Anonym bruker Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Jeg kikker i speilet og leter etter ting som ser bra ut. Jeg har kjempefine øyne. Og en fin munn med fyldige lepper. Jeg liker fargene mine. Men ellers er det ikke mye å skryte av. Jeg skulle ønske jeg var pen, at jeg likte det jeg så, at jeg kunne føle meg vel. Men jeg ser bare stygg og feit og dårlig selvbilde :-(
Gjest Mentha & Junior Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 Pen? Overhodet ikke. Men mannen synes jeg er det, og det betyr alt for meg Ja, jeg har dårlig selvbilde, men jeg prøver å jobbe med det ved å trene, spise sunt og være en blid og positiv person. Prøver å tenke med meg selv at utseendet er ikke alt, det er kun det første man ser. Det finnes mange kvaliteter som teller mye mer enn et pent ansikt Kanskje det er noe i det der med at skjønnheten kommer innenfra? Vet ikke, men det er i alle fall sikkert at hvis man føler seg bra så synes det på en. Det er derfor jeg prøver å være blid, leve sunt og tenke positivt. Da "glemmer" jeg meg selv og kan være fri og glad uten å tenke på at jeg ikke er noe å se på.
☆☆☆ Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 Ganske ordinær, utmerker meg nok ikke hverken positivt eller negativt utseendemessig.
Gjest Miryks Skrevet 20. februar 2012 #4 Skrevet 20. februar 2012 Har fått høre at jeg har et pent ansikt, og selv er jeg passe fornøyd. Bare jeg blir kvitt dobbelhaka, så skal jeg ikke klage
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 20. februar 2012 #5 Skrevet 20. februar 2012 (endret) Jeg er dritlekker, eller grisedeilig som mannen til ei her inne ville sagt.... hehehehe.... yeah right... Neida, tror jeg er helt normal. Sikkert ikke alle menn som ville snudd seg etter meg, men "pen" nok til at jeg har grei selvtillit. Husk at skjønnhet kommer an på øyet som ser, og selv om man ikke ser ut som en fotomodell, så er humor, sjarme og glimt i øyet viktigere enn et slående vakkert utseende. Hjelper ikke å være dritlekker om man har personlighet som en ert. Da er det bedre å ha et normalt utseende og ha en knallfin personlighet. (og før noen hopper på meg nå, JA det går an å være vakker og ha flott personlighet, og motsatt, men det var ikke poenget ) Du er helt sikker nydelig akkurat som du er, HI Endret 20. februar 2012 av Jenta til Henrik
cheni Skrevet 20. februar 2012 #6 Skrevet 20. februar 2012 Ikke pen, men litt søt. Skiller meg ikke ut på noen måte, har et greit utseende, men ingen snur seg etter meg på gata akkurat
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 20. februar 2012 #7 Skrevet 20. februar 2012 Jeg er helt normal tror jeg. På gode dager der alt klaffer med hår og sminke er jeg kanskje litt pen, på andre dager ser jeg ut som et troll, hehe... Tror jeg har et ansikt som noen synes er ordinært eller ikke så pent, men som andre synes er veldig pent (om jeg skal dømme etter tilbakemeldinger jeg har fått). Uansett betyr det så lite, det jeg håper at folk evt legger merke til er at jeg er blid og vennlig. Det er noe alderdommen ikke kan ta fra en når rynkene setter inn
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2012 #8 Skrevet 20. februar 2012 Nåh, du skal nå være så diplomatisk, Alva. Hvis det virkelig var deg på bildet du hadde før, så er du nydelig. I den litt milde kategorien, som Ingrid Bergman:)
PRobert Skrevet 20. februar 2012 #9 Skrevet 20. februar 2012 Både og her. Hvis jeg skal ut på byen og gidder å stæsje meg opp og slenge på extensions og en kort kjole er det nok av de som prøver seg, men til vanlig er jeg ordinært søt/normal. Orker ikke sminke meg hjemme eller kle meg spesielt sexy, og joggebukse med fleecegenser har vel aldri tent noen spesielt
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 20. februar 2012 #10 Skrevet 20. februar 2012 Nåh, du skal nå være så diplomatisk, Alva. Hvis det virkelig var deg på bildet du hadde før, så er du nydelig. I den litt milde kategorien, som Ingrid Bergman:) Hehe.. milde kategorien... Takk får jeg vel si da (ja, det var meg på bildet jeg hadde liggende en stund)
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. februar 2012 #11 Skrevet 20. februar 2012 Synes selv det er litt som Alva sier, de dagene hår og sminke klaffer er jeg fornøyd nok. Et ikke langt over snittet pen, men heller ikke stygg. Jeg klager ikke til vanlig over ansiktet mitt, heller over resten som prøver å gå ned litt til
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2012 #15 Skrevet 20. februar 2012 Nei, jeg er ikke pen. Det er så ille at når jeg har dusjet på kveldene, så har jeg på meg litt sminke før jeg går i stua til mannen min.
Magia Skrevet 20. februar 2012 #16 Skrevet 20. februar 2012 Går for å være ganske pen Syns selv jeg er pen på gode dager, andre dager ikke. Kommer så veldig an på hvordan jeg føler meg. Har hatt litt stygg hud i noen år nå, og det har ødelagt litt for utseendet mitt.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2012 #17 Skrevet 20. februar 2012 Har fått høre det mange ganger, men ser det ikke selv. Jeg ble mobbet i flere år og har selvtillit deretter. Jeg klarer ikke å tro på komplimenter, for jeg venter bare på "KøDDA!" eller noe lignende. Men jeg ser at ansiktet mitt er symmetrisk, trekkene samsvarer og fargene er klare og rene. Men om jeg føler meg pen? Nei.
Lille- MO Skrevet 20. februar 2012 #18 Skrevet 20. februar 2012 er vel ganske normal jeg og, prøver å ikke tenke så mye på det egentlig.. hehe.. får stort sett høre at jeg er søt og blid da. er mest fornøyd med utseende når jeg er nysminket og pynta
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 20. februar 2012 #20 Skrevet 20. februar 2012 Ja, med sminke. Uten mangler jeg ansikt for jeg er så lys...
stjertløvetann Skrevet 20. februar 2012 #21 Skrevet 20. februar 2012 (endret) Jeg sier som en tidligere venninne av meg så kjekt brukte å si: Æg Æ 'kje så grÆvla fine, men grÆvla jille Endret 20. februar 2012 av stjertløvetann
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 20. februar 2012 #22 Skrevet 20. februar 2012 Jeg sier som en tidligere venninne av meg så kjekt brukte å si: Æg Æ 'kje så grÆvla fine, men grÆvla jille Nei, jeg er overhode ikke pen. Dessverre, verken søt eller pen. Men det er noe man bare lÆrer å leve med.
Hybelkanina Skrevet 20. februar 2012 #23 Skrevet 20. februar 2012 Jeg er normalt pen tror jeg, men ikke noe wow-pen. Jeg setter min ære i å være smart istedet da jeg var i 20-årene var det veldig viktig å være dritlekker, men nå er jeg gudskjelov mer avslappet til det hele. Hender jeg får komplimenter for utseendet også, og da blir jeg som regel mest satt ut .
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2012 #24 Skrevet 20. februar 2012 Takk for mange svar. Jeg tror nok det er litt som en del av dere sier; det stråler noe spesielt av damer (og menn) med god selvtillitt, de trenger ikke nødvendigvis være klassisk "pene" for å være tiltrekkende. Jeg var pen før, det ser jeg på gamle bilder. Men da så jeg det ikke selv. Nå utstråler jeg usikkerhet og ønsker ikke at noen skal legge merke til meg. Bortsett fra i fylla. Da er jeg pyntet og sminket og holdt inne av slimwear og alkoholen gjør meg friere og gladere. Da føler jeg meg nesten sånn som jeg burde før da jeg faktisk var naturlig fin :-) HI
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2012 #25 Skrevet 20. februar 2012 Ja, jeg vil si at jeg er pen. Jeg og søskene mine har alltid hatt utseende med oss, men er veldig forskjellig personlighetsmessig. Ei er utrolig boksmart med klisterhjerne og veldig kunstnerisk, jeg er veldig sosial og har mange venner og er normalt smart, og siste er en mellomting av oss første. Jeg har selvfølgelig dager jeg ikke føler meg pen, og liker ikke å gå helt usminket. Men får høre ofte "hadde jeg bare sett ut som deg". Jeg er veldig jordnær og morsom og liker å tro at jeg har masse utstråling også Når det gjelder gutter, har jeg aldri falt for de "dritpene" men alltid falt for de snille gutta med masse humor og glimt i øyet, som jeg har kost meg skikkelig med og kan sitte å le og prate med i timesvis. Så jeg mener, det som er INNI teller mest, og jeg tror alle er nydelige på hver sin måte )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå