Gjest Heartbroken Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Bare for gøy - og fordi jeg ligger stuck på sofaen og kjeeeeder meg Hvor har du vært og hvor likte du deg best? Jeg har vært i: Sverige Danmark England Tyskland østerrike Italia Kroatia Portugal Hellas Kypros Tyrkia Bulgaria Spania (Grand Canaria og Mallorca) Jeg har likt meg best i Kroatia (uten barn) og Mallorca (med barn) Jeg har heller ingen fordommer mot charterturer, syns man kan gjøre mye spennende ut av de
☆☆☆ Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 Norge Sverige - kun en helg på festival, men det var toppers Dannmark - familieferie som barn, helt greit. Omtrent som hjemme. Tsjekkia - skoletur, ganske greit. England - fotballtur, kjempeartig. Italia - sydenferie, alt for varmt (hvem skulle trodd det om sommeren?) Irland - tror Irland er vinneren, likte meg veldig godt. Ikke særlig bereist altså..
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Hmm, skal vi se.... Sverige Danmark Finland Russland England Irland Tyskland Østerrike USA Mexico Sveits Iran Nederland Og Bergen. Bergen er nesten som et eget land
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 Frankrike Tyskland Nederland England Danmark Sverige Thailand Vietnam Italia Sveits Amerika
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #5 Skrevet 17. februar 2012 Jeg har vært i pinlig få land, men håper på å få reist litt når sønnen min blir eldre og har mer glede av å reise. Norge (rundtur i hele Norge) Danmark England.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #6 Skrevet 17. februar 2012 Jeg har vært i pinlig få land, men håper på å få reist litt når sønnen min blir eldre og har mer glede av å reise. Norge (rundtur i hele Norge) Danmark England. Jeg har vært mye utenlandsk, men en rundtur i norge er noe jeg kan godt tenke meg.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #7 Skrevet 17. februar 2012 Jeg har vært i : Sverige Danmark England - Isle of Man , Wales , Skottland , Irland Tyskland Nederland Latvia Litauen Østerike Ungarn Belgia Sveits Frankrike Italia Hellas - Lanzarote , Korfu , Kreta Tyrkia USA Japan Mulig det er noen land jeg har glemt. Liker Italia best - har vært der 3 ganger og brukt bil og reist rundt i nesten hele norditalia. Roma , Verona, Firenza, Sienna , Lucca , Milano ,San Remo, Cinque Terre, Garda SjØen , Como sjØen , Cortina , Dolomittfjellene , Bergamo og mange andre plasser. Naturen , flotte gamle byer , maten , språket og det at de tar vare på kulturen er det jeg liker best.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #8 Skrevet 17. februar 2012 Jeg har vært i pinlig få land, men håper på å få reist litt når sønnen min blir eldre og har mer glede av å reise. Norge (rundtur i hele Norge) Danmark England. Jeg har vært mye utenlandsk, men en rundtur i norge er noe jeg kan godt tenke meg. Ja, jeg er igrunn glad for at vi var på rundturer rundt om i Norge når jeg var liten, for vi bor i et utrolig vakkert land. Så det anbefales. Nå gjenstår bare en tur med hurtigruten og Bergensbanen, så er jeg fornøyd.
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 17. februar 2012 #9 Skrevet 17. februar 2012 Har vært i alle kriker og kroker i Norge. Gjentatte ganger. Blir ikke lei. Ferierer gjerne i Norge. Men også i utland. Sverige Finland Danmark Nederland (Byferie: Amsterdam) Frankrike (Byferie: Paris) Mallorca (Byferie: Palma) Spania Italia (øya Sardinia) Mauritius (paradis..) Hellas (Kretax3, Samos, Zakynthos, Lesvos, Karpathos, Chios)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #10 Skrevet 17. februar 2012 Jeg og en venninne driver å snakker mye om denne turen rundt i Norge. Vi reiser ikke for å shoppe, men for å oppleve. Så vi har sett på div. museumer og andre besøks steder i Norge som vi kan tenke oss å ta en titt på. Ikke minst den vakre naturen Norge har å by på. Hun holder på å ta master nå, så vi må nok vente en liten stund til. Men dette er noe vi ser frem til etter å ha snakket så mye om det
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #11 Skrevet 17. februar 2012 Heisann!! Jeg har vært i: - Norge - Sverige - Danmark - Tyskland - Frankrike - Spania - England - Tyrkia - Egypt - Thailand - Saudi Arabia - Kypros - Hellas - Skal til USA sommeren 2013 Gleder meg til å reise mer, ELSKER å reise
Lyckelin Skrevet 17. februar 2012 #12 Skrevet 17. februar 2012 Norge (offcourse!) Sverige Danmark Tyskland (Hamburg) Nederland (Amsterdam og Haag) Belgia (Brussel) Tsjekkia (Praha) Kypros (Larnaca) USA (reist fra Michigan til Florida) Spania (Gran canaria og solkysten) Likte meg best på Larnaca og Florida
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #13 Skrevet 17. februar 2012 Ikke så mange dessverre. Sverige Danmark Tyskland Sveits Frankrike Italia Thailand Mauritius
litekreativtbrukernavn Skrevet 17. februar 2012 #14 Skrevet 17. februar 2012 Europa; -Skandinavia -England -Tyskland -Polen -Frankrike -Italia -Herlig land! God mat og spennende historie. -Monaco -Spania -Hellas Afrika -Ghana -Spennede og lærerikt.Store kontraster og mye historie. -Egypt -Marocco Asia -Vietnam -Hjelpsomme mennesker, fantastisk mat -god balanse -Kina (og Hong kong) -Også spennende mtp kontraster og kultur. -Thailand -Veldig komersielt land. Mye mas i byene og turister. Men hopper man på et tog nordover så kan man komme over fantastiske, små og upåvirkede landsbyer -Kambodsja -Spennende. Nylig åpnet for turisme. Korrupt og fattig, med mye historie. -Malaysia -Fillipinene Oceania -Australia -My favorite place!! ) Har forsøkt å bo både i by og ørken... Herlig. Spennende dyreliv. Hjelpsomme folk, meget gjestfritt land! Var der i 3mnd. Har fortsatt god kontakt med mennesker jeg har møtt der Amerika -USA -"Bigger is better" -Sør Amerika (Venesuela) Dette er reiser gjort før jeg fikk barn, og mesteparten alene med kun en liten ryggsekk og åpen returbilett -uten mål og mening. Nå med barn blir det nok litt mer "planlagte" turer tror jeg... (Men for all del, mine foreldre var "backpacere" med meg i sekken på 80-tallet, og det gikk helt fint )
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #15 Skrevet 17. februar 2012 Jippi, jeg kjeder meg nemlig også! Fint tidsfordriv... Europa: Sverige Danmark Finland Island Tyskland Nederland Belgia Tsjekkia Estland Frankrike Sveits Østerrike Italia Spania Vatikanet Afrika: Egypt Kenya Uganda Tanzania Malawi Zimbabwe SØr-Afrika Mosambik Asia: Kina Japan Fillipinene Oseania: Australia Amerika: Barbados Trinidad og Tobago Venezuela Peru Chile Brasil Bolivia Equador Tror det var sånn ca... Jeg liker meg igrunn de fleste plasser jeg har vært. Japan var overveldende, Australia fantastisk og Afrika er kjempespennende. Ser mange snakker om Norge her. Enig i at Norge er et kjempefint land. I Norge synes jeg det er spesielt magisk på Svalbard, Kautokeino og Finnmarksvidda. (hvis man ikke er redd for kulde da...)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #16 Skrevet 17. februar 2012 Jeg har vert i en del land så deler det opp i verdensdeler: Norge (fra nord til sør) Sverige Danmark - sykkelturer landet rundt mange ganger England - London og Skotland - Båtferier med gamle seilbåten Tyskland - båtferier og byferie Frankrike - bilferier Spania - bodd og jobbet i madrid Marokko - jobbet i marakech og tagazout / agadir Ecuador - Bodd og jobbet ett år Colombia - danseturne Peru - roundtrail fra nord til sør to ganger Bolivia - titicaka og La Paz Brazil - rundreise i hele landet Vietnam - rundreise hele landet thailand - storbyferie i bankok korea - en mnd på familiebesøk hos en kompis
