Serepta Skrevet 17. februar 2012 #26 Skrevet 17. februar 2012 Norge Sverige Danmark Tyskland Esland Latvia Litauen Belgia Nederland Frankrike Spania Portugal Hellas Tunisia Singapore Australia Thailand England Shetland (ikke land da men) Orknøyene (samme som over) Irland Skotland Tror det var det. Og Vatikanstaten ja.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #27 Skrevet 17. februar 2012 Jeg er ikke veldig bereist, men et par land har det da blitt... -Sverige -Danmark -Tyskland (kjørt gjennom) -Nederland (Amsterdam og Den Haag) -Italia (Roma, Firenze, Pisa, Siena) Jeg synes det er flott i Italia, har vært der flere ganger i reiser gjerne igjen. Men må innrømme at jeg trives best i de nordiske landene jeg da, er ikke så glad i lange flyreiser, fremmede språk, fremmed mat osv. Er nok ganske kjedelig Skal til Paris på kjærestetur med gubben denne våren også har han planlagt en tur til London for oss senere. Blir sikkert fint, men tror jeg hadde gledet meg mer om det var snakk om København eller Stockholm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå