Gå til innhold

Er du pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ila helga var det to ulike som kom bort til meg og sa "Fy faen du er pen!" ha ha! jeg er såpass "gammel" at jeg blir glad for å høre det, altså! Men jeg føler nok at jeg er nokså ordinær: langt lyst hår, slank og veltrent, rene trekk i ansiktet osv. Bruker nesten ikke sminke og har dager som er bedre enn andre..Jeg er kjedelig og ligner på "alle".. Så jeg synes ikke selv at jeg er spesielt pen. (Men kunne kanskje blitt det om jeg stelte meg med sminke og stæsj..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pen vet jeg ikke, men hører ofte at jeg er søt. Jeg er stort sett alltid blid og imøtekommende. Snakker med alle, og er inkluderende.

Dette kan også være en årsak til positiv tilbakemelding fra andre, tenker jeg. Ikke bare utseende, men liksom hele pakken, he he:-D

Mannen synes jeg er heit, så da er det greit liksom;-)

Skrevet

Uten sminke er jeg ikke pen, men med litt foundation/pudder og mascara så blir jeg som regel ganske fornøyd med det jeg ser i speilet., men jeg er ingen skjønnhet. Jeg skulle ønske jeg hadde bedre hud siden jeg har en del kvisearr og mye urenheter, men jeg ville aldri lagt meg under kniven for å forandre på noe, for det jeg ser i speilet er meg.

Jeg har alltid fått høre at jeg er så søt fordi jeg alltid smiler og er glad og eg føler humøret har mye å si på hvordan jeg ser ut. Føler jeg meg dritt og er i dårlig humør ser jeg også rett og slett forferdelig ut.

Skrevet

Jeg er fornøyd jeg. Som mange andre her har jeg dager jeg ser ut som et uvær, og dager jeg etter sminking synes jeg ser pen ut. Uten sminke forsvinner jeg litt, med mine "usynlige" og kjempelyse øyenbryn og vipper. Med sminke utstråler jeg mer selvtillitt og blir dermed også oppfattet som penere. Det er jeg bevisst på. I en alder av 29 har jeg overvunnet gamle mobbe-ekko som satt lenge i bakhodet og ropte "stygg og mager." Etter å ha født barn er kroppen min mer kvinnelig enn den var før. Jeg er mye mindre opptatt av detaljene som for eksempel magehuden og brystene som er litt slappere enn før. Det jeg måtte ha hatt av komplekser før i tiden er bare vekk. Jeg har min mammakropp, og den liker jeg faktisk. Mitt ansikt er meg, og jeg trives med det som det er. :)

Skrevet

Njah, det kommer vel an på øyet som ser- samt dagsformen. :)

Jeg ser vel helt normal ut, hverken slående vakker eller stygg.

Får noen komplimenter på at jeg er pen og ser så blid og glad ut iblant- dessuten synes mannen, vennene mine og foreldrene mine at jeg er pen. Og da må jeg jo si meg fornøyd, alle andre er ikke så viktig. ;)

Skrevet

Jeg vil si jeg er temmelig ordinær jeg er ikke vakker, men trur ikke jeg fremkaller brekninger heller. Jeg såg vel antagligvis bedre ut i mine yngre dager, og naturen begynner å ta ut sin rett, men jeg har selvtillit nok til å bære det utseendet jeg har, og tar aldersforandringene som de kommer.

Skrevet

Tror ikke jeg trenger å dra en sekk over hodet, men ut over det har jeg ingen anelse, klarer ikke å vurdere det selv.

Skrevet

Er nok det man kaller "grå mus"....Neida, jeg bruker sminke hver dag, håret settes opp/friseres og kler meg fint, etter fasong. Men ikke noe "skrikende" eller "spesielt" på noe som helst måte.

Det sier vel litt om meg at til tross for 180 på strømpelesten, nesten alltid i høye hæler, så er det ingen som husker MEG:....Folk kan vite hvem jeg er, men grå da under,- dattere til..., søstera til......., venninda til......MEG, og navnet mitt er ikke interessant. Så er vel ikke bemerkelsesverdig stygg, ei heller pen kan man vel si. Men egentlig fornøyd med det. Det verste på hele bryllupsdagen min var tida mellom kirka og middag..Jeg grudde meg spy-syk til flere timer ved et matbord, med alle gjesters sine øyne på oss(meg...) Etter en liten sterk en og litt bobler i glasset gikk alt bra,- og middagen gikk greit. Det var mest oppmerksomhet il mannen,- så jeg slapp billig unna:o)

Skrevet

Nå skal jeg trosse janteloven å si: Ja, jeg er pen! :D Jeg er vel det en kaller naturlig vakker, trenger ikke sminke eller spesielle klær for å se bra ut men liker å pynte meg noen ganger likevel.

Jeg har langt blondt (naturlig) hår, store øyner, mørke bryn og vipper, 1.68 høy, timeglassfigur, 63 kilo og fettet legger seg på de riktige stedene:P

Når det er sagt har jeg både strekkmerker på brystene og litt slapp i fisken siden jeg nesten aldri trener, men synes jeg er fin uansett jeg...så det såå! :)

Skrevet

Jeg har mine dager der jeg ikke er førnøyd med NOE! Men som oftes er jeg det, både med og uten sminke (Føler meg penere med sminke). å samboeren min syns jeg er pen, å det spiller jo en liten rolle inn!

