Gjest Jenta til Henrik Skrevet 23. februar 2012 #101 Skrevet 23. februar 2012 hehehehe... Jeg DÆVVER av latter
SnekkerPelle Skrevet 23. februar 2012 #102 Skrevet 23. februar 2012 Jeg har faktisk ALDRi tenkt over lengden på en rompesprekk....
Gjest Antarctica Skrevet 23. februar 2012 #103 Skrevet 23. februar 2012 Kanskje legen kan sy litt øverst i rørleggerkløften? Sy sammen de 2-3 centimetrene som kikker opp over buksekanten?
Frenzia Skrevet 23. februar 2012 #104 Skrevet 23. februar 2012 Jeg har faktisk ALDRi tenkt over lengden på en rompesprekk.... Jeg tenker derimot mer på differansen mellom lengden og dybden. Og hvor man tar utgangspunktet hen. Mest naturlig å bruke * som utgangspunkt? Dersom lengde og dybde utgjør omtrent 4/1-forhold, er da bakdelen lang, flat, kort eller rund? Og lurer på om resultatene av dette egentlig kunne vært brukt i forskningsøyemed...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #105 Skrevet 23. februar 2012 Kanskje legen kan sy litt øverst i rørleggerkløften? Sy sammen de 2-3 centimetrene som kikker opp over buksekanten? hahaha, jeg har tenkt akuratt samme tanken. men trur ikke det ville blitt så pent med arr der HI
Gjest Antarctica Skrevet 24. februar 2012 #106 Skrevet 24. februar 2012 Han kunne eventuelt feste en frekk piercing der! Som holder sprekken sammen, og som pynter litt opp, når du nå allikevel må vise den fram til verden!
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 24. februar 2012 #107 Skrevet 24. februar 2012 Jeg kom på et triks, HI.. Som ung hadde jeg en knalltøff bukse, men den var veldig lav i livet (itillegg MåTTE man jo ha string under på den tiden ). Om jeg bøyde meg så syntes halve rumpa. Så jeg kjøpte meg en stringtruse med "katteøyne" bak. Så om noen stirret på rumpesprekken da jeg bøyde meg, så ble de stirret i senk av et par grønne øyne, da tok de hintet.. Fikk NOEN kommentarer på den, gitt.. hehe Kunne det vært noe for deg? Flytte fokus, liksom?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #108 Skrevet 24. februar 2012 Åh, brrrrr, en lang pierca rævsprekk med stirrende øyne! Detta blir bare verre og verre!
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 24. februar 2012 #109 Skrevet 24. februar 2012 Åh, brrrrr, en lang pierca rævsprekk med stirrende øyne! Detta blir bare verre og verre! hehehehe... Nei, jeg ville heller sagt; dette blir bare bedre og bedre
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #110 Skrevet 24. februar 2012 Han kunne eventuelt feste en frekk piercing der! Som holder sprekken sammen, og som pynter litt opp, når du nå allikevel må vise den fram til verden! jeg har ikke akuratt så veldig lyst på piercing i rævsprekken ;p HI
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #111 Skrevet 24. februar 2012 Jeg kom på et triks, HI.. Som ung hadde jeg en knalltøff bukse, men den var veldig lav i livet (itillegg MåTTE man jo ha string under på den tiden ). Om jeg bøyde meg så syntes halve rumpa. Så jeg kjøpte meg en stringtruse med "katteøyne" bak. Så om noen stirret på rumpesprekken da jeg bøyde meg, så ble de stirret i senk av et par grønne øyne, da tok de hintet.. Fikk NOEN kommentarer på den, gitt.. hehe Kunne det vært noe for deg? Flytte fokus, liksom? haha, det skulle jeg likt å hatt har du link eller no til det? HI
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 24. februar 2012 #112 Skrevet 24. februar 2012 Jeg kom på et triks, HI.. Som ung hadde jeg en knalltøff bukse, men den var veldig lav i livet (itillegg MåTTE man jo ha string under på den tiden ). Om jeg bøyde meg så syntes halve rumpa. Så jeg kjøpte meg en stringtruse med "katteøyne" bak. Så om noen stirret på rumpesprekken da jeg bøyde meg, så ble de stirret i senk av et par grønne øyne, da tok de hintet.. Fikk NOEN kommentarer på den, gitt.. hehe Kunne det vært noe for deg? Flytte fokus, liksom? haha, det skulle jeg likt å hatt har du link eller no til det? HI Nei, jeg har dessverre ikke det, er mange år siden jeg kjøpte den Men jeg kjøpte undertøy på cubus, H&M osv, så det kan jo være du klarer å oppdrive noe liknende
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #115 Skrevet 24. februar 2012 Jeg kom på et triks, HI.. Som ung hadde jeg en knalltøff bukse, men den var veldig lav i livet (itillegg MåTTE man jo ha string under på den tiden ). Om jeg bøyde meg så syntes halve rumpa. Så jeg kjøpte meg en stringtruse med "katteøyne" bak. Så om noen stirret på rumpesprekken da jeg bøyde meg, så ble de stirret i senk av et par grønne øyne, da tok de hintet.. Fikk NOEN kommentarer på den, gitt.. hehe Kunne det vært noe for deg? Flytte fokus, liksom? haha, det skulle jeg likt å hatt har du link eller no til det? HI Nei, jeg har dessverre ikke det, er mange år siden jeg kjøpte den Men jeg kjøpte undertøy på cubus, H&M osv, så det kan jo være du klarer å oppdrive noe liknende hehe, det skal jeg se etter neste gang HI
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 24. februar 2012 #116 Skrevet 24. februar 2012 Popcorn?? HI Litt snacks til underholdningen.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #117 Skrevet 24. februar 2012 Popcorn?? HI Litt snacks til underholdningen. hahah HI
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #119 Skrevet 28. februar 2012 Dette er egentlig et plagsomt problem fra min side, men dette ble visst reine komi-tråden HI
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #120 Skrevet 28. februar 2012 Dette er egentlig et plagsomt problem fra min side, men dette ble visst reine komi-tråden HI Ja, en god og laaaang én...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #123 Skrevet 17. juli 2012 Her var tråden ja, trudde den var sletta hi
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 17. juli 2012 #124 Skrevet 17. juli 2012 Haha, måtte lese denne igjen. Ler meg ihjel og tenker at min rumpesprekk kanskje er litt kort?? Skal måle den når jeg kommer hjem og poste "dommen" her!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #125 Skrevet 9. januar 2013 dytt!! Anonym poster: 3cca144c3d6e40090013b97469efb7fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå