Gå til innhold

Snørr - for faen!

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Ah, megabra, rett og slett nesestikkpilleibux med dusk! Vi blir millionærer - Donald Trump, eat your heart out!

Forøvrig nøs jeg nettopp sju ganger på rad og tror hue revna i prosessen og jeg muligens brakk et ribbein, blæ.

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Frenzia: vi glemte et helt segment i snørrduskmarkedet, nemlig allergisegmentet, som har blitt aktualisert i disse dager. Siden allergisnørr er syltynt gjennomsiktig foreslår jeg at vi kjører discoversjonen av dusk, og legger inn godt med sparkle & pop, paljetter og glitter, og evt kjører en limited edition med Swarowsky-krystaller. Mai kan bli en god måned for www.snørrdusk.no.

Skrevet

Veldig god idé!

Og mens vi snakker om mai:

17.mai-dusker!

Vi må ikke glemme alle de stakkarene som lider på nasjonaldagen, alle de som i sin pinlighet skjuler gamle snørfiller opp i skjortearmen, brystlomma eller i bunadspungen, mens de banner stille mot hvitstammet bjørk oppi heien. Tenk så flotte de i steden vil bli med røde, hvite og blå snørrdusker som vaier i vind.

Dette er en idé jeg føler vi skylder sønner og døtre av Norge, alle de med svulmende neser og glødende kinner, å gjøre noe med. Da vil allergiplagede igjen kunne stå med ryggen rak og med blikket fritt.

For ikke å snakke om korpset som masjerer i takt gjennom gatene. Med en snørrdusk i riktig farger til uniformen vil stortrommeren kunne masjere med helt ny verdighet gjennom gatene.

Mai kan helt klart bli en usedvanlig god måned for www.snørrdusk.no!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...