Gå til innhold

Noen flere over 35 i Tønsberg som venter barn?


Eli 70

Anbefalte innlegg

Hei. Vi er to "jenter" på 39 og 40 år som venter barn til sommeren.

 

Vi er begge innflyttere og det hadde vært moro og blitt kjent med andre gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan, jeg er ikke over 35 men 34 år om det duger:)

Født og oppvokst i byen men ingen av mine venner som har termin fremover. Min er 12/7. Ta gjerne kontakt om dere vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Jeg er 41 og har termin 19. august og bor i nabobyen, blir gjerne med på treff :) Så hyggelig at det er flere modne jenter i lykkelig omstendigheter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt treg her inne men noen forslag til datoer? Er sikkert ikke bare jeg som er i full jobb med familie hjemme, så greit å få avtalt litt tidlig kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest to i mars

Har akkurat oppdaget forumet, og har egentlig bare 3-4 uker igjen med stor mage, men blir gjerne med på et treff i Tønsberg likevel. Kommer også fra en naboby og er snart 40. Har dere bestemt en dato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 12. mars høres bra ut. Jeg må legge han på tre så 1930 passer bedre, men jeg kan jo komme litt for seint jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke se om vi får noe respons fra de andre før vi bestemmer noe. Hadde vært hyggelig og finne en dag der flere kan.

 

Vi kan godt si 1930.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandager og onsdager passer ikke for meg men om dere bestemmer dere for 12 mars i første omgang, kan jeg jo bare bli med neste gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns esmeralda var et godt forslag jeg. Lettvint parkering og grei mat og god kakao :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som det blir vanskelig med barnevakt for meg....

 

Jobber alle på dagtid. Jeg jobber redusert. Nesten lettere og treffes på dagtid for meg. Har en mann som er mye borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...