shari_z Skrevet 17. februar 2012 #17 Skrevet 17. februar 2012 (endret) Har aldri fått reise så mye i utlandet, men til gjengjeld så reiste vi MYE rundt omkring i hjemlandet mitt (USA). Bortsett fra turen i Kanada som 13-åring, så var jeg ikke utlandet før jeg var 29 og flyttet til Norge. Har vært i: USA (36 av 50 delstater, men mest TX, AZ, OK, CA og GA) Kanada England/Wales Norge (har kjørt hele E6, pluss reist en del på Vestlandet) Danmark Sverige Finland Hvis en kjøretur fra England til Norge teller, så reiste vi gjennom Frankrike, Belgia, Nederland, Tyskland, Danmark, og Sverige. Jeg mener selv at selv om jeg har vært i noen av disse landene, så har jeg ikke opplevd mer enn USA, Wales og Norge, for der har jeg brukt tid, reiste rundt, sett hvordan folk lever og opplevd hva landet kan tilby av natur, historie og opplevelser. De andre landene har jeg for det meste bare kjørt gjennom, eller vært der i så kort tid at jeg ikke fikk opplevelsen av å virkelig være der. Jeg liker meg best i USA (Texas eller Arizona) og Wales. Har alltid ønsket å reise til Ungarn (faren min er derfra) og Australia. Endret 17. februar 2012 av shari_z
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #18 Skrevet 17. februar 2012 Jeg har vært i pinlig få land, men håper på å få reist litt når sønnen min blir eldre og har mer glede av å reise. Norge (rundtur i hele Norge) Danmark England. Dette høres ut som meg. Bare jeg har vært i Sverge, ikke Danmark. Men, til alle som ikke har vært rundt og opplevd Norge, gjør det!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2012 #19 Skrevet 17. februar 2012 Sverige Finland Danmark Tyskland Luxemborg Frankrike Lichtenstein Andorra Spania Italia Monaco Hellas (Kreta) Kroatia Slovenia Østerrike Sveits Tsjekkia Tyrkia Elsker å farte rundt i Europa, men har ingen Ønsker om å reise utfor Europa egentlig
skiberta Skrevet 17. februar 2012 #20 Skrevet 17. februar 2012 Wow som folk reiser da... Jeg følte jeg hadde reist en del, men noen her inne har jo milelange lister:-) Har selv vært i : Europa Norge Sverige Danmark Tyskland Sveits Frankrike England Italia Nederland Belgia Spania Andorra Monaco USA (California, Oregon, Loisiana, South Carolina, Hawaii, Nevada) Midt østen Syria Jordan østen Japan Kina Indonesia Australia New Zealand Ja, det var vel det... Fikk reist en del i studietiden i tillegg til at jeg bodde fem år i forskjellige land også. Nå er det derimot Norgesferie i nærmeste fremtid med barn i magen og barn på fanget...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #21 Skrevet 17. februar 2012 Norge (inkl Svalbard) Sverige Danmark Finland Tyskland Frankrike England Irland Skotland Italia Portugal Spania Hellas Tyrkia Tsjekkia Polen USA Canada Mexico Kina (+ Hong Kong) Mongolia Russland tror jeg det var.
elmaaani Skrevet 17. februar 2012 #22 Skrevet 17. februar 2012 Oi så arti å få oversikt! Jeg har nemlig ikke peiling på hvor mange. Sverige Danmark Tyskland Sveits Østerrike Italia Frankrike Monaco Irland England Spania (Mallorca og gran canaria) Hellas (Rhodos) Tsjekkia Estland (10 av disse var iløpet av 1 år. Vært på de fleste plassene flere ganger)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #23 Skrevet 17. februar 2012 Sverige Danmark Tyskland Frankrike England Italia Kroatia Bosnia Portugal Sveits USA Brasil Argentina Egypt Thailand Australia Likte meg aller best i Australia:)
Rosepus™ Skrevet 17. februar 2012 #24 Skrevet 17. februar 2012 Nå må jeg tenke:) Norge Sverige Finland Danmark Tyskland Belgia Nederland Luxenburg Frankrike Storbritannia Spania + Gran Canaria og Mallorca Portugal Andorra Hellas + Kreta og Santorini Slovakia Tjekkia Østerrike Lativa Ungarn Kypros Italia Vatikanstaten:) Kenya Tanzania De Nederlandske atiller; Saba, St. Eustatius og St.Marteen Usa; California, Nevada, Illinois, Ohio, Florida, North Carolina, Virginia, West Virginia, Kentucky, Pennsylvania, Washington DC, Maryland, New York, Conneticut, Delaware, New Jersey, Indiana. Ser jeg har mye igjen å se i verden! PåskeØya er mitt hØyeste Ønske, sammen med Macchu Picchu
Serepta Skrevet 17. februar 2012 #25 Skrevet 17. februar 2012 Norge Sverige Danmark Tyskland Esland Latvia Litauen Belgia Nederland Frankrike Spania Portugal Hellas Tunisia Singapore Australia Thailand England Shetland (ikke land da men) Orknøyene (samme som over) Irland Skotland Tror det var det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå