Gå til innhold

Vinn babycall - ny konkurranse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått noe dille denne graviditeten enda.. Men forrige var det fun light med lime. Eneste jeg drakk, var redd ungen kom ut grønn :)

Skrevet

Sjokomelk ( sånn man kjøper ferdig) har jeg hatt dilla på nå hele tiden mens er gravid. Lakris MåTTE jeg ha de tre første månedene, og jeg er ikke glad i lakris en gang. Pussig!

Skrevet

Jeg hadde ikke noe spesielt jeg fyste på, men var vanvittig glad i salt lakris :) og tenkte masse på saftig rød biff, men måtte nøye meg med godt stekt ja.....

Skrevet

kunne badet i chips/pomfri fra mc'ern... Men da blir jeg kjukk!!! Gleder meg til i morgen, da er det lørdag og tid for MC DONALDS:D yey!

Skrevet

Er nå i uke 24, og spiser appelsiner hver dag!! Har gjort det en stund nå, og jeg skikkelig gleder meg til kvelden for da er det appelsin tid!!

Skrevet

Jeg hadde ikke dilla på noe da jeg var gravid første gang, og til nå har jeg ingen i dette heller :-)

Skrevet

bær og tyrkisk yogert med honning :)

samt appelsiner ;)

Nam nam ;)

Skrevet

Hadde faktisk ikkje dilla på noe. Kanskje litt meir isspising. :)

Linda

Skrevet

jeg skjønte jeg var gravid fordi jeg hadde dilla på lakris (liker det egentlig ikke)

så fikk jeg dilla på ribbesvor

og nå har jeg dilla på vann med isbiter og sitron ;)

Så det går den rette veien ;)

Skrevet

I begge svangerskapene var jeg fullstendig avhengig av isbiter. Noe som førte til at jeg brakk en tann... kremt. Jeg hadde også en nærmest sykelig trang til å spise skurekrem, zalo og wc-gel, men der klarte jeg altså å styre meg, og satt med tårer i øynene og luktet på flaskene med det himmelske innholdet. Hihi, ja gravide er gale, som de sier:-)

Skrevet

Min største last i svangerskapen var Solo. Måtte ha det hver dag og det var utrolig dumt siden jeg fikk masse halsbrann av det så det ble mye samarin også.

Skrevet

Appelsiner!! Jeg har aldri giddet å skrelle appelsiner tidligere, synes det blir vel mye søl ofte... I svangerskapet kunne jeg ikke skjønne hva jeg hadde tenkt... Jeg MåTTE ha minst 3 om dagen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...