Gå til innhold

lang rumpesprekk


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg vært og sjekket, og det kan se ut som rumpesprekken min slutter mellom skulderbladene... :-/

 

haha morsom du ;)

sprekken min slutter rett over rompa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vel, du er ikke den eneste biggrin.png

http://static.popont...ack-picture.jpg

 

smile.png

sånn ser jeg ut i bikini å , jævli irriterende.

HI

 

Det der er jo helt normalt jo. Bare å bruke en bikinimodell som faktisk passer kroppen det. Mange ville drepe for å ha en sånn rompe.

 

sprekken min er litt lengre enn den,

når jeg bøyer meg, skal det ikke mye til for at rompesprekken min synes!!

selvom jeg bruker stooor bikini-truse

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mye å klage over hvis rumpa di er lik Kim Kardashian sin ;)

 

den er ikke så ulik den ;)

bare rompesprekken min er så lang. at den syns...arg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, nå skal jeg være skikkelig ekkel her men hva med å "måle" sånn ca hvor lang den er så vi har noe å gå ut fra? Min sprekk visr og av og til men ikke når jeg bruker only/vero moda-buksene med glidelås bak. De er veldig høye i livet. Eller tights..

 

Hehehe vanvittig morsom tråd dette

 

Min rumpesprekk stopper ca 7 cm over hullet, 2 cm over halebeinet

 

:-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, nå skal jeg være skikkelig ekkel her men hva med å "måle" sånn ca hvor lang den er så vi har noe å gå ut fra? Min sprekk visr og av og til men ikke når jeg bruker only/vero moda-buksene med glidelås bak. De er veldig høye i livet. Eller tights..

 

Hehehe vanvittig morsom tråd dette

 

Min rumpesprekk stopper ca 7 cm over hullet, 2 cm over halebeinet

 

:-O

 

får ikke målt, har bare linjal, men går vel ikke an å måle rompesprekken sinn med den?

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

okei, nå skal jeg være skikkelig ekkel her men hva med å "måle" sånn ca hvor lang den er så vi har noe å gå ut fra? Min sprekk visr og av og til men ikke når jeg bruker only/vero moda-buksene med glidelås bak. De er veldig høye i livet. Eller tights..

 

Hehehe vanvittig morsom tråd dette

 

Min rumpesprekk stopper ca 7 cm over hullet, 2 cm over halebeinet

 

:-O

 

får ikke målt, har bare linjal, men går vel ikke an å måle rompesprekken sinn med den?

HI

 

Hehehe JODA alt går, bare sånn ca ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, nå skal jeg være skikkelig ekkel her men hva med å "måle" sånn ca hvor lang den er så vi har noe å gå ut fra? Min sprekk visr og av og til men ikke når jeg bruker only/vero moda-buksene med glidelås bak. De er veldig høye i livet. Eller tights..

 

Hehehe vanvittig morsom tråd dette

 

Min rumpesprekk stopper ca 7 cm over hullet, 2 cm over halebeinet

 

:-O

 

får ikke målt, har bare linjal, men går vel ikke an å måle rompesprekken sinn med den?

HI

 

Hahahahahahahahaha..... min rumpesprekk er 9 cm fra rumpehullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

absolutt ikke meningen å være frekk, men er du overvektig? Jeg hadde lang sprekk før, men nå når jeg har gått ned en del er den helt normal..

 

Har forøvrig stor sympati, syntes det var dritt med lang sprekk sjæl... MEN, jeg må le av denne tråden! hihi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

absolutt ikke meningen å være frekk, men er du overvektig? Jeg hadde lang sprekk før, men nå når jeg har gått ned en del er den helt normal..

 

Har forøvrig stor sympati, syntes det var dritt med lang sprekk sjæl... MEN, jeg må le av denne tråden! hihi....

 

er ikke overvektig, men har gått opp en del kg.

var undervektig før, og da hadde jeg normal rompesprekk.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang er en "normal" rompesprekk, da?

 

(Et spørsmål jeg ikke trodde det gikk an å stille, egentlig...) :)

 

Si det. Vi får måle alle sammen, så vi ser hva gjennomsnittrumpesprekken er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det hadde vært tidenes "uhøytidelige spørreundersøkelse" det!

 

Kom igjen, 'Anonym bruker' oppfordrer oss til å snu bakenden til og stappe linjalen i sprekken og oppgi lengden! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det avklart. Lang rumpesprekk kommer logisk nok med stor rumpe. Det er helt normalt.HI har komplekser som er totalt unødvendige, og nå sitter sikkert minst fem andre her inne og lurer på om deres rumpesprekk ikke også er litt lang. hehe Typisk for dette forumet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du bukser med normalhøyde i livet? For da skal jo buksa sitte greit sånn ca ved navlen, eller rett over. Kan hende du har prøvd bukser med feil fasong? Synes noen av HM sine bukser er veldig bra. De er sånn "mellomstørrelse" mellom hoftebukser og "oppunderarma-bukser".

 

har prøvd mye forskjellig. buksen skal da ikke sitte over navlen??

men under

 

Nei, normalhøydebukse skal kneppes ved navlen, men hvis du plages med å få joggebukse til å sitte uten å flashe for mye, så bør du kanskje tenke på enda høyere bukse...?

 

Det stemmer. Er faktisk fint også.

 

How to Wear High Waist Jeans for Women Fashion Trend 2011 | Fashion Design | Fashion Trends | Fashion Designer | Men's Fashion | Women Fashion | Fashion Style | Fashion Tips

 

Hvis disse ikke passer, så har du faktisk et stort problem;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...