Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg? hvem er barnefar??


søting1

Anbefalte innlegg

Ble slutt med meg å kjæresten , så tok jeg ut p-staven 2feb, fikk mensen dagen etter.

Så hadde jeg samleie med exen 12februar(ubeskyttet) og sånn har vi fortsettet helt til nå.. sex ca 3 ganger per dag...

6 februar og 15 februar hadde jeg sex med en annen, la oss kalle Ham "Y", Han hoppet av i svingen..

Nå er jeg redd for om det er "Y" som har gjort meg gravid..hva tror dere?

(Nå skal jeg ikke si helt sikkert at jeg er gravid, men kjenner kroppen min så godt at jeg er ca 85% sikker)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vent til du finner ut om du er gravid og hvor langt ca du er på vei. Da kan du forsøke og regne deg fram, har du blitt gravid etter regningen før den 6. er det X-en mest sannsynelig, etter den 6. så er det ganske vanskelig og si. Da må du eventuelt vente til barnet er født og ta en DNA test, eller reise til sverige og få tatt en prøve der som kan avgjøre farskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Artig at du konkluderer med tulleinnlegg med en gang du hører hvor gammel jeg er. Sexoman er jeg ikke. Ditt valg om du vil kalle meg for det.

Jeg er rett å slett en dum tenåring som er redd, og trenger råd. Så takk til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg mener det!! Kan ikke 17 år gamle jenter også ha sex?herregud.

Fikk orgasme ja. Har det noe å si?

 

Haha, er du seriøs? Nå må jeg legge meg, håper ikke jeg får orgasme i kveld, har ikke lyst på flere barn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om de teite svarene du får. Ta en test hvis ikke du får mensen igjen også må du bare ta det derifra. Er umulig for oss å gjette hvem som er faren.. Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner . Bare vanskelig å vente.. kan jeg ta test i morgen?

 

Orgasme har ingenting å si for å bli gravid, du hadde siste mens 3.februar til ca 10.februar. Da er det for tidlig å ta test i morgen, du bør vente ca 10 dager. Er du gravid, så får du bare ta en farskapstest hvis du skal ha barnet, ingen krise. Det ordner seg. :)

 

MEN, fra nå av så bør du holde deg til en sexpartner i gangen, å BRUKE kondom til du får testet deg. Er testen negativ, så anbefaler jeg deg å begynne på prevensjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mensen til 6februar..

Jo det er krise ! Er ilag med exen :( hvordan kan jeg gå gravid med en liten en som kanskje ikke er hannes engang?:s

Har endometriose, og har allerede tatt abort en gang . Er veldig redd for å måtte gjøre det på nytt. (1år siden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å si. Begge er mulige som fedre. Dersom det viser seg at du er gravid, så må du være moden nok til å finne ut hvem av dem det er med en DNA- test etter at barnet har kommet til verden, og ikke overbevise deg selv om at du har regnet deg frem til "rett" barnefar før dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulleinnlegg. Er du oppgående nok til å Google deg frem til dette forumet som "redd 17åring" så kan du også regne like godt som alle andre. Du vil bare ha en reaksjon og debatt pga "mange partnere". Finn deg en hobby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha... flott gjort å klare å bli gravid to ganger på ett år. På tide å lære deg hvordan prevensjon fungerer!!

Det er tydelig at du ikke er voksen nok til å ta deg av en baby i alle fall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...