Gå til innhold

Kysser dere barna deres på munnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg kjennes det feil å kysse guttene mine å munnen, selv om jeg kysser mye på de overalt ellers. Guttene har avogtil kysset meg på munnen, og da er det litt rart, men jeg later som ingenting og kysser selvsagt tilbake.

Men jeg har ingen fordommer mot andre som gjør det, det kjennes bare feil for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lært min på 10 mnd å susse på munnen... Visste ikke at det var ekkelt???!! Hva når de sutter på puppen til de er 2 da liksom? Hadde aldri reagert på det når de er så små... Men hadde vel ikke susset på en 4 åring heller da.

Skrevet

Jeg kysser ungene på munnen og sier jeg elsker de flere ganger daglig, tenke dere det da!! Skjønner ikke hvorfor å si jeg elsker deg er forbeholdt mannen/ samboeren?

Skrevet

det er ikke ekkelt i det heletatt, bare mange her med fordommer, så fortsett med det :)

Skrevet

Ja jeg nusser på jenta mi så mye jeg kan!! hehe, og sier faktisk at jeg elsker henne over alt på jord :D

Husker da tanteungen min på 2 år sa hade til meg og ga meg en suss hvor utrolig rørt jeg ble, det er jo en måte å vise at hun er glad i meg.

Og det er jo laangt unna hvordan jeg kysser med kjæresten, er bare koselig og uskyldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...