Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #26 Skrevet 6. februar 2012 Hvis min mann satt og diskuterte bleier og grøt med damene på DiB, ville jeg miste all respekt for ham. Sorry, men sånn er det bare. En mann trenger ikke å slutte å være mann selv om han hjelper til med babystell.
☆☆☆ Skrevet 6. februar 2012 #27 Skrevet 6. februar 2012 Det virker som om en del av mødrene her inne tror at de er alene om foreldrerollen, at mannen bare registrerer at det bor små mennesker i huset. Skulle tro at menn, spesielt når permisjonen deres begynner, i likhet med kvinner har små og store bekymringer angående babyen og også spørsmål andre foreldre her inne muligens kan svare på. For øvrig, de derre "jeg forlanger at mannen framlegger logg over all kontakt med kvinner i løpet av uka og nekter han å gå andre steder enn til og fra jobb uten meg fordi jeg ikke har tillit til han"-innleggene er like fornøyelige for menn som for kvinner.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #28 Skrevet 6. februar 2012 Syter og klager gjør vi her inne! "Mannen tar ikke ansvar" "samboer gir ikke familielivet nok ansvar" Mannen interesserer seg ikke for barn" Men når en mann faktisk dukker opp her og kanskje vil ha litt mer innsikt i hva som skjer. Det være seg babygrøt, bleieslutt eller smokkeslutt, da blir stakkaren revet ned og sparka ihjel! Herregud......
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #29 Skrevet 6. februar 2012 Trodde den metroseksuelle mannen var på vei ut jeg?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 6. februar 2012 #30 Skrevet 6. februar 2012 Hehehe mange gode svar her, og jeg må si at den største grunnen til at jeg fortsatt er aktiv her inne, er fordi det til tider er hysterisk morsomt å lese alle kranglene her inne, til og med uten å svare på trådene, med mindre jeg er ekstra kranglevoren en dag. Og noen ganger, som i dag, er det greit tidsfordriv å kikke innom og diskutere litt. 9 av 10 innlegg jeg leser handler om samliv, økonomi og utdanning. Bleier og flaskekok er ikke så interessant lengre, ettersom babyen begynner å vokse til. Jeg kan ikke skjønne at dette ikke skulle passe for en mann også. Og det er sikkert stor underholdningsverdi i «kast ham på hue og ræva ut før han engang får forklart seg»-trådene. ;-)
Gjest sug lut Skrevet 6. februar 2012 #31 Skrevet 6. februar 2012 Vil du helst ha JA eller NEI som svar, egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå