Gå til innhold

En av hvert kjønn eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en jente nå og hvis jeg skal ha en til måtte det gjerne blitt en jente til. Har jo alt av jenteklær og utstyr og føler at jeg passer godt som "jentemamma". Men på den annen side så blir det jo spennende hvis det kommer en gutt, og da får man jo sjansen til å shoppe mer nytt. Så begge deler er veldig velkomment her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 2 gutter og vi prøver nå på nr 3. Jeg er ikke så veldig opphengt i kjønn, men har tenkt tanken på at 3 tette (i alder) gutter sannsynligvis vil få utrolig mye glede av hverandre, og heller kanskje litt i retningen om at det hadde vært gøy med en gutt til.

Vi har alltid ønsket oss tre barn, og det har vært planen siden lenge før vi giftet oss og begynte å produsere unger. :)

Mannen, tror jeg, ønsker seg nok ei lita jente inn i søskenflokken, så vi får se hva som skjer.

Skrevet

Det er det som er så fantastisk med barn. Det er en av få ting her i livet med to utfall, men som likevel alltid gir deg førsteprisen :)

Skrevet

Jeg fikk først tre gutter og så kom jenta tilslutt. Og ja, det var veldig kjekt å få ei jente etter tre gutter. Føler liksom at flokken er komplett nå. Veldig kjekt å få oppleve jenteting og.

Skrevet

For å være helt ærlig så var jeg så spent på selve mammarollen, så kjønn var så likegyldig for meg ;) Fikk jente og synes det er topp selvfølgelig. Hva slags kjønn eventuelt nestemann blir bryr meg heller ikke. Og det er ikke for at jeg allerede har en jente.... Har alltid vært opptatt av at barnet skal være frisk og at graviditeten skal gå bra.

Og tror ikke man trenger å være redd for at man ikke kommer til å få den "kontakten" med svigerdatter/barnebarn, hvis man "bare" har gutter. Nå har jeg vært veldig bevisst på akkurat dette og inkludert svigermor så mye jeg kan ;) Hun fikk ha vesla på overnatting først, ringer å spør henne på lik linje som min mor hvis jeg lurer på noe vedrørende vesla. Vi dro på shopping sammen vedrørende dåpen, snakket om alt fra amming, babyblues osv. Nå har vi et veldig godt forhold og har jo vært sammen med sønnen hennes siden tenårene ;) I tillegg har svigermor ønsket seg barnebarn i snart 7 år og endelig fikk hun det ;) Så hun er veldig ivrig og elsker å stille opp. Moren min har en 13 åring hjemme, så hun har ikke alltid like mye tid, he he ;)

Skrevet

3 av samme, fikk ikke 3 barn for å se om vi fikk et annet kjønn neste gang. Hadde vært kjekt med minst 1 av hver, men ikke et must, hehe :)

Skrevet

Vi har en gutt på 3 år og en nyfødt jente på bare et par uker, likevel, selv med en av hver, ønsker vi gjerne en tredjepart til søskenflokken om noen år =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...