Gå til innhold

3 dager til operasjon- hvor mye skal jeg legge inn? (silikon)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 170 cm, 75 kilo (skal ned til før-gravid vekt på 70 kg til sommeren).

Har nå en B cup. Tror jeg vil ha en stor C-cup. Skal tro hvor store proteser jeg må ha da? Legen foreslo 260 ml, men vi skal se mer på det før operasjonen.

 

Vil ikke ha silikon-looken, så bør ikke bli for store eller for runde. Men han anbefalte runde proteser. Hjelp så mange spørsmål/bekymringer jeg har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Null. Når man har normalt utseende, så bør man fokusere på andre kvaliteter ved seg selv. Ikke alle menn ser BARE på utseende - ihvertfall ikke de som det er noe å samle på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke det det er snakk om, hva menn syns??

Og heller ikke det HI spurte om her!!! er det mulig....

Snakk om å føle seg vel selv..

jeg har egentlig vært i mot silikon selv, men nå etter amming og null igjen av det lille jeg hadde, blir det nok innlegg på meg også når jeg er ferdig med barn.

Men str har jeg ikke peil på ;) men d må jo se naturlig ut :)

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for mye og vil råde deg til minst mulig! Du har ingen anelse en gang på hvor mye plager de kan påføre deg om de veier mer enn kroppen din tåler. Og tro meg, du er ikke laget for å tåle den vekten sånn i utgangspunktet og ikke er du "trent" for det heller, så det er lurt å ikke overdrive. Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jeg kjenner som har noe i puppene er misfornøyde, ikke fordi de ikke er fine, men fordi de helst skulle hatt litt mer eller litt mindre.

Lykke til med valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 177 cm, veier 62 kilo. Jeg hadde bare løs hud igjen etter barn nr 3, og siden jeg er ganske høy og slank følte jeg meg rett og slett som en hengslete flat tenåringsgutt. La inn 375 i hver og er strålende fornøyd. Ser overhode ikke store ut. Bruker str 75 b/c nå, og er tilbake til ca det jeg hadde i utgangspunktet. Tenker ikke over det i hverdagen lenger, det føles naturlig. Ikke puppete og ikke flatt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 177 cm, veier 62 kilo. Jeg hadde bare løs hud igjen etter barn nr 3, og siden jeg er ganske høy og slank følte jeg meg rett og slett som en hengslete flat tenåringsgutt. La inn 375 i hver og er strålende fornøyd. Ser overhode ikke store ut. Bruker str 75 b/c nå, og er tilbake til ca det jeg hadde i utgangspunktet. Tenker ikke over det i hverdagen lenger, det føles naturlig. Ikke puppete og ikke flatt. :D

 

La du under muskel? Jeg skal legge over, men så har jo jeg ltt mer fett på kroppen:) Er litt redd for at 260 ml blir lite, vil ha full C.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 177 cm, veier 62 kilo. Jeg hadde bare løs hud igjen etter barn nr 3, og siden jeg er ganske høy og slank følte jeg meg rett og slett som en hengslete flat tenåringsgutt. La inn 375 i hver og er strålende fornøyd. Ser overhode ikke store ut. Bruker str 75 b/c nå, og er tilbake til ca det jeg hadde i utgangspunktet. Tenker ikke over det i hverdagen lenger, det føles naturlig. Ikke puppete og ikke flatt. :D

 

La du under muskel? Jeg skal legge over, men så har jo jeg ltt mer fett på kroppen:) Er litt redd for at 260 ml blir lite, vil ha full C.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 177 cm, veier 62 kilo. Jeg hadde bare løs hud igjen etter barn nr 3, og siden jeg er ganske høy og slank følte jeg meg rett og slett som en hengslete flat tenåringsgutt. La inn 375 i hver og er strålende fornøyd. Ser overhode ikke store ut. Bruker str 75 b/c nå, og er tilbake til ca det jeg hadde i utgangspunktet. Tenker ikke over det i hverdagen lenger, det føles naturlig. Ikke puppete og ikke flatt. :D

 

La du under muskel? Jeg skal legge over, men så har jo jeg ltt mer fett på kroppen:) Er litt redd for at 260 ml blir lite, vil ha full C.

 

Nei, jeg la ikke under muskel. Spurte om det, men kirurgen mente at siden jeg var såpass slank, og hadde nok løs hud å fylle ut så ville det bli penest og mest naturlig over muskel. Og hun hadde rett. Det er vel mest snakk om å ikke sprenge huden man skal fylle ut helt, det er da det blir tennisballer.

 

Mine er myke og fine, med nok fall i, selv om de er mer spretne enn 3 barn og alderen ville tilsi ;).

 

Hun forklarte også at muskelen presser innleggene litt mer ut mot sidene, og at det vil være større mellomrom mellom puppene etterpå. Pluss at når man trener bryst vil da muskelen dele puppen i to horisontalt, så det er visst veldig synlig med silikon under muskel i en treningstopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Høres lite ut med 260 ml til meg da.... Men jeg har vel større ii utgangspunktet da. Sa jo at jeg ønsket meg en C cup.

 

Blir så usikker her.

