Gå til innhold

Inspirert av annen tråd: treff i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi få til et treff i Oslo? Med eller uten barn? jeg er 29 år, har et barn på ca 1,5 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir gjerne med :) Er 31 år og har en på snart 5 og en på 7 mnd .

Men, er bortreist i 14 dager fra og med Onsdag.

Skrevet

Jeg blir gjerne med på et treff :)

Er 26 år og har et barn på 6 år. Går i turnus så har litt fri innimellom, så slenger meg på hvis det blir en dag jeg har fri.

Skrevet

Får jeg og bli med?

Selv om jeg bor i Hurdal, hadde det vært fint med bekjentskaper litt andre steder også. Oslo er kun en times kjøretur, og ungene elsker å bli med.

(Selv kunne jeg også gjerne tenkt en kveld uten barn også, siden jeg ikke har hatt det.. Aldri hatt det kanskje?? Bortsett fra når jeg jobber da..!! )

;o)

Jeg er iallefall 24år, har to barn. To gutter på 6år og snart 2år.

Jobber som dørvakt//eventvakt/vekter -- hovedsaklig helger og natt. Selv er jeg opptatt nå, de neste ukene.

27feb-04mars hadde vært ypperlig - da verken jeg eller samboeren har planlagte jobber. Men, burde helst fått det i uken - da jeg mest sannsynlig kommer til å jobbe i helgene.

Noen interesserte?

Skrevet

Da foreslår jeg torsdag 1. mars. Kanskje kl 19 et sted i sentrum? Ta et glass vin eller en kopp kaffe? Eller har dere andre forslag, jeg er veldig fleksibel :-)

Skrevet

Da foreslår jeg torsdag 1. mars. Kanskje kl 19 et sted i sentrum? Ta et glass vin eller en kopp kaffe? Eller har dere andre forslag, jeg er veldig fleksibel :-)

Jeg er med, så fremt at samboeren min ikke jobber den kvelden :)

Han kommer hjem fra jobbreise ikveld så det finner jeg ut da, men regner med det går i orden.

Skrevet

Er også med, håper selvfølgelig dette ikke kræsjer med noe jeg har glemt - men vi satser på at det går bra :o)

Jeg drikker ikke verken vin eller kaffe - men te/brus og enkel snacks? ;)

Skrevet

Jeg blir også gjerne med:) Er 31 år og er alenemamma til Mina på 5 år:)

Skrevet

Supert, da satser vi på det! Blir hyggelig :-)

Skrevet

Så det blir treff 1. mars kl 19 hvor? Håper jeg får ordnet barnevakt :)

Skrevet

Jeg foreslår Sjakkmatt i Vika. Koselig sted, og ganske bra utvalg av mat/snacks :-)

Skrevet

Da har jeg ordnet barnevakt:)

Hvor mange er det som blir med?

Skrevet

Jeg har ingen anelse om hvor det er, for jeg er ikke såå kjent i oslo ;)

Selv om nicket sier noe annet, hehehe :P

(For de av dere som ikke vet: Jeg heier på Enga, men er opprinnelig trønder.. lol :P )

Parkeringsplass, er det mulig der?

Eller evt mulig at det kanskje er en eller annen som vil møte meg og få meg trygt frem til møtestedet? loool :D

Neida, men.. Blir nok en løsning på noe!!

Skrevet

(For de av dere som ikke vet: Jeg heier på Enga, men er opprinnelig trønder.. lol :P )

Eller evt mulig at det kanskje er en eller annen som vil møte meg og få meg trygt frem til møtestedet? loool :D

Det er like ved Nationaltheateret togstasjon/t-bane. Aner ikke om det finnes parkering, har ikke bil selv... Om nødvendig kan jeg godt møte deg et sted du vet hvor er :-)

Skrevet

Det er like ved Nationaltheateret togstasjon/t-bane. Aner ikke om det finnes parkering, har ikke bil selv... Om nødvendig kan jeg godt møte deg et sted du vet hvor er :-)

Har forresten funnet ut at det er parkeringsmulighet i Vika parkeringshus, det er ca to min gange fra Sjakkmatt :-)

Skrevet

Mulig å få slenge seg på? :) Har veldig lyst til å bli kjent med flere, bor i Oppegård, så er ikke lange biten til Oslo. Er selv 27 år og har en datter på 5 år! Hvor mange er det som egentlig blir med? :)

Skrevet

Selvsagt! Jeg kommer til seks når jeg teller, hvis alle som har meldt seg møter da :-)

Skrevet

renee84, jeg bor på kolbotn, skal du ta toget til oslo? kanskje vi kunne gå sammen?

Skrevet

renee84, jeg bor på kolbotn, skal du ta toget til oslo? kanskje vi kunne gå sammen?

Ja, det hadde vært kjempe koselig å ta toget sammen, så er med på det :) Send meg en pm så vi kan avtale nærmere med tog osv.

Skrevet

Det høres så spennende ut å møte noen nye folk! Jeg kan ikke 1. mars, men vil gjerne komme hvis dere skal møtes igjen en annen gang:)

Jeg er 31 år, bor også i Oppegård, ganske nyinnflyttet og har en datter på 1,5 år.

Skrevet

Høres spennende ut. Jeg er 23 år, har to barn en på snart seks år og ei som er to år. Må sjekke opp med samboer først om det passer så klart:)

Skrevet

Bør det bestilles bord?

Skrevet

Hei. Jeg må desverre melde avbud på torsdag pga jobb. Må jobbe kveldsvakt istedenfor dag :(

Men håper dere koser dere og si gjerne ifra på DIB når neste treff blir, så får jeg henge meg på da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...