Gå til innhold

Studere fullt + jobbe 60% + være småbarnsmor?

Anbefalte innlegg

Gjest AnneS
Skrevet

Jeg har tatt utdanning og jobbet mens jeg hadde to små. 175 prosent til sammen. Anbefaler det ikke, og hadde ikke gjort det igjen. Hadde konstant dårlig samvittighet overnfor mannen, barna, skolen, rotete hus, ikke tid til familie osv. Hodet mitt var ikke "med" uansett hva jeg gjorde. Angrer veldig på at jeg mistet babytid med lillejenta mi, tiden gikk i ett i flere år. Får aldri den tiden igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke anbefalt det når du har jobb ved siden av. Jeg fullfører siste semesteret av bc. nå og jeg vet med meg selv at jeg hadde aldri klart en jobb ved siden av skole, barn,mann og husarbeid. Syns det er slitsomt nok som det er med presset fra skolen..det er noe helt annet enn å jobbe, krever en annen form for energi. Forresten er det et MYE høyere nivå enn vgs,bare så det er sagt ;)

Skrevet

Hei!

Ja! Dette er gjennomførbart!!

Jeg har gjort det samme!

Studerte også økonomi :-)

Jeg valgte barjobbing fordi du kan jobbe mange timer i strekk, ta det i helga og jobbe natt.

Det er klart dette ikke er noen hvilepute, men det går helt fint - og alt handler om innstilling. Ikke hør på de som sier dette ikke går - det går fint for arbeidjern som tør å ta i et tak!

Du må sannsynligvis ofre noe, eksempelvis konstant ryddig og rent hus, tv-kvelder og slappfisk-tendenser. Må også tåle litt lite søvn i perioder, og at dere tar heimen litt på skift.

Vil også anbefale å trene bra og regelmessig for du trenger den energien til å klare dette løpet.

Lykke til, og kjør på! Tenk så herlig når du er ferdig og klarte det! øker også jobbsjansene betraktelig siden de skjønner de har med et arbeidjern med arbeidsmoral.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...