Gå til innhold

FY! Så ekle!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, at det står solgt under flere av dem er helt uforståelig. De som ligger ser syke og døde ut. Andre så ut som troll. Huff!

Skrevet

Tenk å ha en sånn på barnerommet. Kunne like gjerne satt på poltergeist og sakt god natt.

Skrevet

Herregud så skummelt!!!!!! De så jo helt makabre ut!

Skrevet

Det er noe av det mest makabre jeg har sett, har alltid syntes at dukker er skumle. Men dette tok kaka.

Skrevet

De var ikke veldig pene de der.

Skrevet

Ah, fy faen!! er det mulig? Å disse samler folk pÅ?

Det mÅ være syke syke mennesker, som ikke har kunnet fÅ barn selv og blitt fullstendig forskrudde i huet!!

Den "stakkars" ene gutten som "trenger en kos" (som det stÅr under bildet), med tÅrer i øynene og greier.. Fysj!!

Det er vel litt i samme sjanger som de som samler pÅ sÅnn type "robotdukker", eller hva de nÅ kalles... *grøss*

Skrevet

Jeg trodde hensikten med slike reborngreier var at de skulle se livaktige ut. Om det er denne damen som lager de, så tenker jeg: don't quit your day job...

Ekle var de...

Skrevet

Hjelpes, var ikke mange søte dukker å finne der....

Hadde blitt redd selv om jeg måtte sove på samme rom som en av de dukkene der. Styggeste jeg har sett.

Skrevet

Gubbens kommentar var: Hadde vi fått en slik unge hadde jeg ringt lege!

Skrevet

Joey,53cm,1600gram.1200kr

Hadde ikke betalt 1200 kroner for tidenes mareritt, de var skikkelig skumle..

Skrevet

Jeg så en dokumentar en gang om damer som hadde slike dukker. Men de dukkene var jo fine.

Dette er de styggeste dukkene jeg noen gang har sett. De så jo deformert ut, både hode på enkelte og hender og ben. FYSJ.

Skrevet

Dama som selger de, er ei skikkelig skrulle oxo. Veit hvem hu er, og fått MYE pepper på en brukt & kjøpe side her i østfold. Dukkene ser ut døde babyer :/

Skrevet

Ja fy disse var stygge,kunne skremt fanden på flat mark.

Men det finnes fine reborn dukke også,på finn finner du flere stk.

Gå på finn.no og søk opp finn kode : 30470536 eller 33187918

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Han der Marcus er så sinnsykt ekkel!! Er jo helt deformert!

Skrevet

Hahaha, jeg satt og lo av bildene. Herlighet så tragisk :P

Skrevet

Grøss. De var rett og slett ekle.

Skrevet

Gud så gjennomført stygge de er. Dukkemakeren kan ikke være helt i vater når hun tilbyr noe så grotesk som disse dukkene.

Skrevet

Hva er det med beina til den der Marcus da ? Ser jo helt deformert ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...