Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg? hvem er barnefar??


søting1

Anbefalte innlegg

Haha, du er 17 år, har ingen barn fra før antar jeg? Og du "kjenner kroppen din så godt at du er 85 % sikker på at du er gravid.".

Ja, jøss.

 

Nicket ditt er veldig passende ihvertfall. Søt er du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tar ut p-staven kort tid etter det blir slutt, så møtes dere igjen med en gang og forter dere å ha så mye sex som mulig hver dag?

Da regner jeg nesten med at dere prøver å bli gravide? Det høres i hvert fall sånn ut.

 

Gjemte kjæresten seg i skapet da du hadde sex med Y? Eller skjedde det mens han var i butikken?

 

Hmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette ikke er et tulleinnlegg er det ganske dumt å svare slik flere av dere gjør.

Jeg var i nesten samme situasjon i sin tid. 15 år og gravid etter et overgrep, tok abort. Sorgen etter aborten gjorde at jeg nærmest ønsket å bli gravid igjen da jeg fikk meg en kjæreste litt over et år senere.

Jeg ble mamma som 17-åring.

Kjedelig situasjon det med at det er flere potensielle fedre, men det er da ingen sensasjon!! Flere som har vært der, spesielt når man er så ung.

 

Utover at denne jenta er 17 år, gravid for andre gang og har hatt sex med to forskjellige den siste tiden vet vi ikke så mye om henne. Så, joda det kan være et tulleinnlegg, men hvorfor skal vi ta sjansen på det når det muligens dreier seg om ei fortvilet jente på 17 år som trenger noen råd?

 

Og til deg HI: Begge guttene kan nok være far til barnet, men det er jo klart at det er større sjanse for å bli gravid etter et fullført samleie. Så jeg holder en knapp på kjæresten din, selv om man ikke kan vite 100%

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette ikke er et tulleinnlegg, så vil jeg anbefale deg å lese igjennom det du har skrevet her inne, hi. Det er tydelig at du ikke er moden nok til å få et barn, eller å ha et seksuelt forhold for den saks skyld, et klassisk eksempel på hvor dumt det er med barn som får barn.

 

Beklager, men det er helt umulig å si hvem som er far til ditt, eventuelle, barn. Ingen ultralyd kan avgjøre akkurat hvilken dag du har blitt gravid, og så lenge det er flere partnere i løpet av en uke så er det kun en DNA-test som kan avgjøre farskapet. Man får en cirka-dato, men det er håpløst å fastslå at du ble gravid på tirsdag og ikke på onsdag.........

 

Og sånn til slutt; KONDOM er stikkordet her.

Man skal ikke bare beskytte seg mot graviditet, men også kjønnssykdommer. Det er spesielt viktig om man ikke er i et fast forhold, spesielt når det er flere sexpartnere inne i bildet.

 

Lykke til, men jeg tror du innerst inne vet hva du bør gjøre om du er gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle om han ene hoppet av i svingen og han andre fullførte. Penisen smålekker litt sæd igjennom hele samleiet, så det er ikke avgjørende om han kom inni eller ikke..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...