Gå til innhold

Vinn babycall - ny konkurranse


elin

Anbefalte innlegg

Først vannmelon, deretter jordbær. Så i uke 10 gikk det i lakris og sure hjul.

Etter det har det stort sett vært røde appelsiner, kalsiumholdig mat og puffet ris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har dilla på vaniljekrem og vaniljesaus. Helst sammen med banan og sjokoladesaus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira 1+1 underveis

Både i dette og forrige svangerskapet har jeg hatt et stort behov for grønne epler. Mange hver eneste dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingen diller med nr1, men nå har jeg fått skikkelig dilla på grønne supersure epler! Mmmm... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde dilla på Mariekjeks i midten av svangerskapet, siste del fikk jeg helt dilla på toast, med masse salami,ost og tomat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den korte tiden jeg var gravid sist var det sjokomelk som var tingen. Spesielt hvis jeg var litt uggen. Var kun den lille boksen med sugerør, ikke litago, oboy osv.

 

Ellers fristet ikke middag, kun brødskiver og grandiosa. Håper jeg får dilla på noe litt mere sunt neste gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt litt forskjellige diller, begynte med sitroner, nå har det vært sjokolade og søtsaker.....uff og huff umettelig på sjokolade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med nummer 1 var det sjokomelk fra tine, og nummer 2 var pink lady epler..ironisk nok klarte jeg ikke eplejuice..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke jeg hadde dilla på noe spesielt i svangerskapet, men spiste ting jeg ikke spiste før jeg ble gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade! Spesielt Maltesers, noe som er dumt fordi den ikke selges i Norge lenger. Så jeg kaster meg over alle som skal utenlands...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litago sjokolademelk:-) var så desperat at sjefen alltid hadde en stående som reserve om jeg gikk tom selv (å det får jeg høre den dag i dag;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...