Gå til innhold

Er den positiv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville ha tolket den som negativ om den var min egen, men siden det er så mange andre gravide her med svake streker krysser jeg fingrene for at de har rett :D lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes den siste testen var vel svak da

Skrevet

Rart at den ble så svak idag, gi svar når du har tatt digital test

Skrevet

Harr hørt at det kan være varierende mengde fargestoff i testene (spesielt sånn billigtester), noe som kan forklare hvorfor en test ble svakere. Evt. kan det jo ha noe mer når på dagen du testet, hvor konsentrert urinen din var, etc. Altså - graviditetstester fungerer helt fint til å finne ut om du er gravid eller ikke, men er ikke pålitelige i forhold til å finne ut hvordan det står til med graviditeten. Er du bekymret, ville jeg heller prøvd å få tatt blodprøver hos legen med noen dagers mellomrom, for å sjekke at hcg-verdiene øker.

Alle testene dine er sterkere enn mine første positive tester, så du er absolutt gravid :) En strek er en strek osv.

Skrevet

Harr hørt at det kan være varierende mengde fargestoff i testene (spesielt sånn billigtester), noe som kan forklare hvorfor en test ble svakere. Evt. kan det jo ha noe mer når på dagen du testet, hvor konsentrert urinen din var, etc. Altså - graviditetstester fungerer helt fint til å finne ut om du er gravid eller ikke, men er ikke pålitelige i forhold til å finne ut hvordan det står til med graviditeten. Er du bekymret, ville jeg heller prøvd å få tatt blodprøver hos legen med noen dagers mellomrom, for å sjekke at hcg-verdiene øker.

Alle testene dine er sterkere enn mine første positive tester, så du er absolutt gravid :) En strek er en strek osv.

hei:-)

har testa om morgenen på alle testene.

hva med den siste testen jeg la ut??

ja, en strek er vel en strek, utrolig hvor begymfra jeg blir når det plutseig var megselv som kom oppi denne situasjonen,.

skal be legen om å ta hcg i mårra.

tusen takk for alle svar hilsen frøken spekulere:-)

Skrevet

Slik så mine tester også ut forrige graviditet, da testet jeg 7 dager over ikm. Nå har jeg en 11 mnder gammel gutt ;-)

Skrevet

Slik så mine tester også ut forrige graviditet, da testet jeg 7 dager over ikm. Nå har jeg en 11 mnder gammel gutt ;-)

fikk du en som var så svak som den siste jeg la ut...kunne det bare ikke bli mandags morgen kl 9 :-)

Skrevet

hcg prøve tatt.

digital positiv,men stripsen var såvidt synlig idag..

Skrevet

Ser ut som stripsen min. Jeg dobbeltsjekket med en CB digital.

Skrevet

Ser ut som stripsen min. Jeg dobbeltsjekket med en CB digital.

ja,men den er jo nesten ikke synlig idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...