Gå til innhold

Snørr - for faen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først er det grønn-gult illeluktende og må jobbes ut av snyteskaftet, intet menneske skulle behøve å se det! Så er det dager og netter med tynn lavastrøm, samtidig som det er helt tett oppi der. Upåvirket av nesespray! Ikke klarer jeg å tørke det lenger, for det er så sårt at man skulle tro jeg hadde født 5 kilos tvillinger ut av der. Nå får det bar sildre, og jeg orker knapt holde dasspapiret på overleppa. Sommer nå!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Daaakar! Men jeg vil gjerne ha den fine vinteren fremdeles, så send din andel vinter hit og bli bra.

Skrevet

La det renne. Snørr er godt!

Skrevet

Jasså? I hvilken form liker du snørret ditt da, Pelle? Du kan svare akkurat hva du vil for meg, jeg kommer ikke til å gå inn å lese noe mer på denne tråden likevel, i frykt for hva svaret ditt blir. :P

Nattinatt, går og legger meg ved mitt lille Mykoplasma-barn. Litt snørr, men mest hoste, og lite søvn. Sukk. God bedring, til alle som måtte trenge det! :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Kleenex balsam, Babykilo...I say no more...

Skrevet

Okey, lovte meg selv å ikke lese noen svar her i tilfelle SnekkerPelle skulle utdype seg noe, men siden det allerede er en tråd som starter på Snørr, så hvorfor ikke:

Hvordan stenger man denne krana? Nesa gikk lekk i ettermiddag, og nå klarer jeg ikke å skru den igjen. Jeg har tatt på meg en snørrsmekke og lar det dryppe, ikke noe vits i å snyte og tørke eller no'. Men kan jo ikke ha på meg snørrsmekke på jobb i morra, heller. Er jeg heldig så våkner jeg i morra tidlig med 40 i feber, slik som smittekildene mine gjorde, så "slipper" jeg å dra på jobb, så jeg kan skåne mine omgivelser for denne snørrete opplevelsen.

Jeg lar det renne, men for satan: Jeg liker ikke snørr!

Skrevet

Er bare å resignere. Her er min utvikling: to sårskorper i hvert nesebor, som er høye og ømme, sprekker opp når jeg må hale ut mer snørr. Dette har nå blitt tykkere igjen, iblandet blodlevringer. Lett trykk over neseryggen, noe som antyder at det mer å hente der inne! Uheldigvis fulgte toåringen opp, og bare så dere vet: sjuke menn er noe dritt selv fra tidlig barndom!

Gjest amandine
Skrevet

Er bare å resignere. Her er min utvikling: to sårskorper i hvert nesebor, som er høye og ømme, sprekker opp når jeg må hale ut mer snørr. Dette har nå blitt tykkere igjen, iblandet blodlevringer. Lett trykk over neseryggen, noe som antyder at det mer å hente der inne! Uheldigvis fulgte toåringen opp, og bare så dere vet: sjuke menn er noe dritt selv fra tidlig barndom!

Det vet vi så alt for godt.. Elizabeth Arden 8hour fikser sår nese, om enn ikke snørret.
Skrevet (endret)

Mentholatum salve under neseborene? Lukter høgg,men hjelper

Endret av ellen-propellen
Gjest sug lut
Skrevet

Elizabeth Arden er på grunn av sin åttetimerskrem helt på høyde med den andre dronning Elizabeth, som jeg digger vilt, faktisk.

Gjest amandine
Skrevet

Og mentolatum lukter i min nese bare arbeidsdager med spesielt behov for duftkamuflasje.Med et snev av 80-tall.. 8 hour digges rått til alt fra såre barnerumper til lepper og hælsprekker, til skrubbsår og soleksem. Magi

Gjest sug lut
Skrevet (endret)

Først er det grønn-gult illeluktende og må jobbes ut av snyteskaftet, intet menneske skulle behøve å se det! Så er det dager og netter med tynn lavastrøm, samtidig som det er helt tett oppi der. Upåvirket av nesespray! Ikke klarer jeg å tørke det lenger, for det er så sårt at man skulle tro jeg hadde født 5 kilos tvillinger ut av der. Nå får det bar sildre, og jeg orker knapt holde dasspapiret på overleppa. Sommer nå!

Nå tror jeg virkelig på internettvirus - bare ved å engasjere meg i denne tråden har jeg blitt virusinfisert og oppdaget det samme, ett av de store paradoksene i medisinsk vitenskap: at ei nese kan være så tett at ikke en ml luft slipper inn, men samtidig kan begge neseborene ha fri flyt av snørr i rekordfart nedover mot overleppa. Så nå er jeg attraktivt plassert i godstol med jobben på fanget, utkjørt joggebukse og ut av hvert nesebor en festlig liten dusk av snørrpapir. Jeg ser store motemuligheter her: jeg skal begynne å produsere og selge ferdige snørrdusker i et utvalg farger og mønstre! Endret av sug lut
Skrevet

... og lykke til med snørrdusk-produksjonen!

Jeg bestiller gjerne ett par i størrelse normal, gjerne i mintgrønn. Legger du ut link til nettsiden du sikkert oppretter i denne forbindelse, men bilder og priser?

(Snørrdusk.no. Det er vel kanskje ikke et opptatt domene ennå? Hvis du skynder deg, altså...)

Gjest sug lut
Skrevet

Hva annet kan man si enn god bedring??

Nå fikk jeg nesten en følelse av ironi her, men jeg velger å se bort fra det, og tenke at du mener min nese og ikke min mentale helse. Og sola dundrer ned, det er puddersnø, granleggene er varme på solsida og stien akkurat passe smal til at det ble skikkelig kosetur ut i trampestøvler i stedet for lunsjpause. Verden kunne vært verre.
Gjest sug lut
Skrevet

... og lykke til med snørrdusk-produksjonen!

Jeg bestiller gjerne ett par i størrelse normal, gjerne i mintgrønn. Legger du ut link til nettsiden du sikkert oppretter i denne forbindelse, men bilder og priser?

(Snørrdusk.no. Det er vel kanskje ikke et opptatt domene ennå? Hvis du skynder deg, altså...)

Har du tenkt godt nok gjennom dette? Mint vil bare fungere om du er i gjennomsiktig-fasen, ikke i snørrgrønn-fasen, husk.
Skrevet

Tenkte det kunne virke litt kamuflerende jeg faktisk. Dersom den er mintgrønn, og det blir spedd på naturlig med litt sånne gusjegrønne og småbrune snørrfarger, så kan den jo faktisk bli litt sånn retro-fresh. Eller?

Ser ikke helt for meg hvordan andre farger helt skal fungere heller, se. Forslag?

Gjest sug lut
Skrevet

Kjøper umiddelbart retro-argumentet ditt. Jeg er et ektefødt barn av syttitallet, eller, det var i alle fall da alt var kult. Og grønt. Og gult. Og oransj. Oransj kunne kanskje være et enda tøffere alternativ, til en dag da du føler for å synes i mengden? Oransj og snørrgrønn er jo retroere enn retroest.

Skrevet

Bra! Da tar jeg ett par mintgrønn, ett par turkis og ett par orange, men forbeholder meg retten til å lage retromønsteret på dem selv. Jeg har nok av snørrfarger her, det renner i fine fargestrømmer både fra min og nesene til resten av stammen min.

Fikk forresten noen fine minner tilbake til barnehagetilværelse nå, med sennepsgule og brune gensere og neser fulle av grønne fargeklatter. Hadde vært fine visuelle illustrasjoner når du skal introdusere retro-snørrdusk-produksjonen.

Gjest sug lut
Skrevet

Nå har vi gått over til gult her i huset, og det har sluttet å renne, man skal jo ikke la sitt snørr falle til jorden. Så i tilfelle det skulle komme dårlige tider på snørrfronten har vi i stedet hamstret snørr i absolutt hele hodet. Det betyr selvsagt at det ikke er plass til øynene, så de er i ferd med å ploppe ut, og hjernen har blitt dyttet sammen som en dunpose i et kompresjonstrekk, men vi har i alle fall snørr nok til en lang vinter, det er jo beroligende.

Skrevet

Prøver meg som snørrdusk-konsulent, siden jeg blir forespeilet hjerneaktivitet i tempo med sammenpakket dun, og ser for meg at lilla snørrdusk bør passe fint i kombinasjonen gult snørr og svulmende torskeøyne.

Gjest sug lut
Skrevet

Takk, da tar jeg en pall av det. Og hvis du har matchende ibux tar jeg en pall av det også. Det kompresjonstrekket er ikke så behagelig.

Skrevet

Trodde det var du som skulle stå for produksjonen, men jeg kan sikkert bistå der også. Snørrduskprodusentvikar. Jeg baker Ibux og annet kompresjonshemmende inn i dem med det samme, så blir de litt sånn tre-i-én, snørrfangende, kompresjonshemmende og iøyenfallende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...