Gå til innhold

æh! er dette folkeskikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter over 20 år som kjærester syns jeg fremdeles ikke det er ok å slippe luft, hverken den ene eller andre veien, forran mannen min!

Om det skulle komme en rap eller fis er det ingen krise, men ingen av oss syns det er særlig høflig å forpeste luften til de rundt oss.

Hvis noen stadig er så dårlig i magen at de ikke klarer å kontrollere tarmene sine bør de se litt på matvanene, det er ikke normalt å ha så dårlig kontroll.

Og at voksne folk syns det er ok å snakke om sin egen avføring er fullstendig turn-off! æsj.......

Veldig enig! Jada, det er fullstendig normalt å ha luft i magen, og det er ingen katastrofe dersom man ikke skulle klare å kontrollere det en gang eller to, men man går faktisk ut av rommet dersom man kjenner at noe er "på vei". Mener dere virkelig at det er i orden å forpeste lufta for de rundt seg? Folk bør være forskånet fra å måtte puste inn andres menenskers tarmgasser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, her var det mange pripne mennesker. Vi synes det er helt normalt å slippe en fis selv om den andre er i rommet. Snakker ikke om å sitte og fise i timesvis, som du nevner HI, gjør det jo ikke for å være morsom. Vi har folkeskikk og gjør ikke dette når vi har besøk. Men jeg synes det er helt normalt å ha et avslappet og naturlig forhold til en fis og en rap i ny og ne. Det er det jeg har vokst opp med hjemme også. Jeg trenger da vel ikke sitte og være sexy hele tida? Prøver ikke å gjøre noe nummer ut av det, og det gjør ikke mannen heller. Synes litt synd på de som ikke kan slappe av foran mannen min, jeg. Er man dårlig i magen kan man ta hensyn og gå et annet sted så man slipper å plages. Men det er da helt normalt.

Men enig i at det er usjarmerende med barnslige menn som forteller om dobesøk og promper fordi det er gøy. Det er noe helt annet synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...