Gå til innhold

æh! er dette folkeskikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal man egentlig med mannfolk?

Har et mannfolk her som så og si ikke kvalifiserer til å bli kalt mann i det hele tatt, og vet ikke hva jeg skal gjøre med han..

Hele kvelden har han sittet og beglodd biler på nettet, snakka i tlf om bilen sin (som ALT er galt med og er et pengesluk, men han skryter den opp i skyene, for den har jo SETEVARMER!) fiser høylytt, uansett hvor mye klaging og etterhvert kjefting fra meg, for det blir så kaldt når jeg må lufte heeele tiden, og forteller meg om hvor mye han må på do og drite..

blir gal!

Jeg mener selv at det ikke er folkeskikk, men han mener at det er høyst normalt.. er det det?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lufter du for hver fis? Oj, du høres litt slitsom ut.

Skrevet

ikke for hver eneste en, men når det går i ett i 6-7 timer, og de lukter helt forferdelig så man blir rett og slett kvalm her, så lufter jeg ja..

Gjest irismor
Skrevet

Sett gubben på salatdiett og tenn på bilen. Da er du kvitt 2 problem på en gang ;)

Skrevet

Huff, hørtes ikke ut som en mann man ønsker å spre bena til, sorry. Jeg mister iallefall sexlyst ved slike menn.

Men sikkert bare rar jeg..!

Skrevet

Fy faen...hiv han på huet og ræven ut av huset!! Høres helt åndsvak ut!!

Skrevet

Mulig det er vanlig, men folkeskikk er det ikke. Hvis min mann hadde holdt på sånn tror jeg rett og slett jeg hadde mistet lysten på han...

Skrevet

Kjenner ikke igjen noe av dette i min mann. Din høres skikkelig ekkel ut, han hadde ikke jeg falt for...

Skrevet

Jeg er enig med de siste to over her som har skrevet. Han har aldri vært sånn før, men nå de siste 2 mnd har han blitt sånn.. jeg mister all lyst på han, og synes det er ekkelt. Har prøvd å snakke med han, men han ser ikke problemet, for han mener han ikke kan noe for det. Bare å knipe igjen mener jeg. Ungen min på 2.5 år (ikke hans barn) synes jo det er morsomt, og begynner jo å ta etter, fiser høylytt og ler av det etterpå. Og da ler jo sambo av det igjen.

Men ser det er noen over her som synes det er helt normalt. Hvordan klarer man å leve med sånt? jeg synes det er rett og slett motbydelig, sitte å høre på det skulle jeg ha klart å bitt sammen tennene for en periode, men den lukta, han mener at det ikke lukter noe, men når vi har liten stue og det lukter så fælt at jeg sitter og er kvalm pga det!

blir helt gal av det, greit nok at det eegentlig bare er en filleting, men det er irriterende!

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Det er ikke folkeskikk. Høres ikke ut som dere har bodd i lag så altfor lenge så kanskje du burde slå opp. Han kommer ikke til å slutte når han først har begynt. I begynnelsen viser de bare sine gode sider også kommer uvannene en etter en. Hvis du har lest litt på dette forumet og lurt på hvordan folk har endt opp med menn som ikke har dusjet på 14 dager eller gjort husarbeid de siste 6 åra er det fordi de opførte seg litt rart i begynnelsen å når de så de slapp unna med det eskalerte de bare gradvis. Til de kunne drikke 36 timer i strekk i helgen får så å bæsje på stu gulvet. Med en naken kvinnelig kollega i sengen din mens du tar vare på hans barn fra et tidligere forhold.

Ikke så gærnt, men du har sett trådene med de talentløse mennene du og. Å jeg er helt sikker på at det begynte i det små for disse damene

Skrevet

Hva skal man egentlig med mannfolk?

Har et mannfolk her som så og si ikke kvalifiserer til å bli kalt mann i det hele tatt, og vet ikke hva jeg skal gjøre med han..

Hele kvelden har han sittet og beglodd biler på nettet, snakka i tlf om bilen sin (som ALT er galt med og er et pengesluk, men han skryter den opp i skyene, for den har jo SETEVARMER!) fiser høylytt, uansett hvor mye klaging og etterhvert kjefting fra meg, for det blir så kaldt når jeg må lufte heeele tiden, og forteller meg om hvor mye han må på do og drite..

blir gal!

Jeg mener selv at det ikke er folkeskikk, men han mener at det er høyst normalt.. er det det?!

hehe, det er sånn jeg og samboeren driver med å.

vi fiser høylytt begge 2.

vi har blitt så vant til det, at vi tenker ikke over det lenger at vi slipper en fis i blandt :)

Skrevet

Slik er i alle fall ikke min mann.

Hadde ikke tatt i en slik mann med ild tang en gang.

Skrevet

Ha forbud mot rødt kjøtt ;) En annen ting som kan virke på uhemmet fising fra din bedre halvdel.... Er å gjøre akkurat det samme tilbake. Kok deg ertesuppe og sitt hele kvelden å brenn av den ene etter den andre! Og når han sier at du ikke må gjøre sånt pga usexy, irriterende, ekkelt osv... Så kan du jo påpeke at akkurat slik føler du også når han styrer på ;)

Skrevet

Det er ikke folkeskikk, men normalt. Dessverre så er folkeskikk på vei ut.

Tenn en fyrstikk etter fisen så slipper du å lufte.

Skrevet

Det er ikke folkeskikk, men normalt. Dessverre så er folkeskikk på vei ut.

Tenn en fyrstikk etter fisen så slipper du å lufte.

vil ikke si at det er normalt. Ingen i min vennegjeng har slike menn som fiser HELE tiden. at man slipper en i ny og ne er vel vanlig når man ikke er nyforelsket lenger, men ikke at man fiser i ett sett HØYLYDT i flere timer.

Skrevet

Det er normalt for gutter på 14 år, ikke for en voksen mann! Og folkeskikk er det ikke i noen av tilfellene.

Det finens vel knapt noe så turn off som en grisete mann. Jeg bodde en gang sammen med en slik. Var ikke så ille i begynnelsen, men etter hvert sluttet han å dusje etter sex (hadde sex om kvelden, han sto opp og kledde seg uten den minste vask eller deodorant, og gikk på jobb), feis og rapet høylydt, og snakket masse om hvor luftstinn han var og hvor mye han måtte drite. Det aller verste var når han fortalte andre historier om den gangen ham måtte så sinnsykt drite, og hvor mye han dreit når han endelig kom seg på do. Så jo at folk vekslet blikk, han var nesten 30 år!

Mistet totalt lysten på ham, fikk følelsen av å bo sammen med en guttunge. Og nå bor jeg uten ham!

Skrevet

For en latterlig fyr, hadde min holdt på sånn hadde jeg mistet lysta momentant, og da hadde han røket rett ut. Har faktisk grenser..

Skrevet

Fise kan jeg gjøre, gubben også, men nei, ikke "sammenhengende" i timesvis. Og ingen av oss trenger å skryte av det. Griseri kaller jeg det, når man sitter sånn som HI skriver om.

Skrevet

Mener du det er unormalt å fise?? Hjelpes! Skulle vi ikke kunnet rape og fise hjemme i vårt eget hus hadde jeg blitt rimelig oppgitt! Alle må jo få ut luft. Skal en løpe på do å gjøre dette da eller mener du?

Det er fullstendig NORMALT!!!!

Men man gjør jo ikke dette borte, eller når man har besøk som man ikke kjenner veldig godt, da blir det litt ekkelt.

Skrevet

Sitt og fis du og. Da skjønner han at det er ekkelt, kanskje han gir seg.

Skrevet

Alle dere som svarer at hun burde gå fra mannen. Mener dere virkelig det?

Skjønner at det ikke er kult altså, men der er jo søren ikke skilskmissegrunn akkurat. Blir artig å forklare ungene når de blir større; "dere ble skilsmissebarn pga at pappa prompa så mye"

Skrevet

Sånn er IKKE min mann. Han fiser aldri og forteller meg aldri om sine toalettlyster.

MEN - han skryter av bilen sin, så han er ikke perfekt :P Men takk og lov for at han kan oppføre seg som folk.

Hadde aldri blitt sammen med en slik ekling som mannen din. Får brekninger bare av å lese innlegget ditt, sorry!

Gjest Heartbroken
Skrevet

Etter over 20 år som kjærester syns jeg fremdeles ikke det er ok å slippe luft, hverken den ene eller andre veien, forran mannen min!

Om det skulle komme en rap eller fis er det ingen krise, men ingen av oss syns det er særlig høflig å forpeste luften til de rundt oss.

Hvis noen stadig er så dårlig i magen at de ikke klarer å kontrollere tarmene sine bør de se litt på matvanene, det er ikke normalt å ha så dårlig kontroll.

Og at voksne folk syns det er ok å snakke om sin egen avføring er fullstendig turn-off! æsj.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...