 

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok ann på hvor mye fyll du har igjen i posene dine ja. :P

Mine var helt tæret bort, hang ned og så ut som ringeffektene i vann, bare at foldene var hud og ikke bølger. huff... Flatt og rynkete. Altså, jeg måtte legge inn like mye som sluttstørrelsen skulle bli, og nok til å fylle den løse huden igjen. Har ihvertfall aldri angret :) Har du noe fylde/vev igjen, vil jo størrelsen bli det + størrelsen på innlegget.

 

Snakk med kirurgen og si akkurat hva du tenker, er redd for. Hun har sikkert bilder du får se av noen med likt utgangspunkt og samme innlegg ca :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk langsiktig, du skal jo ha samme pupper ganske lenge. Jeg tok silikon for 10 år siden og har angret på at jeg lagde de så store. Du får masse oppmerksomhet og det er ikke alltid like hyggelig at menn ser ned istedenfor i anisktet ditt når du snakker. Synes også at jeg ikke kan gå i litt utringede topper, for da ser jeg fort litt "billig" ut og det er ikke det jeg ønsker.

Jeg har i tilegg lagt på meg 15 kilo siden den gang, så da har de blitt enda større, og litt mere hengete (det kommer jo med alder og tyngde) Skal forminske og løfte mine når jeg er ferdig med barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hercule Poirot

Ta heller for lite enn for mye, i alle fall!

Syns #14 sier noe fornuftig, det samme mener jeg om #5. Tunge pupper er t u n g t å bære, du aner hvor glad jeg skulle blitt for en b-cup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som du har bestemt deg for en minst en C cup, så da sier du bare det :)

Jeg håper å få gjort det motsatte etterhvert, å redusere.

Hver pupp veier rundt 1,7 kg, så jeg går rundt med over 3 kg som jeg ikke trenger og heller ikke klarer å bli kvitt på andre måter enn operasjon.

 

Lykke til, håper du blir fornøyd med tvillingene dine (o:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 170 cm og veier samme som deg HI, men jeg har DD-cup. Det er naturlig selvsagt, men det er T U N G T! Så ville nok holdt meg til en C-cup hvis jeg var deg, da slipper du å drasse på mer enn nødvendig, samtidig som du får mer enn store nok pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er 168 cm høy og veide 55 kg den gang da jeg fikk silikon. Jeg la inn 325 ml i hver pupp, og det var perfekt for meg! Det ble ikke for stort og heller ikke for lite. Kjempefornøyd, med andre ord! :-)

 

Etter å ha fått tre barn, er puppene igjen blitt mindre og mer hengete.

 

Så fort jeg får råd, skal jeg under kniven igjen.

 

Og til dere surmaga kjerringer her inne: Dette er noe jeg gjør kun for min egen skyld og ikke for noen andre.

 

Det å ha "perfekte" pupper gjør at jeg føler meg mer kvinnelig samt at man kan bruke alle slags topper/kjoler man ønsker uten å måtte tenke på at man er flatbrystet eller at puppene henger ned på lårene.

 

Lykke til, HI! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 170 cm og veier samme som deg HI, men jeg har DD-cup. Det er naturlig selvsagt, men det er T U N G T! Så ville nok holdt meg til en C-cup hvis jeg var deg, da slipper du å drasse på mer enn nødvendig, samtidig som du får mer enn store nok pupper.

 

Ja, det er jo ikke noe særlig å bære på for mye. Men får jeg virkelig en solid C cup ved å bare legge inn 260 ml? Syns ikke jeg har noe fra før, men har kanskje litt mer enn jeg tror da..

 

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvor stort 260ml ser ut, dette er noe legen vet. Jeg anbefaler deg å diskutere DE størrelsene med ham, og cupstr her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvor stort 260 ml vil bli, men ser for meg en ferdigkokt pose med ris, sånne som man koker i pose? :P Kanskje litt mindre, men ca :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) min søster la inn silikon for 7 år siden. Hun la inn 290 gr i hver... da fikk hun c-cup. men pr dags dato skulle hun selv ønske at hun tok ca det halve...siden nå har hun problemer med og finne overdeler osv. hun må kjøpe alt av topper i 1 str større en hva hun egentlig trenger,siden det ikke er plass til puppene. Hun angrer bittert og kommer til og ta ut å legg inn ca 180 når hun har spart opp nåkk penger. Hun ville egentlig bare at puppene ikke skulle bli hengete å få de litt mere fyldig etter å ha ammet 3 stk. Jeg råder deg til og ikke ta så mye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt poeng #22. Har det problemet med ræva mi, må opp to str for å få buksene over hoftene, mens jeg må bruke belte i livet siden jeg er så mye smalere der :P Skal ikke være lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 172 høy (veide 61 kg da jeg la inn) nå veier jeg 68.

 

Har 325 i hver pupp. Anatomisk fasong, det har litt å si, må ned i strl når det er runde. Det er akkurat passe strl for meg, la de under muskelen fordi jeg var ganske tynn da jeg tok det, da får man ikke sånn unaturlig overgang.

 

Folk som ikke vet at jeg har silikon, aner ikke at dette er uekte saker. Jeg er veldig fornøyd for at jeg gjorde dette, før hadde jeg bare to skinnfiller igjen, nå har jeg helt passe fasong til min kropp. Vil nesten si jeg fokuserer MER på mine "indre kvaliteter" nå etterpå, da slipper jeg å føle på å gå rundt som frøken pupp bortevekk, det gir i hvert fall ikke fokus på rett sted.

 

Lykke til. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...