Gå til innhold

Angående saken om Venstre lederen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har ikke 17 åringen gått ut i media og fortalt sin sak..og han mener jo det var frivillig..jeg skal ikke spekulære i om det var voldtekt eller ikke..men jeg mener at 17åringen bør ta litt ansvar for at hun selv frivillig velger å drikke alkohol, dra på nachspiel og muligens kanskje ha flørtet litt med denne mannen også (alle vet jo at noen ikke tåler alkohol..allefall ikke en 17åring).

Nå forsvarer jeg ikke mannen sine handlinger, alle vet jo hvilken type karakter av en mann dette er snakk om, og stakkars kona og barnas hans...men en 17åring som velger å drikke, velger å dra på fest frivillig..og spesielt med mennesker som har mye makt og som er mye eldre...jeg vet ikke jeg...hadde aldri gjort det selv som 17åring..hadde holdt meg edru og allefall ikke dratt på nachspiel eller lignende med en sjef etc.

Forsvarer ikke voldtekt, men tenker bare litt rundt denne saken..at kanskje 17åringen har sendt ut feil signaler, og at denne gamle grisen har oppfattet det feil...

Hva tenker dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voldtekt er aldri, aldri, aldri offerets feil.

Om det var "bare" sex er det heller ikke en 17-åring sin feil.

Om man er i en maktsituasjon, som man er som mye eldre, og i tillegg når man er nestleder i ett "stort" parti (og nå ser jeg bort i fra at han er gift og har barn), vil det være rein og skjær UTNYTTING å ha sex med personer som er underordnet i den organisasjonen - uansett alder! Man kan aldri vite om den andre er blendet, og ser opp til, personen pga makt. Man vil alltid bli sett i ett dårlig lys om det kommer frem. Som nestleder og med såpass mange år på baken, burde han skjønne det.

Det er udiskutabelt.

Skrevet

Likte ikke innlegget ditt. Er du Taliban?

Skrevet

Klart han burde skjønne det, men hele mannen er jo en vits..han har jo ting fra før av som heller ikke setter han i et godt lys...

Men er enig med deg at 17åringen kanskje så opp til han, og så utnytter han sin maktposisjon.

Jeg skrev kun innlegget fordi jeg tenkte hvordan jeg selv var som 17åring, jeg hadde heller vært skeptisk til en person med "makt", holdt meg litt unna...men.

HI

Skrevet

Det skal ha vært nachspiel på et hotellrom, der det var høy stemning og allsang. Sier vel seg selv at de drakk mer enn rødbrus for å oppnå den stemningen... men de politikerne som var innom tenkte at dette kom til å gå bra. De la ikke merke til at ei jente under 18 år var tilstede, sammen med andre fra Unge Venstre.

Helge Solum Larsen og jenta skal ha forlatt nachspielet for å ta seg en røyk. De to vendte deretter ikke tilbake til nachspielet.

Så jeg tenker at ting generelt sklidde litt ut, og at Helge Solum Larsen dermed var i en situasjon han kunne benytte. Hvordan jenta havnet på rommet hans... tja... enten var hun litt naiv og ble med inn på rommet "for en kopp te", eller hun var sanseløst full og ble halvveis båret inn dit, eller hun ville kline med Solum, men angret etter hvert og ville rive seg løs. Hvem vet? Men dette med autoriteter som utnytter ungdommer, er ikke pent. Han burde heller tenkt på å bevare jentas tillit til demokratiet og Venstre! Dette viser at alt han prekte om til daglig er bare tull.

Forstår det slik at Solum har brutt helt sammen og er innlagt på psykiatrisk, han tenker vel at han har mistet både nære kolleger, venner, verv og familie. Alt på en natt.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg var naiv og festet en del som 17 åring og hadde nok lett blitt med på fest med de. Men hadde aldri hatt sex med han frivillig. Det er uansett ikke hennes feil. Å legge det på henne fordi hun ikke burde drikke eller feste som 17 åring blir for dumt.

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Dette er et av de mest tullete innleggene jeg har lest her inne, og egentlig burde det vært slettet.

Ansvaret i denne saken ligger fullt og helt på den voksne mannen, ikke på 17 åringen. Bare det å insinuere at jenta selv har lagt opp til å selv ha skylden for overgrepet, er fullstendig bak mål.

Kom ikke å si hva du selv ville ha gjort, for det vet du nemlig ikke. De fleste av oss har vel drukket litt for mye, flørtet og hatt det gøy og kanskje til og med småklina litt, eller noe sånn - men INGEN har rett til å voldta oss for det.

Skrevet

Jeg var den dumme jenta på 17 år som ble smigret av at en av min mors mannlige venner snakket til meg som en voksen. Han inviterte meg ut for å ta et par øl og prate litt. Og selv om noe i meg tenkte at det kanskje var upassende, valgte jeg å dra. Vi skulle jo bare prate litt. Jeg vet ikke helt hva som skjedde, for jeg drakk ikke så mye, men ble svimmel og ustø. Han forslo at jeg kunne bli med til han og spise litt. Slappe av litt. Jeg var jo litt redd for å komme full hjem og naiv som jeg var trodde jeg ikke at vi skulle noe annet.

Han foreslo at jeg kunne legge meg nedpå litt, noe jeg gjorde. Plutselig ligger han naken ved siden av meg og prøver å ha sex med meg. Jeg sier nei flere ganger, men tenker til slutt at hvis han bare får gjøre som han vil er det raskere over. Han slo meg ikke, han truet meg ikke, men jeg var allikevel redd for denne voksne mannen som prøvde å penetrere meg. Etterpå følte jeg meg helt tom og kvalm. Reiste hjem og fortalte det ikke til noen for jeg skammet meg sånn over hvor jævlig naiv og dum jeg hadde vært. Og jeg skammer meg fortsatt over dette, 15 år senere:(

Skrevet

Jeg var den dumme jenta på 17 år som ble smigret av at en av min mors mannlige venner snakket til meg som en voksen. Han inviterte meg ut for å ta et par øl og prate litt. Og selv om noe i meg tenkte at det kanskje var upassende, valgte jeg å dra. Vi skulle jo bare prate litt. Jeg vet ikke helt hva som skjedde, for jeg drakk ikke så mye, men ble svimmel og ustø. Han forslo at jeg kunne bli med til han og spise litt. Slappe av litt. Jeg var jo litt redd for å komme full hjem og naiv som jeg var trodde jeg ikke at vi skulle noe annet.

Han foreslo at jeg kunne legge meg nedpå litt, noe jeg gjorde. Plutselig ligger han naken ved siden av meg og prøver å ha sex med meg. Jeg sier nei flere ganger, men tenker til slutt at hvis han bare får gjøre som han vil er det raskere over. Han slo meg ikke, han truet meg ikke, men jeg var allikevel redd for denne voksne mannen som prøvde å penetrere meg. Etterpå følte jeg meg helt tom og kvalm. Reiste hjem og fortalte det ikke til noen for jeg skammet meg sånn over hvor jævlig naiv og dum jeg hadde vært. Og jeg skammer meg fortsatt over dette, 15 år senere:(

For en drittsekk! Du må ikke skamme deg!! Absolutt ikke din feil, og det er han som burde skamme seg ikke du!
Skrevet

men jeg mener at 17åringen bør ta litt ansvar for at hun selv frivillig velger å drikke alkohol, dra på nachspiel og muligens kanskje ha flørtet litt med denne mannen også (alle vet jo at noen ikke tåler alkohol..allefall ikke en 17åring).

Hva jeg tenker?

Jeg tenker at jeg er jævlig spent på nøyaktig hva slags "litt ansvar" du mener denne jenta skal ta for at hun valgte å drikke alkohol, dra på nachspiel og muligens kanskje ha flørtet litt med denne mannen?

Hva legger du i at hun skal ta litt ansvar? Mener du at hun skal påta seg skyld? Ingen av de tingene du nevner hun har gjort, med unntak av å drikke alkohol (og hvilken 17-åring gjør vel ikke det), er ulovlig. Så hvorfor mener du hun skal ta ansvar, og på nøyaktig HVILKEN MÅTE mener du hun skal ta det ansvaret?

Og hadde du ment det samme om det var DITT barn som var i hennes situasjon?

Skrevet

Tenåringsjenter (og til en viss grad gutter) burde veiledes mer i hva mange menn egentlig er ute etter, og hva de prøver å oppnå. Forresten er det slik at noen har kjærester som er mye eldre enn dem selv, etter eget valg.

Skrevet

Jeg tenker at du er en av idiotene der ute,HI

Skrevet

Tenåringsjenter (og til en viss grad gutter) burde veiledes mer i hva mange menn egentlig er ute etter, og hva de prøver å oppnå. Forresten er det slik at noen har kjærester som er mye eldre enn dem selv, etter eget valg.

Og viktigst av alt: mange menn burde veiledes mer i at det ikke er greit å skjenke mindreårige, utnytte seg av berusede folk, misbruke sin maktposisjon eller å voldta.

At noen velger seg eldre kjærester har overhode ikke noe å si i en sak som omhandler voldtekt. At noen jenter velger eldre menn betyr ikke at alle unge jenter er fritt vilt for alle eldre menn.

Skrevet

Som foreldre skal man kunne stole på at alt er greit når man sender av gårde sitt barn på et arrangement i regi av et politisk parti eller en annen frivillig organisasjon.

Voldtekt er aldri offerets skyld, men man kan lettere bli et offer om man har drukket, oppholder seg på bestemte plasser osv.

Uansett voldtekt eller ikke, så er det helt uhørt at en voksen mann har sex med en 17-åring og særlig i den settingen som et møte i et politisk parti er.

Skrevet

Jeg har gjort akkurat det samme, og sliter fremdeles med det i dag. Her startet det med at jeg ble forlatt av venner langt hjemmefra, etter en fest hos denne mannen jeg aldri hadde møtt før men som var venn av en eldre venninne. Jeg hadde ikke penger til taxi og han sa at jeg skulle få overnatte på et barnerom i huset, og bedyret at her var jeg trygg og at han ikke ville la noen andre komme inn dit. Før jeg la meg, fikk jeg en drink til. Måtte jo roe stemningen etter å ha vært fortvila over å ha blitt etterlatt der, mente han. Den drinken må ha vært veldig sterk, for jeg gikk fra småfull til helt vekk, og husker at jeg bare gikk til det romet og la meg med alle klær på i ei seng med biler på dyna. Det var ikke mye respekt for hans lille barns rom nei, for han kom etter meg, og jeg våknet naken og sa nei, men endte med å bare la han gjøre det... Det verste er at han var 47 og jeg 18, og at han i ettertid skrøyt og fortalte om det i hytt og pine. Det nådde også frem til folk som også kjenner min familie. Mine foreldre var rasende på meg, og selv om jeg nektet for at det var sant, trodde de meg ikke. Var jo sant da. Men poenget er at han utnyttet meg totalt, og at jeg ble skjenket, til det punkt at rommet snurrer og at jeg ikke husker halve hendelsen. Nå var jeg akkurat fyllt 18, men jeg var veldig naiv og barnslig fremdeles. Kunne like gjerne vært 14. Det er ikke ok at gamle menn går etter så unge jenter, og slettes ikke på den måten.

Skrevet

Helt enig! Klart det ikke er ok! Voldtekt eller overgrep er aldri OK, og hvis noen tror jeg mener det er helt ok og bli voldtatt om man er full så hjelpe meg:(

Jeg tenkte bare litt høyt, generellt om hvor dømmekraften er hvis man drikker seg sanseløs, men det har ingenting med VOLDTEKT å gjøre, og egentlig burde jeg ikke linket til denne saken for jeg tenkte bare generelt at når man selv velger å drikke veldig mye så er det faktisk slik at man står til ansvar for det man gjør! Men det har ingenting med voldtekt å gjøre.

Ta foreks utroskap...selv om mannen din blir så full at han velger å være utro, skal han unskyldes?? nei absolutt ikke for det var hans valg å drikke så mye, og hans valg å være utro!! skjønner?

VOLDTEKT er noe helt annet, og jeg forsvarer ikke voldtekt og som jeg skriver synes jeg denne mannen er skikkelig drittsekk!!!

HI

Skrevet

Når man velger å drikke seg full så tar man ansvar for det ved å bli full; ved å selv ta ansvar for at man kanskje sier dumme ting og oppfører seg dumt, og ved at man blir fyllesyk. Når man velger å drikke seg full, så skal man ikke ta ansvar for at andre velger å voldta seg. Det må voldtektspersonen ta ansvar for selv.

En mann som er utro i fylla skal selvsagt ta ansvar for dette selv, da det er HAN som har valgt å være utro.

Et voldtekstsoffer velger ikke å bli voldtatt, ergo skal han/hun selvsagt heller ikke ta ansvar for at en annnen velger å voldta ham/henne.

Så JA hi, sammenligningen din er helt fullstendig på trynet. Og ettersom du, og mange med deg, er så ivrig etter å trekke inn ansvarsbegrepet ovenfor ofre som har blitt vodtatt, så ta dette til deg med en gang:

Det heter ikke "ikke bli voldtatt". Det heter "IKKE VOLDTA"!!!

Skrevet

For 20 år siden, da var jeg 15. De mest utagerende av oss var vel som nonner og regne mot dagens 15 åringer..Det har skjedd ENORMT på sex- og klesstilkanten bare de siste 4-4år. Og dette vet vi. Vi vet også at voldtekter er noe som stadig skjer, på naschspiel og på vei hjem fra byen.

Selv for 20 år siden, da slikt ikke hendt så veldig ofte,- så lærte vi at man gikk aldri hjem alene, man dro aldri på nachspiel utan andre som man kjente GODT var med,- og også derifra dro man sammen. Man hadde med sko og klær som var lette og bevege seg i, ikke for IKKE se attraktiv ut på vei hjem, men for komforten og risikoen som ligger i og gå og fryse....

Nå er visste det viktigste og lære jentene våre at de skal kle seg som de vil, samme hvor lite klær de har på, samme hvor "flørtende" de oppfører sge, så har ingen man RETT til og ha sex med de, men DE har rett til og ha sex visst de vil....Og det og orden med skyss hjem av foreldre/andre sletninger, eller id etminste gå FLERE MAN KJENNER GODT sammen, det er heller ikke viktig. FOrdi man har RETT På og gå hjem uten og bli voldtatt. Javisst, selvsagt har man det.Men det er fortsatt opp til en selv om man vil elgge seg ned som "åte" eller gjøre hjemveien så sikker som man kan, eller?

Er det GALT av meg og lære min datter at hun må ha med seg varme og komfy klær til hun skal hjem fra fest At hun må ringe oss på natta om hun plutselig ikke har venninder og gå sammen med? At måten hun kler seg på, danser på og snakker på er med på og at andre folk gjør seg opp en mening om hennes intellekt og sexlyst??? Og at 90% av kvinner og menn ute på fest, er ute etter sex...Og at alle menn/gutter som snakker med hnne, er mest sannsynlgiute etter sex med henne og bare det...Og kun for sexen sin del, ikke for HENNES del...

Jeg tror vi foreldre må ta på oss noe ansvar her også altså...Ikke bare skyve skyld på fulle menn og at "kvinner har rett til....".....

Skrevet

For 20 år siden, da var jeg 15. De mest utagerende av oss var vel som nonner og regne mot dagens 15 åringer..Det har skjedd ENORMT på sex- og klesstilkanten bare de siste 4-4år. Og dette vet vi. Vi vet også at voldtekter er noe som stadig skjer, på naschspiel og på vei hjem fra byen.

Selv for 20 år siden, da slikt ikke hendt så veldig ofte,- så lærte vi at man gikk aldri hjem alene, man dro aldri på nachspiel utan andre som man kjente GODT var med,- og også derifra dro man sammen. Man hadde med sko og klær som var lette og bevege seg i, ikke for IKKE se attraktiv ut på vei hjem, men for komforten og risikoen som ligger i og gå og fryse....

Nå er visste det viktigste og lære jentene våre at de skal kle seg som de vil, samme hvor lite klær de har på, samme hvor "flørtende" de oppfører sge, så har ingen man RETT til og ha sex med de, men DE har rett til og ha sex visst de vil....Og det og orden med skyss hjem av foreldre/andre sletninger, eller id etminste gå FLERE MAN KJENNER GODT sammen, det er heller ikke viktig. FOrdi man har RETT På og gå hjem uten og bli voldtatt. Javisst, selvsagt har man det.Men det er fortsatt opp til en selv om man vil elgge seg ned som "åte" eller gjøre hjemveien så sikker som man kan, eller?

Er det GALT av meg og lære min datter at hun må ha med seg varme og komfy klær til hun skal hjem fra fest At hun må ringe oss på natta om hun plutselig ikke har venninder og gå sammen med? At måten hun kler seg på, danser på og snakker på er med på og at andre folk gjør seg opp en mening om hennes intellekt og sexlyst??? Og at 90% av kvinner og menn ute på fest, er ute etter sex...Og at alle menn/gutter som snakker med hnne, er mest sannsynlgiute etter sex med henne og bare det...Og kun for sexen sin del, ikke for HENNES del...

Jeg tror vi foreldre må ta på oss noe ansvar her også altså...Ikke bare skyve skyld på fulle menn og at "kvinner har rett til....".....

Du har dystert syn på mannfolk ser jeg. Jeg hadde IKKE lært datteren min om at alle mannfolk er ute etter bare sex med henne, og kun for sin egen skyld. Da er sannsynligheten stor for at hun aldri kommer til å stole på en mann og ha normalt forhold til sex som noe naturlig og lovlig, og ikke noe som er tabu. Hvis du lærer henne at alle gutter som snakker med henne er ute etter sex og bare sex, hvordan i all verden skal hun klare å finne seg kjæreste??? Jeg har vært på byen mange ganger, og har blitt kjent med menn der som ble til mine gode kompiser etterpå. Ingen av dem har presset meg til sex eller var ute etter bare sex. Selv om slike selvfølgelig finnes også.

Denne jenta i den aktuelle saken var på PARTIMøTE! Med etterfølgende fest, der de fleste var representert. Det var ingen tilfeldig bytur, hun ble ikke voldtatt da hun gikk hjem alene i mørket. Hun ble med og tok en røyk med NESTLEDER (!!) i det partiet som hun var aktiv medlem av. Selvfølgelig kunne hun ikke regne med det som skjedde...

Skrevet

Du har dystert syn på mannfolk ser jeg. Jeg hadde IKKE lært datteren min om at alle mannfolk er ute etter bare sex med henne, og kun for sin egen skyld. Da er sannsynligheten stor for at hun aldri kommer til å stole på en mann og ha normalt forhold til sex som noe naturlig og lovlig, og ikke noe som er tabu. Hvis du lærer henne at alle gutter som snakker med henne er ute etter sex og bare sex, hvordan i all verden skal hun klare å finne seg kjæreste??? Jeg har vært på byen mange ganger, og har blitt kjent med menn der som ble til mine gode kompiser etterpå. Ingen av dem har presset meg til sex eller var ute etter bare sex. Selv om slike selvfølgelig finnes også.

Denne jenta i den aktuelle saken var på PARTIMøTE! Med etterfølgende fest, der de fleste var representert. Det var ingen tilfeldig bytur, hun ble ikke voldtatt da hun gikk hjem alene i mørket. Hun ble med og tok en røyk med NESTLEDER (!!) i det partiet som hun var aktiv medlem av. Selvfølgelig kunne hun ikke regne med det som skjedde...

Forresten apropos legge seg som åte og ta ansvar. De hundretusener av kvinner som blir voldtatt under krig... mindreårige ned i babyalderen som blir voldtatt... funksjonshemmede på sykehjem og gamle damer som blir voldtatt på åpen gate - har de også lagt seg som "åte" og gjort seg attraktiv og sexy? Virkelig? Eller burde man kanskje lære seg at voldtekt i første rekke handler om noe annet enn det å bare være kåt, men mer om makt og utfoldelse av negativ energi?

Skrevet

Jeg snakker ikke om kvinner, barn og menn i krig. Men kvinner, som til tross for et ti-talls overfallsvoldtekter av jenter hjem fra byen på fredag/lørdagskveld,- FORTSATT velger og gå hjem alene, med høye hæler, smale skjørt og klær som generelt ikke egner seg utendørs i det norske været. Ikke bare utsetter man seg for fare bare ved og gå alene, men med og ha på seg klær som nærmest invalidiserer en, og man VET at det muligens er flere voldtektsmenn ute og går i området...

Og seriøst, ut på byn så ER flertallet ute etter et ligg..Hvorfor drar man fra et trivelig vorspiel, med gode venner, bra musikk og god stemning, betalre 150 kr for og være inne på et utested som stenger om halvannen time, hvor man hverken kan SE kjentfolk om man treffer på de, og ihvertfall ikke snakke med de pga musikken? Om det ikke er for å "treffe på noen";- så vet ikke jeg.....

Selvsagt, det gjelder ikke alle, jeg skjønner jo det. Både jeg og mannen er ute, men VELDIG sjeldent, men vi er ikke ute etter et "ligg" når vi er det..Og det gjelder helt sikkert flere,- men vil tro at flertallet av både kvinner og menn er ute etter mrs/mrs right now.....Og det er ikke noe og skjemmes over, byn er et kjøttmarked, men ungdommer som nettopp har begynt og stifte bekjentskap med det skjønner kanskje ikke hvor ille og overflatisk det faktsik kan være.... De aller, aller fleste drar jo ut mye, mye mindre på byn den dag de kommer i et forhold og det blir skikkelig seriøst,- nettop av den grunna t litt av spenningen med det og være ute forsvinner, når man mister "jakten" biten......

Men, neida. Folk her inne som er single er sikkert ute på byn for å SNAKKE med kjentfolk eller blri kjent med nye, interessante mennesker.......

Skrevet

Jeg snakker ikke om kvinner, barn og menn i krig. Men kvinner, som til tross for et ti-talls overfallsvoldtekter av jenter hjem fra byen på fredag/lørdagskveld,- FORTSATT velger og gå hjem alene, med høye hæler, smale skjørt og klær som generelt ikke egner seg utendørs i det norske været. Ikke bare utsetter man seg for fare bare ved og gå alene, men med og ha på seg klær som nærmest invalidiserer en, og man VET at det muligens er flere voldtektsmenn ute og går i området...

Og seriøst, ut på byn så ER flertallet ute etter et ligg..Hvorfor drar man fra et trivelig vorspiel, med gode venner, bra musikk og god stemning, betalre 150 kr for og være inne på et utested som stenger om halvannen time, hvor man hverken kan SE kjentfolk om man treffer på de, og ihvertfall ikke snakke med de pga musikken? Om det ikke er for å "treffe på noen";- så vet ikke jeg.....

Selvsagt, det gjelder ikke alle, jeg skjønner jo det. Både jeg og mannen er ute, men VELDIG sjeldent, men vi er ikke ute etter et "ligg" når vi er det..Og det gjelder helt sikkert flere,- men vil tro at flertallet av både kvinner og menn er ute etter mrs/mrs right now.....Og det er ikke noe og skjemmes over, byn er et kjøttmarked, men ungdommer som nettopp har begynt og stifte bekjentskap med det skjønner kanskje ikke hvor ille og overflatisk det faktsik kan være.... De aller, aller fleste drar jo ut mye, mye mindre på byn den dag de kommer i et forhold og det blir skikkelig seriøst,- nettop av den grunna t litt av spenningen med det og være ute forsvinner, når man mister "jakten" biten......

Men, neida. Folk her inne som er single er sikkert ute på byn for å SNAKKE med kjentfolk eller blri kjent med nye, interessante mennesker.......

Jeg som skrev over, har ALDRI tatt med noen hjem fra byen. Som sagt, jeg ble kjent med menn som ble gode venner i ettertid. Ingen av mine venninner heller har hatt ONS etter bytur. Så den kulturen at man puler etter å ha vært på byen, kjenner jeg ikke til, eller jo, to av de jeg kjenner gjorde det, men de er fortsatt sammen :P

Og det finnes MANGE jenter som ikke har venninner, er utstøtt osv. Skal de fortsatt være utstøtt og hakkekylling ved å aldri kunne gå noe sted kun fordi de ikke har noen å gå med? Hva med oss som ikke har noen venner da? Apropos, jeg drikker ikke alkohol, så det skal svært mye til før man klarer å sjenke meg full :)

Skrevet

Jeg har aldri deltatt aktivt i "kjøttmarkedet" på byen, men er sikker på at det finnes.

Selv for de som går ut på byen for å få seg "et ligg", er det viktig å kunne velge "mannetypen" selv. Jenta ønsker at det skal oppstå en form for kjemi, og at hun liker typen som hun skal bli med hjem. Kanskje hun ikke treffer noen som hun vil bli med hjem, men det betyr ikke at hun setter pris på å bli overfalt på vei hjem fra byen.

Skrevet

Håper for all del ikke HI har døtre å oppdra!

Skrevet

Statistisk sett, når det kommer til voldtekt og overgrep, så er det farligste stedet en kvinne kan være i eget hjem og hos kjente og kjære.

Så du får oppdra dattera di til å aldri være hjemme hos mannen sin eller andre menn i nær omgangskrets. Og hun kan jo selvsagt ikke være ute heller.

Det tryggeste er nok å ikle henne burka og låse henne inn i et hytte utpå vidda. Så kan hun i hvert fall ikke skylde seg selv om en mann bestemmer seg for å voldta henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...