Gå til innhold

Seriøst, har jeg lov å være litt skuffa??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg forstår deg godt jeg, ser likheter til min egen mann.. Det å måtte ta ungen hver eneste natt osv.. Har gitt beskjed om det en milliard ganger, og først nå to år etter førstemann, tar han i et tak..

Man trenger å bli gjort litt stas på, spesielt som en sliten mamma eller pappa :). Syns ikke du skal være redd for å "klage" litt, det er lov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Hehe, altså - kunne jo godt tenkt meg å bli skikkelig overrasket jeg også. Men menn er enkle, og klarer ofte ikke håndtere alle våre hint om hva de skal og ikke skal gjøre for oss. Jul og bursdag får han jobbe litt for, men morsdag, valentines, bryllupsdager, og sånt kan han gjerne få litt hjelp med. Når vi i år har 10 års bryllupsdag, kan det jo hende at jeg sier (loud and clear...) at til bryllupsdagen vår har jeg kjøpt noe skikkelig fint til deg, altså! Da får han bryne seg litt mer, men da vet han litt hva jeg forventer ;-) Og ja, jeg blir faktisk skikkelig glad - ikke fordi han ikke klarer å tenke selv, men fordi jeg vet at han så gjerne gjør alt dette for meg samtidig som jeg ser at han blir så glad for å bli guidet på veien... Vinn-vinn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare direkte på overskriften;

Når det kommer til morsdagen, nei du har ingen grunn til å være litt skuffet.

Når det kommer til samboeren din generelt sett med tanke på deltakelse med barnet deres, ja du har helt klart rett til å være skuffet! Men som noen andre har kommentert her, sett ned foten.

Stå på krava!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandyBay1

Nå vet jeg ikke hvor gammel du/ dere er, som henger dere såå voldsomt opp i dette morsdagsopplegget.

 

Førstegangsmammar???

 

Har selv tre barn som har lagd noe/ event kjøpt et duftelys vedr morsdag, men har ALDRI krevd gave.

 

Synes det er bedre med alt det mann og barn gjør for meg i hverdagen jeg da. Venter nr 4 rett rundt hjørnet, og setter heller pris på at de vasker huset m.m :)

 

Og ja, jeg kjøpte noe til mamman min :D og bakte kake til alle sammen <3

 

Ha en strålende søndag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...