Gå til innhold

Får dere noe oppmerksomhet på morsdagen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Litt rart man skal forvente både kake, blomster, mann som lager middag og det å få sove lenge kun fordi det er morsdag! Jeg er singel, så nei jeg forventer såklart ikke en dritt ;-) men selv i et forhold med bf til jentungen fikk jeg heller aldri noe. Ikke kake, ikke ekstra søvn, ikke blomster eller kort..

Men i gjengjeld lot jeg bare være å bry meg når farsdagen kom.

 

Du er enslig mor - og det kan du da ikke sammenligne med oss som bor sammen med fedrene til våre barn?!? Du forventer såklart ingenting, du HAR jo ikke mann som kan ordne dette!! Det er klart at mange av oss som er i normale forhold med fedrene til barna våre forventer en liten oppmerksomhet all den tid vi sørger for det samme på farsdag, bursdag, jul osv. Og at du fikk barn med en idiot skal da ikke vi svi for???

 

Var da voldsomt, stått opp med feil fot eller? ;) eller kanskje du ikke fikk morsdagsoverraskelse som du hadde forventet?? :P

seriøst, er det sånn at morsdagen er HELLIG for dere å det er den eneste dagen der mannen deres står opp med ungene og ordner frokost, ja da er det vel strengt tatt ikke et normalt forhold.

Og hva mener du med siste setning, at JEG FIKK BARN MED EN IDIOT skal ikke andre svi for?! eeeeh, neeeei? har jeg sagt det? herregud, snakk om å sette ting ut av sammenheng.. Morsdag, farsdag, valentinsdag og halloween er i mine øyne kun tull faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei.

det eneste vi skal snakke om i dag er hvordan vi praktisk skal ordne det å flytte fra hverandre.

mannen kom ikke hjem i natt og mistenker at han har en annen dame på si desverre.

 

ungene er alt for små til å vite hva morsdag er så ikke noe oppmerksomhet på meg. bare masse tårer fordi jeg synes situasjonen vår er så håpløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok blandt de heldige - barnefar var innom igår med nydelige blomster & idag fikk jeg et fantastisk hjemmelaga kort fra 7 åringen :) Ha en fin morsdag, jenter c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...