Gå til innhold

Noen flere over 35 i Tønsberg som venter barn?


Eli 70

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Hot mamas!

Om en måned flytter vi til Tønsberg Veldig spennende!.Har gutt på 2 og termin 17.mai.Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen friske jenter!

Noen som vet om det settes sammen barselgrupper på helsestasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dere 35+

Bikket 40 for en mnd siden og mammagjengen deres ville jeg gjerne være med i ! Flytter til Tønsberg 13. april.Vil veldig gjerne være med og møte dere om dere har plass i gjengen . Har en 2 åring og termin 17.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg! Tror helsestasjonene har litt ulik praksis, men vår lille gruppe er du hjertelig velkommen til å bli med i. Vi skal møtes igjen rett etter påske så det passer jo bra med din innflyttingsdato :-) Vi ses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Takk! det blir spennende å flytte til ny by! Gleder meg til å treffe dere etter påske. Når har dere termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Heisan! Jeg vil også gjerne bli med i klubben deres:)

Flytter fra Oslo til Nøtterøy om 1 uke, er 41 år og har termin 24 juli. Har en del familie i Tønsberg, men trenger venninner.

 

Så jeg håper jeg kan få lov til å bli med i gruppen deres og treffe dere på neste treff.

 

Mvh Lotte70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan se ut som om vi blir bare to i kveld. Jeg kommer iallefall klokka 1900. Ses på Esmeralda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei :) Har ikke fått logget meg på laaang tid, noe feil med passordet mitt. Er det noe nytt treff på gang i Vestfold? Jeg har rundt 10 uker igjen til termin så dette går fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Akeviv har termin i disse dager om hun ikke allerede har fått et nytt familiemedlem:) Tror nok ikke hun er med riktig ennå. De andre har detti litt av lasset tror jeg for det har vært lite respons her. Jeg har 6 uker igjen til termin men er gjerne med en kveld det passer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen! Lille Ludvig kom til verden den 21. mai så jeg har vært litt frakoblet... Er nå i Trøndelag en tur, men er tilbake neste helg. Så om dere vil møtes en kveld etter den 25. så er jeg gjerne med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Lille Ludvig kom til verden den 21. mai så jeg har vært litt frakoblet... Er nå i Trøndelag en tur, men er tilbake neste helg. Så om dere vil møtes en kveld etter den 25. så er jeg gjerne med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Hei. Vi er to "jenter" på 39 og 40 år som venter barn til sommeren.

 

Vi er begge innflyttere og det hadde vært moro og blitt kjent med andre gravide.

 

hei:) jeg er 42 og 28 uker gravid. Har veldig lyst til å bli kjent med nye i samme situasjon i nærområdet. Bor ti min fra tbg så hadde vært morro å hilse på andre mammaer med mager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...