Gå til innhold

3 dager til operasjon- hvor mye skal jeg legge inn? (silikon)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

En bekjent av meg la inn noe som nok var litt vel mye, og runde proteser i tillegg. Det ser litt spesielt ut, og de fleste klarer å gjette at hun har innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan veie opp ris i et par små poser (matpakkepose/brødposer) og legge inni bh en. Da får du sånn ca. Åssen det vil bli. jeg prøvde forskjellige innlegg når jeg var på konsultasjon, og kirurgen mente jeg fint kunne ha 320 ml. Når jeg kom på operasjonsdagen for å utføre inngrepet var det en annen kirurg som skulle operere og han ville at jeg skulle gå for litt mindre (280ml tror jeg) , men jeg ville gjerne ha det som var bestemt på konsultasjoner, så da ble det det, og jeg angrer overhodet ikke. Mine er ikke spesielt store. Jeg hadde 75 b før operasjonen. 75 d etter. Nå når jeg er gravid har jeg jo lagt på meg litt, så jeg er oppe i 80 d/e. Jeg er 160 høy og veier 65 kg til vanlig. Er litt bred over hoftene og puppene passer bedre til kroppen min nå etter operasjonen. Jeg hadde ammet tre barn da, og puppene bar preg av det. Var ferdig med å få barn egentlig, men så var en liten spire der:-) jeg la over muskel. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...