Gjest Hercule Poirot Skrevet 6. februar 2012 #26 Skrevet 6. februar 2012 Narsisime, kanskje, ikke narsisme.... Takk. Du slo meg med to minutter. Og så en ekstra s, takk. Narsissisme. Jepp, så det selvfølgelig et halvt sekund for sent, at det hadde blitt en S for lite... Bare som et lite apropos til ingrediens-tråden... :-)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #27 Skrevet 6. februar 2012 #19 Selvfølgelig finnes det tullete menn og. Men hvor mange menn ser du i tettsittende kort shorts (som løfter og fremhever utstyret) og minimal singlet blåfrossen i taxi- og nattklubbkøer en vinterkveld i 10 minus? Hvor mange kvinner i minimale kjoler uten jakke i nattklubbkøer ser du en vinterkveld i 10 minus?
Gjest sug lut Skrevet 6. februar 2012 #28 Skrevet 6. februar 2012 Narsisime, kanskje, ikke narsisme.... Takk. Du slo meg med to minutter. Og så en ekstra s, takk. Narsissisme. Jepp, så det selvfølgelig et halvt sekund for sent, at det hadde blitt en S for lite... Bare som et lite apropos til ingrediens-tråden... :-) Og hvis jeg lærer meg å telle før jeg fyller femti klarer jeg kanskje å se at det var TO ekstra s'er.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 6. februar 2012 #29 Skrevet 6. februar 2012 Narsisime, kanskje, ikke narsisme.... Takk. Du slo meg med to minutter. Og så en ekstra s, takk. Narsissisme. Jepp, så det selvfølgelig et halvt sekund for sent, at det hadde blitt en S for lite... Bare som et lite apropos til ingrediens-tråden... :-) Og hvis jeg lærer meg å telle før jeg fyller femti klarer jeg kanskje å se at det var TO ekstra s'er. Hehe... Ser nå at det jeg opprinnelig skrev, jo faktisk var nesten like langt utpå jordet som Hi... Ok, here goes: Narsissisme. Yeah, jeg klarte det! :-)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #30 Skrevet 6. februar 2012 Samme for meg hvordan andre kler seg, men jeg gir ikke fra meg min plass i drosjekøen selv om de bak meg i køen holder på å få forfrysninger. Går du ut uten varmt tøy om vintrern får du godta å fryse.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #31 Skrevet 6. februar 2012 #30 Hehe.. Du hadde en skikkelig ukomplisert alright tankegang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå