Jente02gutt04jente12 Skrevet 9. februar 2012 #26 Skrevet 9. februar 2012 Jeg var knapt 19 år da jeg ble sammens med min mann, han var da 29 år. Vi ble samboere etter to år og gift etter 15 år. Vi har to barn i alderen 7 og 10 år, og venter vårt tredje barn. Til å begynne med merket vi aldersforskjellen men mest når vi var blant hans kompiser, men det gikk seg til. Men litt snedig at det er 10 år i mellom han og pappa, og 10 år i mellom han og meg. Men vi har det kjempefint sammens, og det er han jeg skal dele livet med med.
MrsMilla Skrevet 9. februar 2012 #27 Skrevet 9. februar 2012 Så gamle menn dere har! Hihihihihi Mannen min er tre år yngre enn meg, jeg er 32 han 29. Er vel opp til hver enkelt om man vil være sammen med noen på egen alder, yngre eller eldre - men selvsagt til en viss grad! Synes ikke det er greit med en mann på 60 og ei jente på 18 selv om det er lovlig. Ellers synes jeg følgende formel er fantastisk på sånn omtrentlig hvor stor aldersforskjell partner kan ha: din egen alder/2 +7 år . Men sånt har lite å si jo eldre man blir.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #28 Skrevet 26. februar 2012 da jeg var 18 hadde jeg kjæreste på 33 da jeg var 20 hadde jeg kjæreste på 32 og siste jeg 22 og han 36 . jeg liker mannfolk..ikke puslings gutter.. har egentlig ikke fått så no særlig stygge kommentarer eller noe, verken av venner eller familie....eller kansje vi har det men vi ikke har merka noe..uansett har man det bra så
Buzzers Skrevet 26. februar 2012 #29 Skrevet 26. februar 2012 Liker de yngre jeg Min mann er nesten 7år yngre enn meg, vi har vært sammen i 9år nå å det blir bare bedre og bedre
babysyk_74 Skrevet 26. februar 2012 #30 Skrevet 26. februar 2012 jeg er 37 og mannen min 29,og alderforskjelllen har aldri brydd meg...Den bryr mest andre folk..hehe
BabyAbel Skrevet 26. februar 2012 #31 Skrevet 26. februar 2012 Mange fine innlegg her:-) jeg er 28, mannen 48 og vi venter vårt første barn sammen! Fikk litt kommentarer i starten, men kun fra damer på hans alder, som enten mente at han burde være "tilgjengelig" for noen på deres alder eller som virket bekymret for at deres mann ville gjøre det samme!:-) har vært sammen i seks år, gift i fire ogmaldri hatt det bedre! Venner og familie har akseptert vårt forhold helt fint, de ser jo hvor godt vi har det! Og til de som sier at det er "regler" og formler å forholde seg til: når man møter den ene så har man ikke noe valg! Hjertet gjør som det vil, det merket hvertfall jeg!:-)
Malin*lykkelig* Skrevet 27. februar 2012 #32 Skrevet 27. februar 2012 Her er det 17 års forskjell, han er 40 og jeg 23. Vi møttes for snart to år siden, og jeg tror jeg faktisk ikke kunne møtt en bedre mann Til tider merker jeg aldersforskjellen veldig godt, feks når vi er med hans jevngamle venner eller når han forteller om ting som skjedde nesten før jeg var født, men alt i alt passer vi veldig godt sammen! Nå venter vi vårt første barn sammen (ei litta jente). Han har 3 gutter fra tidligere ekteskap!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #33 Skrevet 27. februar 2012 He he. så lenge dere har det bra sammen er det vel det som teller? Vet ikke helt om jeg tør å si dette her inne, men jeg er 30 og min kjære er 69... DET er en stor aldersforskjell det! Nå må jeg få legge til at vi har vært sammen i ti år og at han er en meget ungdommelig type som ser ut som han er 50. da vi ble sammen hadde jeg en datter på 2 år og vi har på grunn av aldersforskjellen valgt å ikke å barn sammen. han er fantastisk mot min datter og for henne er han pappa uansett. stiller opp 100 prosent for oss begge. Har mottatt mange negative komentarer fra bekjente i starten, men i og med at vi bestemte oss for å heve oss over det har ting gått seg til og nå er det sjelden at vi får noen kommentarer på det. har jo vært sammen i ti år så har vel egentlig bevist at det går an.. Nei ta vare på forholdet ditt du. så lenge det føles rikig for deg er det dette som er det viktige. folk dømmer ofte det som er litt utenom det vanlige og som ikke passer inn i idealsamfunnet:-)
Mizfit Skrevet 28. februar 2012 #34 Skrevet 28. februar 2012 (endret) Traff min x da jeg var 23 og han 35, var samboere i 3 aar og var egentlig ingen som reagerte nevneverdig paa det (grunnen til at det forholdet gikk i dass hadde ingenting med aldersforskjell og gjoere). Er i dag gift med verdens herligste mann som er 8 aar eldre, og haaper paa snarlig spire -Alder er bare et tall, det viktigste er at dere har det bra sammen Endret 28. februar 2012 av Mizfit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå