Sol Skippertaksdronning Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Jah...hva skal man si..Stakkars jentunge...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Aner meg at hun var fraværende den dagen de hadde seksualundervisning på skolen, i tillegg til at foreldrene har sviktet greit mye i blomstene-og-bien-praten Stakkars...... Barn som får barn.............. hva kan man egentlig si....
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #4 Skrevet 13. februar 2012 Jøye meg. Ja, det sa vel i grunnen alt. Her er det noe som har gått veldig galt i oppdragelsen. Få barn som 13-åring, vel, det KAN skje uten at det behøver å ha vært noe galt i oppdragelsen. Men når man venter sitt andre barn som 16-åring?? Verken foreldre eller barn tok lærdom av det som skjedde første gang, tydeligvis. Jeg er skremt.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #7 Skrevet 13. februar 2012 beiken. Droppet hun ut av skolen også?
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. februar 2012 #9 Skrevet 13. februar 2012 Oij...som jeg skjønner det har hun ikke sønnen sin, men hun skal ha enda et barn? Huff
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #10 Skrevet 13. februar 2012 Merker fort at dette mennesket ikke er helt utviklet enda. Gjentar seg selv i det uendelige og skriver haha og hehe i så og si alle setninger, holdt på å bli gal etter bare noen avsnitt
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #11 Skrevet 13. februar 2012 Men hun tar oppvaska veldig ofte da hehe. Litt slitsom blogg å lese, tror nok ikke jeg blir noen følger av denne nei. Synes rett og slett synd på barn som får barn jeg. Førstemann bor jo hos moren hennes og tror at det er mormoren som er moren.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #12 Skrevet 13. februar 2012 Og nå er bloggen slettet. Skal ikke så mye til innpå her før folk sletter bloggene sine gitt...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #13 Skrevet 13. februar 2012 Syns dere er veldig dømmende.Mange grunner til at ting blir som det blir.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #14 Skrevet 13. februar 2012 #13, regner med at det er du som er innehaver av den slettede bloggen.. Men hva venter du da, du har gjordt deg til en offentlig person og da må du bare tåle at det finnes personer som har en mening om deg og det du skriver.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #15 Skrevet 13. februar 2012 Har ikke sett bloggen, men tragisk med barn som får barn. Enda mer tragisk at de skal blogge om det. Synest ikke det er stort bedre med desse som er 15 og 16 som holder på på samme viset. Fremdeles barn som får barn, bare ikke like små barn. Men desverre finnes det enda flere av dem.
Tullsjura Skrevet 13. februar 2012 #16 Skrevet 13. februar 2012 Var hun ung? Så ikke bloggen før den var slettet..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #17 Skrevet 13. februar 2012 Ung? Fikk første barn da hun var 13, og nå er hun 16 og høygravid med nummer to! Og skryter av det ("16 år, samboer og gravid med barn nummer to!")
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #18 Skrevet 13. februar 2012 Syns dere er veldig dømmende.Mange grunner til at ting blir som det blir. En gang, ja. To ganger, nei!!!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #19 Skrevet 13. februar 2012 Syns dere er veldig dømmende.Mange grunner til at ting blir som det blir. Er det? Når man skal ha barn nr 2 når man er 16 år gammel, og man utelukker voldtekt, er det ikke så veldig mange muligheter som gjenstår. Da er man 1) løs på tråden, og 2) dum som et brød!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #20 Skrevet 13. februar 2012 Signerer #19 For dere som ikke fikk med dere bloggen. Hun fikk 1 barn da hun var 13, dette barnet gav hun til sin mor, og 3 åringen tror at mormoren er moren. Nå er hun 16 år og samboer med en fyr, og venter barn nr 2, som jeg regner med at de skal beholde selv.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #21 Skrevet 13. februar 2012 Hvor er foreldrene hennes oppi dette? Lar henne bo sammen med en voksen mann som hun har sex med. Hvor er barneverenet og politiet?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #22 Skrevet 13. februar 2012 Hvor er foreldrene hennes oppi dette? Lar henne bo sammen med en voksen mann som hun har sex med. Hvor er barneverenet og politiet? Hvor gammel er samboeren da?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #23 Skrevet 13. februar 2012 Er vel velkjent at barnevernet ikker er der de burde være..
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #24 Skrevet 14. februar 2012 Signerer #19 For dere som ikke fikk med dere bloggen. Hun fikk 1 barn da hun var 13, dette barnet gav hun til sin mor, og 3 åringen tror at mormoren er moren. Nå er hun 16 år og samboer med en fyr, og venter barn nr 2, som jeg regner med at de skal beholde selv. Jeg regner med at barnevernet følger med her, både i forhold til moren (som er et barn) og babyen. Noe annet hadde vært helt forkastelig!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #25 Skrevet 14. februar 2012 Her er det foreldre som har vært helt fraværende og sviktet ansvaret sitt grovt! Ok, det er ikke lenger helt uvanlig (men gudskjelov fortsatt ikke direkte vanlig heller!) at 12-13-åringer har sex. Selv om det skjer, betyr det ikke at foreldre ikke har gjort sitt, det er nemlig grenser for hvor stor påvirkning foreldre har på barn i den alderen, og sex kan man ha nær sagt når som helst og hvor som helst (betyr ikke at de har tillatt overnatting hos kjæresten). Men så skjer det altså; 13-åringen får barn. DA er det grunn til å skjerpe fokus noe alvorlig! Hvem i all verden lar en 16-åring som allerede er mor flytte sammen med kjæresten??? Jeg er sjokkert, og det skal faktisk noe til. Her håper jeg virkelig barnevernet er tungt involvert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå