Gå til innhold

HVA VILLE DERE GJORT I DETTE TILFELLE?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er i samme situasjon selv, med tanke på inntekt.. har heldigvis en tålmodig og forståelsesfull kjæreste...

hun høres ikke så trivelig ut hun der! men man blir kanskje så utrivelig av å gjøre "ulovlige" ting, som trygdesvindel... man blir vel litt edgy :P og redd for å bli avslørt.. ikke lett det der. er nok bare du som kan bestemme selv i dette tilfelle :) men uansett hva gjør, så har du ihvertfall folk, meg, å prate med her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er i samme situasjon selv, med tanke på inntekt.. har heldigvis en tålmodig og forståelsesfull kjæreste...

hun høres ikke så trivelig ut hun der! men man blir kanskje så utrivelig av å gjøre "ulovlige" ting, som trygdesvindel... man blir vel litt edgy :P og redd for å bli avslørt.. ikke lett det der. er nok bare du som kan bestemme selv i dette tilfelle :) men uansett hva gjør, så har du ihvertfall folk, meg, å prate med her inne :)

 

Takk.. Jeg får prøve å snakke med samboeren min i helga om dette, men er han forsatt ikke intrisert så nevner jeg nok det når jeg skal på møte med saksbehandleren min snart.

Eller kan dem være så sleipe å si det er jeg som har fortalt det om jeg ikke sender anonymt brev?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...