Skrevet

Om jeg er pen vet jeg ikke,men har hørt noen kommentarer om jeg jobber som modell. Vet ikke om personen mener det eller bare for å få et ligg. Er 160 og veier ca. 55 kg. Ansiktet mitt er flat som en pannekake og munnen min digre at den nesten dekker ansiktet mitt når jeg smiler...håret mitt er så stritt at det kan nesten brukes som feiekost, så pen og pen er jeg nok ikke. Er mer hyggelig hvis noen sier at jeg er intelligent og har hjernen på rett sted ;)

Skrevet

Jeg vil si jeg er temmelig ordinær jeg er ikke vakker, men trur ikke jeg fremkaller brekninger heller. Jeg såg vel antagligvis bedre ut i mine yngre dager, og naturen begynner å ta ut sin rett, men jeg har selvtillit nok til å bære det utseendet jeg har, og tar aldersforandringene som de kommer.

Synes du ser ut som ei pen dame Cat68:-)

Skrevet

Jeg har aldri følt meg spes pen da jeg ikke har et nordisk utseendet...men da jeg plutselig en dag fant en mann som elsket at jeg så "annerledes" ut, ble det bedre, og erfarte at det var flere som kunne like det, så kanskje jeg heller skulle fremheve trekkene mine enn å skjule dem. Men til hverdags føler jeg meg ikke pen, er lenge siden jeg virkelig fikk pyntet meg skikkelig, men når våren kommer syns jeg det blir lettere....

Skrevet

Synes du ser ut som ei pen dame Cat68:-)

Takk for det :) Men det der var nok på en god dag ;) Ferie, fri og late dager i syden tar frem det beste i en vettu. Men takk for komplimangen det varmer jo ;)

Skrevet

Nei, det er jeg nok ikke.

Og jeg er nok ganske grå og kjedelig i manges øyne da jeg har hår som kan "ristes på plass" etter det er børstet.

Sminke (bittelitt!) bruker jeg kun til anledninger hvor man ellers pynter seg litt.

:-)

Skrevet

Vist jeg ser meg selv i speilet, øynene mine er fine, nesen min har jeg alltid likt. Den er ikke for stor, ikke liten, ikke spiss, ikke for rund og ingen "hoppbakke". Noe jeg var fornøyd med før var puppene mine, rett før svangerskapet, men ikke nå lenger.

Jeg har likevel hatt dårlig selvtillit.. På grunn av andre ting.

Jeg tror i grunnen at mange av oss har disse dagene her, Noen ganger føler vi oss "super sexye" og andre dager fult så ikke.

Jeg har hørt at mitt utsende ikke er så "allminnelg" men ganske så spesielt, på en svært så positiv måte. Kinnbeina mine er noe jeg blandt annet ikke er så glade i (de blir ikke som jeg ønsker på bildene, hehe), som mange andre sier at de forguder.

jeg får jo en del oppmerksomhet fra andre gutter,s elv om jeg har samboer. Jeg over skjer de, men jeg må innrømme at det hjelper litt på selvtilliten å føle seg attraktiv ennå av og til.

Som jeg leser andre skriver om sminke, så føler jeg meg selv mer vell med det, så lenge det sitter riktig.

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

I speilet, ja. På bilder? Fyyyyyy faen, æsj :P Alt jeg har å si! :P

Skrevet (endret)

Jeg er helt normal tror jeg. På gode dager der alt klaffer med hår og sminke er jeg kanskje litt pen, på andre dager ser jeg ut som et troll, hehe... Tror jeg har et ansikt som noen synes er ordinært eller ikke så pent, men som andre synes er veldig pent (om jeg skal dømme etter tilbakemeldinger jeg har fått). Uansett betyr det så lite, det jeg håper at folk evt legger merke til er at jeg er blid og vennlig. Det er noe alderdommen ikke kan ta fra en når rynkene setter inn ;)

sier det samme som Alva. Tror jeg ser helt normal ut, noen dager penere enn andre dager:)

Endret av majamia
Skrevet

Jeg sier som en tidligere venninne av meg så kjekt brukte å si:

Æg Æ 'kje så grÆvla fine, men grÆvla jille ;)

Kor du Æ ifrå?

Skrevet

Jeg sier som en tidligere venninne av meg så kjekt brukte å si:

Æg Æ 'kje så grÆvla fine, men grÆvla jille ;)

Kor du Æ ifrå?

Ser ingen grunn til å gå i detalj, men at vi befinner oss sør for boknafjorden kommer vel ikke som noen stor overraskelse ;)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Jada. Men jeg har jo selvfølgelig dager der jeg ser i speilet og vil gråte litt :)

Sier som ei over meg: Alle har noe pent ved seg. Enten det er formen på munnen, fargen på øynene eller pene kinnben. Jeg velger å fokusere på det vakre i folk, og kan sjarmeres i senk av de enkleste ting, hehe.

Skrevet

Nei, jeg er ikke pen - og det kan jeg si uten å ha janteloven i bakhodet;-) Lever imidlertid fint med det utseendet jeg har!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...