Gå til innhold

lang rumpesprekk


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har faktisk ALDRi tenkt over lengden på en rompesprekk....

 

Jeg tenker derimot mer på differansen mellom lengden og dybden. Og hvor man tar utgangspunktet hen. Mest naturlig å bruke * som utgangspunkt? Dersom lengde og dybde utgjør omtrent 4/1-forhold, er da bakdelen lang, flat, kort eller rund? Og lurer på om resultatene av dette egentlig kunne vært brukt i forskningsøyemed... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje legen kan sy litt øverst i rørleggerkløften? Sy sammen de 2-3 centimetrene som kikker opp over buksekanten?

hahaha, jeg har tenkt akuratt samme tanken.

men trur ikke det ville blitt så pent med arr der ;)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Han kunne eventuelt feste en frekk piercing der! Som holder sprekken sammen, og som pynter litt opp, når du nå allikevel må vise den fram til verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jenta til Henrik

Jeg kom på et triks, HI..

 

Som ung hadde jeg en knalltøff bukse, men den var veldig lav i livet (itillegg MåTTE man jo ha string under på den tiden ;) ). Om jeg bøyde meg så syntes halve rumpa. Så jeg kjøpte meg en stringtruse med "katteøyne" bak. Så om noen stirret på rumpesprekken da jeg bøyde meg, så ble de stirret i senk av et par grønne øyne, da tok de hintet.. Fikk NOEN kommentarer på den, gitt.. hehe

 

Kunne det vært noe for deg? Flytte fokus, liksom? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jenta til Henrik

Åh, brrrrr, en lang pierca rævsprekk med stirrende øyne! Detta blir bare verre og verre!

 

hehehehe... Nei, jeg ville heller sagt; dette blir bare bedre og bedre :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kunne eventuelt feste en frekk piercing der! Som holder sprekken sammen, og som pynter litt opp, når du nå allikevel må vise den fram til verden!

 

jeg har ikke akuratt så veldig lyst på piercing i rævsprekken ;p

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på et triks, HI..

 

Som ung hadde jeg en knalltøff bukse, men den var veldig lav i livet (itillegg MåTTE man jo ha string under på den tiden ;) ). Om jeg bøyde meg så syntes halve rumpa. Så jeg kjøpte meg en stringtruse med "katteøyne" bak. Så om noen stirret på rumpesprekken da jeg bøyde meg, så ble de stirret i senk av et par grønne øyne, da tok de hintet.. Fikk NOEN kommentarer på den, gitt.. hehe

 

Kunne det vært noe for deg? Flytte fokus, liksom? ;)

 

haha, det skulle jeg likt å hatt ;)

har du link eller no til det?

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jenta til Henrik

Jeg kom på et triks, HI..

 

Som ung hadde jeg en knalltøff bukse, men den var veldig lav i livet (itillegg MåTTE man jo ha string under på den tiden ;) ). Om jeg bøyde meg så syntes halve rumpa. Så jeg kjøpte meg en stringtruse med "katteøyne" bak. Så om noen stirret på rumpesprekken da jeg bøyde meg, så ble de stirret i senk av et par grønne øyne, da tok de hintet.. Fikk NOEN kommentarer på den, gitt.. hehe

 

Kunne det vært noe for deg? Flytte fokus, liksom? ;)

 

haha, det skulle jeg likt å hatt ;)

har du link eller no til det?

HI

 

Nei, jeg har dessverre ikke det, er mange år siden jeg kjøpte den :(

Men jeg kjøpte undertøy på cubus, H&M osv, så det kan jo være du klarer å oppdrive noe liknende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom på et triks, HI..

 

Som ung hadde jeg en knalltøff bukse, men den var veldig lav i livet (itillegg MåTTE man jo ha string under på den tiden wink.png ). Om jeg bøyde meg så syntes halve rumpa. Så jeg kjøpte meg en stringtruse med "katteøyne" bak. Så om noen stirret på rumpesprekken da jeg bøyde meg, så ble de stirret i senk av et par grønne øyne, da tok de hintet.. Fikk NOEN kommentarer på den, gitt.. hehe

 

Kunne det vært noe for deg? Flytte fokus, liksom? wink.png

 

haha, det skulle jeg likt å hatt wink.png

har du link eller no til det?

HI

 

Nei, jeg har dessverre ikke det, er mange år siden jeg kjøpte den sad.png

Men jeg kjøpte undertøy på cubus, H&M osv, så det kan jo være du klarer å oppdrive noe liknende wink.png

hehe, det skal jeg se etter neste gang ;)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er egentlig et plagsomt problem fra min side, men dette ble visst reine komi-tråden ;)

HI

 

Ja, en god og laaaang én... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Gjest eelis+kian ♥

Haha, måtte lese denne igjen. Ler meg ihjel og tenker at min rumpesprekk kanskje er litt kort?? Skal måle den når jeg kommer hjem og poste "dommen" her! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...