Gjest Ingen skal få! Skrevet 19. februar 2012 #26 Skrevet 19. februar 2012 Min eldste på fem har alltid vært et sovedyr. Det er så deilig, når de to andre ikke kvalifiserer til murmeldyr:-). Hun er svært enkel på andre områder, rett og slett en skikkelig godjente. Nyt det- kanskje det varet!
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 19. februar 2012 #27 Skrevet 19. februar 2012 Nyt det! Min eldste sov hele natta (11-7) fra han var 3,5 måneder, og 7-7 fra han var 7-8 mndr. Han gråt heller "aldri", og i dag er han 11 år og helt normal! Han har hoppet over alle disse "trass-periodene", og jeg er spent på hvordan tenårene vil bli.. -mulig ALT kommer da? Nr. 2 sov ikke en hel natt før han var 2 år, har vært en sutregutt fra første stund, og trasser en del for tiden (er 4 år og veeeeldig sutrete). Men han har så klart flest gode sider han også da! Nr. 3 var kjempegrei i starten, men har siden like før jul vært litt vanskelig på natterstid. Det har blitt bedre, så nå er det til å leve godt med! Hun er snart 10 mndr, og en engel om dagene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå