Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #26 Skrevet 17. februar 2012 Datteren min kom bort til meg mens jeg bladde meg gjennom dukkeutvalget. Stakkars barnet mitt, ble så redd, spurte om jeg kunne ta bildene vekk fra pc`en fordi de var så ekkel. Leste på den siden at dukkene ikke var for barn, men for voksne som ville ha en attpåklatt. Hvis dette var den eneste attpåklatten jeg kunne fått, så skulle jeg fint klart meg uten:) Disse dukkene kunne man fint brukt i en eller annen skrekkfilm..
Gjest Miryks Skrevet 17. februar 2012 #27 Skrevet 17. februar 2012 "Reborn babyer er ikke leketøy for små barn men en koselig baby gjenstnd for oss voksne damer som ønsker en attpåklatt. ER DU dems NYE MAMMA?" Jeg vil påstå at voksne damer som behandler en dukke som sitt eget barn burde få hjelp. Dette var bare rett og slett ekkelt, og dukkene var overhodet ikke fine! Tenk å ta penger for noe slikt...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #28 Skrevet 17. februar 2012 Hun har holdt på med de dukkene i årevis og de blir bare styggere og styggere, så det er ikke alltid at øvelse gjør mester!
Nikamo Skrevet 17. februar 2012 #29 Skrevet 17. februar 2012 (endret) Hun har holdt på med de dukkene i årevis og de blir bare styggere og styggere, så det er ikke alltid at øvelse gjør mester! Trodde hun var nybegynner jeg, for dette var virkelig ikke bra... Ikke bare er de forferdelig skumle, men jeg nekter å tro at noen har brukt penger på å kjøpe dem!! Det tror jeg bare er svada... Alle var ekle og dårlig laget, men den ene var verre enn de andre; hun som ble "veid for første gang"... Det så virkelig ut som et dødt barn... I farger og alt... Endret 17. februar 2012 av Nikamo
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. februar 2012 #30 Skrevet 17. februar 2012 Det skumleste er jo det flere her kommenterer; at dette er dukker for voksne som vil leke at de har baby. Det er jo rett og slett bare sykt.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #31 Skrevet 17. februar 2012 Tror heller ikke hun har solgt noen. De ser syke og døde ut!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #32 Skrevet 17. februar 2012 Dama er av yrke blomsterdekoratør og det mestrer hyn litt bedre enn disse gyselige dukkene.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #33 Skrevet 17. februar 2012 Chucky? Det var det første jeg tenkte også da jeg så disse dukkene. Jeg ville aldri klart å få sovet med ei slik dukke på rommet. Her er forresten Chucky, dukken som gav meg flest mareritt på slutten av 80 tallet:( http://www.imdb.com/...65952/tt0094862
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #34 Skrevet 17. februar 2012 Er visst flere som selger slike dukker. Disse så jo litt bedre ut: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=33287213
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #35 Skrevet 17. februar 2012 Hadde jeg hatt slike dukker hjemme så hadde jeg aldri turt å være alene hjemme, hehe.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #36 Skrevet 17. februar 2012 Å FY FAEN! SÅ bilde av linken med chucky du la ut nÅ og jeg er alene hjemme i natt. Merker jeg ble drit redd nÅ jeg NÅ er jeg hvertfall glad for at mannen min klarte Å kaste alle porselensdukkene mine her om dagen
Gjest Husfrua Skrevet 17. februar 2012 #37 Skrevet 17. februar 2012 De pleier gjerne være dyrere enn dette,så hun er nok ikke så flink. Søk på dukkesiden.piczo.com. Denne damen selger flotte Lee Middleton dukker som et ment for lek og barn fra tre år og oppover. Kjøpte en slik til min datter i julegave og hun elsker babyen sin:-)
HeltPerfekt<3 Skrevet 17. februar 2012 #38 Skrevet 17. februar 2012 Hahahaha! Det er lenge siden jeg har ledd så mye Mange av de dokkene var jo ikke i nærheten av å være proporsjonelle, i tillegg til at de var gruerlig stygge! Jeg lurer så på hvordan den som lagde disse kunne tenke at; ja, den var fin den! Og hvem som kan kjøpe disse!! Nei, dette er det værste jeg har sett! Takk for en god latter
Nullstress;) Skrevet 17. februar 2012 #39 Skrevet 17. februar 2012 Har sett den dokumentaren hun over snakker om, og de var jo faktisk kjempesøte. Lignet litt for mye på en ekte baby, så den så jo faktisk død ut (de beveger seg jo så klart ikke) Men disse var jo direkte stygge!!!!! På grensen til mobbing den ene, som så ut som en cp-skadd baby!!! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=32915496
Nullstress;) Skrevet 17. februar 2012 #40 Skrevet 17. februar 2012 Har sett den dokumentaren hun over snakker om, og de var jo faktisk kjempesøte. Lignet litt for mye på en ekte baby, så den så jo faktisk død ut (de beveger seg jo så klart ikke) Men disse var jo direkte stygge!!!!! På grensen til mobbing den ene, som så ut som en cp-skadd baby!!! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=32915496 Jeg mente den dukken som heter markus....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå