Gå til innhold

Er den positiv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

leser mye om sterke og svake tester, så vil spørre den, er den ugyldig? er den det dere kaller for svaaaaak?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er en graviditetsest vil jeg si den er POSITIV :) Gratulerer

Skrevet

er den.....omg!!!!!

kjente jeg ble skjelven jeg nå, har bare ikke hatt slike tester og har prøvd i 17 mnd.

må kjøpe en til på mandag, en digital..

Skrevet

Den ser positiv ut for meg :) Streken er svak, men den er farget, rød, som den andre streken. Hadde det vært skyggestrek hadde det ikke vært noen farge på den. Jeg hadde også svak strek da jeg først testet, men nå er jeg 17 uker på vei ;) Gratulerer!

Skrevet

syns den ble veldig svak på de bildene jeg la ut,den er pittelitt sterkere in real life. ohoiiii. spennende dette:-)

Skrevet

Den ser positiv ut for meg :) Streken er svak, men den er farget, rød, som den andre streken. Hadde det vært skyggestrek hadde det ikke vært noen farge på den. Jeg hadde også svak strek da jeg først testet, men nå er jeg 17 uker på vei ;) Gratulerer!

er ikm i morgen, når testa du da i forhold til mens dagen

Skrevet

Jeg testa 2 dager før ikm, om jeg husker riktig :)

Skrevet

For å si det sånn, så var min akkurat samme test svakere enn det der på IKM, og jeg er 24 uker på vei nå. Så jeg holder en knapp på at den er positiv :)

Skrevet

Håper virkelig dere har rett:-)

hadde aldeles ikke venta disse svara jeg får nå.

Skrevet

okey:-) du, den ser likens ut som min.

Skrevet

Gratulerer :) Ser ut som min test den der! er nå 35+4 her jeg sitter og gomler snop på en lørdagskveld ;)

neiiii:-( testen er enda svakere idag, det kan da umulig love godt damer?????

at det skal være så vanskelig asså!!!!!!!!!!

Skrevet

kjøp en digital test, da slipper du å tyde strekene :) Jeg tror fortsatt du er gravid

Gjest ________
Skrevet

Husk det blir ikke striper om man ikke er gravid, for man må være gravid for å få hormonet :)

Masse lykke til og gratulerer!!!

Cb ukeindikator anbefales :) måtte vente fem minutt på svar og da sto det 1-2 uker :) og det stemte enda jeg utifra mens skulle vært 5-6 uker ifølge menstermin fikk jeg på ul flytta terminen 23 dager. Så da stemte den uke indikatorern nøyaktig og ikke mens termin. Vi hadde prøvd i 18 mnd ;)

Skrevet

nei, det blir jo ikke det,men lest endel her om kjemisk gravid,

nå er det jeg som overanalyserer og styrer hehe.

jeg kan jo legge ut et bilde av dagens test.

Heldigvis har jeg fri fra jobben i morgen.

Skrevet

her er den jeg tok idag og de andre for å sammenligne hvorsvak de ble.

post-42-0-72785500-1329050524_thumb.jpg

post-42-0-10857500-1329050544_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...