen som har interesse av å bli kjent med meg, alle har sikkert venner fra før...men kanskje det ikke er sånn? Bor på Sotra jeg... Kanskje dere prøver for hardt, blir man veldig pågående er det lett at andre trekker seg unna. De jeg kjenner som kanskje ikke har så stort nettverk opplever jeg som litt brå. Enten veldig til å mase, eller gjerne typen som møter deg på en anklagende "jeg har dårlige erfaringer med venner,og jeg forventer at du også kommer til å skuffe meg" måte. Utrolig rotete innlegg, men kanskje kan dere kjenne dere igjen i noe? Uansett så unner jeg dere å finne en krets dere trives i! (Forøvrig; å være småbarnsforeldre til flere barn er krevende, kanskje ikke nødvendigvis da man har overskudd til å knytte så mange nye kontakter.) Jeg som skrev litt lenger oppe, jeg prøver ikke for hardt, og vil jo ikke være masete, men når jeg likavel skal til sentrum feks, så sender jeg jo melding til kjente å spør om de vil treffes (er ikke ofte i sentrum, en gang i mnd kanskje), om jeg ser p åface hvor de klager over at de kjeder seg, så innviterer jeg gjerne på besøk enten det er middag eller spillekveld. Vet selv at masete folk blir man lei av, så vil jo ikke være en av dem, vet jo å begrense spørringen ;-) Men er kjipt å være i en slik situasjon hvor en føler at ingen vil være med en eller finne på noe med en. Bergen her. hvor i bergen/på sotra bor dere da? og hvor gamle er dere? bor i bergen selv med to små...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #39 Skrevet 21. februar 2012 Tror det er mange som har det sånn...jeg har det litt sånn også. Men jeg tenker alltid det verste; at det sikkert ikke er noen som har interesse av å bli kjent med meg, alle har sikkert venner fra før...men kanskje det ikke er sånn? Bor på Sotra jeg... Kanskje dere prøver for hardt, blir man veldig pågående er det lett at andre trekker seg unna. De jeg kjenner som kanskje ikke har så stort nettverk opplever jeg som litt brå. Enten veldig til å mase, eller gjerne typen som møter deg på en anklagende "jeg har dårlige erfaringer med venner,og jeg forventer at du også kommer til å skuffe meg" måte. Utrolig rotete innlegg, men kanskje kan dere kjenne dere igjen i noe? Uansett så unner jeg dere å finne en krets dere trives i! (Forøvrig; å være småbarnsforeldre til flere barn er krevende, kanskje ikke nødvendigvis da man har overskudd til å knytte så mange nye kontakter.) Jeg som skrev litt lenger oppe, jeg prøver ikke for hardt, og vil jo ikke være masete, men når jeg likavel skal til sentrum feks, så sender jeg jo melding til kjente å spør om de vil treffes (er ikke ofte i sentrum, en gang i mnd kanskje), om jeg ser p åface hvor de klager over at de kjeder seg, så innviterer jeg gjerne på besøk enten det er middag eller spillekveld. Vet selv at masete folk blir man lei av, så vil jo ikke være en av dem, vet jo å begrense spørringen ;-) Men er kjipt å være i en slik situasjon hvor en føler at ingen vil være med en eller finne på noe med en. Bergen her. hvor i bergen/på sotra bor dere da? og hvor gamle er dere? bor i bergen selv med to små... Bor i åsane, er av den litt yngre garden som fyller 22år, men eldre til sinns :-)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #41 Skrevet 21. februar 2012 Det er vel ingen fra Sogn og Fjordane her?
Kortslutning Skrevet 21. februar 2012 #42 Skrevet 21. februar 2012 Jeg er også fra Oppland. Sjekk gruppa DIB treff for oppland da, et noen der også
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #44 Skrevet 21. februar 2012 Er noen av dere i nærheten av Gjøvik da?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #49 Skrevet 21. februar 2012 Tror det er mange som har det sånn...jeg har det litt sånn også. Men jeg tenker alltid det verste; at det sikkert ikke er noen som har interesse av å bli kjent med meg, alle har sikkert venner fra før...men kanskje det ikke er sånn? Bor på Sotra jeg... Kanskje dere prøver for hardt, blir man veldig pågående er det lett at andre trekker seg unna. De jeg kjenner som kanskje ikke har så stort nettverk opplever jeg som litt brå. Enten veldig til å mase, eller gjerne typen som møter deg på en anklagende "jeg har dårlige erfaringer med venner,og jeg forventer at du også kommer til å skuffe meg" måte. Utrolig rotete innlegg, men kanskje kan dere kjenne dere igjen i noe? Uansett så unner jeg dere å finne en krets dere trives i! (Forøvrig; å være småbarnsforeldre til flere barn er krevende, kanskje ikke nødvendigvis da man har overskudd til å knytte så mange nye kontakter.) Jeg som skrev litt lenger oppe, jeg prøver ikke for hardt, og vil jo ikke være masete, men når jeg likavel skal til sentrum feks, så sender jeg jo melding til kjente å spør om de vil treffes (er ikke ofte i sentrum, en gang i mnd kanskje), om jeg ser p åface hvor de klager over at de kjeder seg, så innviterer jeg gjerne på besøk enten det er middag eller spillekveld. Vet selv at masete folk blir man lei av, så vil jo ikke være en av dem, vet jo å begrense spørringen ;-) Men er kjipt å være i en slik situasjon hvor en føler at ingen vil være med en eller finne på noe med en. Bergen her. hvor i bergen/på sotra bor dere da? og hvor gamle er dere? bor i bergen selv med to små... Bor i åsane, er av den litt yngre garden som fyller 22år, men eldre til sinns :-) Bor helt ute i Sund kommune...men går radig med bil utenom rushtrafikken da. Er 31 år, men yngre til sinns tror jeg da:)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #50 Skrevet 21. februar 2012 Må bare kommentere denne her! Jeg gikk inn for å lese og antok at dette skulle være en litt irriterende tråd fra en krampaktig dame som ikke eide selvinnsikt. Nå har jeg lest igjennom, og merker at jeg faktisk blir litt rørt! Så fantastisk å se at folk prøver å hjelpe hverandre Jeg vet litt om det å være alene med baby på nytt sted. For endel år siden ble jeg kjent med noen supre damer på desse sidene, og har fortsatt kontakt med en av dem flere ganger pr dag. Håper dere får samme erfaringen, og at ingen av dere forblir venneløse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå