frk oktober Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #27 Skrevet 1. mars 2012 Jeg har bestilt bord. Gleder meg til i kveld :-)
sep09nov11 Skrevet 1. mars 2012 #28 Skrevet 1. mars 2012 Ja :-) det blir hyggelig :-) Og det er Sjakkmatt i Haakon VIIs gate?
lavendelblomst Skrevet 1. mars 2012 #30 Skrevet 1. mars 2012 Jeg gleder meg masse til kveld! Møte andre enn bare samboeren min:p
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 1. mars 2012 #31 Skrevet 1. mars 2012 Hvilket navn har du satt bordbestillingen på?
lavendelblomst Skrevet 1. mars 2012 #33 Skrevet 1. mars 2012 Hei. Kjæresten min står ved sjakkmatt i håkon VII gate, men det er ingen bordbestilling på Invild. Hun er på riktig sted?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. mars 2012 #34 Skrevet 1. mars 2012 Hei alle sammen - beklager at jeg ikke kom. KL 1600 fikk jeg en tlf fra jobben med spm om å jobbe - kunne ikke si nei til det. Må ha penger og oppdraget er spennende. SI fra om det blir et treff til, da vil jeg mer enn gjerne bli med. Hadde håpet å treffe dere, og bli kjent med dere. Men, håper vi får til ett treff til så vi som ikke kunne være med får sjansen til å hilse på dere som koser dere i skrivende stund =) Klem Stine
frk oktober Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #36 Skrevet 2. mars 2012 Vi hadde en kjempefin kveld! Hyggelige jenter:-) Vi planlegger nytt treff om ca en måned, håper enda flere kan bli med da. Mer info kommer :-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. mars 2012 #37 Skrevet 2. mars 2012 Så flott!! Det er bra Da håper jeg at jeg og får blitt med. Var vanskelig for meg å si ja til jobben - men samtidig visste jeg at jeg igrunn måtte. Er så typisk, må alltid utsette mine egne planer - menmen.. Var jo gøy å jobbe også da... hehe Må si fra med engang dere har noe planlagt ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå